quote:Op zaterdag 9 juli 2011 14:03 schreef dreamzk het volgende:
Geen woorden voor deze kwaliteit
Zelfs mogelijk om in 1080p te kijken
Goed bezig.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 14:28 schreef vandermar het volgende:
3,50 voor 1,5 meter hdmi kabel die verguld is. Damn, een echt koopje dacht ik zo
Mister?quote:Jonge autodieven gepakt in Almere
Na een wilde achtervolging door Almere heeft de politie twee jonge autodieven aangehouden. Het zijn twee jongens van 14 en 16 jaar oud.
JONGE AUTODIEVEN GEPAKT IN ALMERE
Foto
Agenten zagen het tweetal rijden en vonden dat de bestuurder er wel heel jong uit zag. Bij controle bleek de auto gestolen te zijn, waarop ze probeerden de auto te stoppen.
De jongens gingen er toen op hoge snelheid vandoor. Een rit die eindigde in de voortuin van een woning. Na de crash probeerden ze rennend te ontkomen. Ze konden worden aangehouden, toen dat niet lukte.
MW2 is sowieso niet leuk dus beter gooi je er BO inquote:Op zaterdag 9 juli 2011 15:34 schreef boem-dikkie het volgende:
Dit spel online nog een beetje druk? Hoor van verscheidene mensen dat op de PS3 MW2 leuker is dan BO.
daar ben ik het niet met je eens. Vind de setting en de wapens van mw2 veel leuker om mee te spelen dan de wapens van bo. Is gewoon een kwestie van smaakquote:Op zaterdag 9 juli 2011 15:38 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
MW2 is sowieso niet leuk dus beter gooi je er BO in
Ik was aan het trollen niggahquote:Op zaterdag 9 juli 2011 16:07 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
daar ben ik het niet met je eens. Vind de setting en de wapens van mw2 veel leuker om mee te spelen dan de wapens van bo. Is gewoon een kwestie van smaak
Ik kan er niks aan doen dat jouw vriendin jouw telefoon opneemtquote:Op zaterdag 9 juli 2011 09:50 schreef Rossdale het volgende:
[..]
aan dat verhaal mag je "pierre belt vriendin van rossdale" toevoegen
Ik niet. Jupilerquote:Op zaterdag 9 juli 2011 14:45 schreef Michhas het volgende:
Waarom ga ik altijd zo aan de schijterij van Jupiler bier
Als je belgisch bier wilt drinken, drink dan Maes, das pas voor echte mannen.quote:
Halve litersquote:Op zaterdag 9 juli 2011 16:45 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Als je belgisch bier wilt drinken, drink dan Maes, das pas voor echte mannen.
Het trieste is dat ze allemaal hetzelfde zijnquote:Op zaterdag 9 juli 2011 17:42 schreef Dr.Pringles het volgende:
Tering he, AC2 heeft toch wel kk domme missies.
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 17:42 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Aight vanavond feestje in de stad waar bier maar 1 euro is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |