0.quote:
Ouwe baas!quote:Op zaterdag 9 juli 2011 18:46 schreef vandermar het volgende:
Ik heb helaas geen naaktfoto's :$
Ik heb wel deze van bijna een jaar oud maar ik ben bijna niet veranderd
Ik en mijn neefje staan er op o en mijn neefje heeft geen roze shirt aan :p
[ afbeelding ]
Nice hoor! waar is de foto in het leer?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 18:48 schreef Rossdale het volgende:
Motorkleding en motor gekauft!!!
[ afbeelding ]
Die ^
Oh heel erg nicequote:Op zaterdag 9 juli 2011 18:48 schreef Rossdale het volgende:
[ afbeelding ]
Die ^
Dan moeten jullie mij toevoegen, ben er zelf te lui voorquote:Op zaterdag 9 juli 2011 18:48 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Vandermar is nu al een baas eigenlijk moet je eens met ons mee gamen ouwe ruk boer
Feyenoord![]()
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 18:48 schreef Rossdale het volgende:
[ afbeelding ]
Die ^
Tof, vond die rode eerlijk gezegd wel mooier.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 18:48 schreef Rossdale het volgende:
[ afbeelding ]
Die ^
ZO WERKT HET HIER GODVERDOMME NIET JA!quote:Op zaterdag 9 juli 2011 18:49 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dan moeten jullie mij toevoegen, ben er zelf te lui voor
Mannen die zeker van zichzelf zijn lopen niet in roze, dat doen alleen jochies die onzeker zijn en zo hun zelfverzekerdheid willen aantonen.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 18:48 schreef vandermar het volgende:
Rozemannen die zeker van zichzelf zijn durven in roze te lopen
dus
[ afbeelding ]
en
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 18:50 schreef haloisgay het volgende:
[..]
Mannen die zeker van zichzelf zijn lopen niet in roze, dat doen alleen jochies die onzeker zijn en zo hun zelfverzekerdheid willen aantonen.
Vette motor, ouwe.
Haha, kreeg je 'm niet los?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 18:50 schreef KneusTeun het volgende:
Ik vandaag naar mijn werk fietsen, halverwege mijn crank door midden breken, en ik heb straps op me pedalen dus zag er vast hilarisch uit dat er een losse crank aan me voet vastzat![]()
Nu moet ik me fiets weer repareren
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 18:49 schreef PierreTT het volgende:
[..]
ZO WERKT HET HIER GODVERDOMME NIET JA!
Jawel, maar niet zo makkelijk, dus mensen die daar voorbij reden zullen wel dubbel hebben gelegen.quote:
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 18:48 schreef Rossdale het volgende:
[ afbeelding ]
Die ^
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 16:27 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik kan er niks aan doen dat jouw vriendin jouw telefoon opneemt
Voeg OpTic hottieboy maar toe anders heb je pech mijn vriendquote:Op zaterdag 9 juli 2011 18:49 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dan moeten jullie mij toevoegen, ben er zelf te lui voor
Dat vind ik van jongens die polo's dragen.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 18:50 schreef haloisgay het volgende:
[..]
Mannen die zeker van zichzelf zijn lopen niet in roze, dat doen alleen jochies die onzeker zijn en zo hun zelfverzekerdheid willen aantonen.
Vette motor, ouwe.
Voeg PierreTT maar toe anders heb je pech mijn vriendquote:Op zaterdag 9 juli 2011 18:52 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Voeg OpTic hottieboy maar toe anders heb je pech mijn vriend
In het echt was die rode toch wat minder fantastisch en ik ben er eigenlijk wat te lang voor. Ik zat in een behoorlijke verkrampte houding. Deze is wat minder race en meer tourmotor.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 18:49 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Tof, vond die rode eerlijk gezegd wel mooier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |