Je liegt!quote:
Ja nog paar dagen en dan ga ik weer naar mijn oude accountquote:
Dat zei ze ja. Het eerste wat ik zei was :quote:Op zaterdag 9 juli 2011 18:55 schreef Rossdale het volgende:
[..]
True, ik werd door een andere dame onder handen genomen gister toen je belde
Je hebt er een, maar wij spelen allemaal op Xboxquote:
Kenserhard BOquote:Op zaterdag 9 juli 2011 18:56 schreef vandermar het volgende:
My bad ;p alleen MW2? of ook blops? MW2 heb ik nog maar 3 potjes op gespeelt dus zegt nog niets.
Ik ben hier toch niet de enige met PS3 en wii? GAan we met ze alle keer op de wiiquote:Op zaterdag 9 juli 2011 18:57 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Je hebt er een, maar wij spelen allemaal op Xbox
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 18:53 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dat vind ik van jongens die polo's dragen.
LOLquote:Op zaterdag 9 juli 2011 18:58 schreef Tauchmeister het volgende:
Maar vandermar, hoe heet je nou? Maurice?
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 18:58 schreef Tauchmeister het volgende:
Freek? Michiel? Niels?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 18:58 schreef Tauchmeister het volgende:
Ok hoi Stephan!quote:
quote:
Waar kan ik je mee helpen vrindquote:Op zaterdag 9 juli 2011 18:53 schreef PierreTT het volgende:
Michhas, waar ben je als ik je nodig heb
quote:
Meeposten hier en vandermar ondervragenquote:
Waneer gaan we dat weer doen dan?!?!?!!quote:
Frank moet straks saufen.quote:
Naar Limburg gaan.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 19:03 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Wie gaat er mee poolen om 9 uur daarna gaan we naar da club eerste rondje bier is van mij oke
Als je maar weet dat ik hier de true OG ben en dat je respect moet hebben voor ons.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop