abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_99214940
Ik wil m'n 3e gitaarproject beginnen, maar in tegenstelling tot de eerste twee wil ik het nu wat goedkoper doen (omdat het puur wordt om de verveling tegen te gaan in de vakantie).

De verf (nitrocellulose lak) die ik gebruikte bij de vorige twee waren nogal prijzig, 21 en zelfs 27 euro per spuitbus (400 ml). Ik wil nu het liefst zo iets van een tientje per bus (heb er namelijk 3 nodig, plus een grondlak + aflak).

Heeft er iemand ervaring mee met gitaren spuiten met goedkopere spuitbussen? Zal het eindelijk allemaal wel even glad worden? (hoeveel het het geluid beinvloed maakt niet zo uit in dit geval)

Thanks ^O^
  vrijdag 8 juli 2011 @ 19:37:27 #2
20720 brother52
Dus..........
pi_99215136
Motip :)
Als je een harde laklaag wilt hebben, moet je 2k autolak nemen.
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty at my foot and I want to touch it
pi_99215393
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 19:37 schreef brother52 het volgende:
Motip :)
Als je een harde laklaag wilt hebben, moet je 2k autolak nemen.
Ik heb gelezen dat Motip lang nodig heeft om volledig hard te worden, beduidend langer dan andere. Althans dat las ik op gitaarnet.

Heb jij zelf ervaring met motip? Zie dat die K spuitbussen ook niet zo heel duur zijn: AUTO-K BELTON RAL SPUITBUSSEN 400 ML
¤ 10,55
  vrijdag 8 juli 2011 @ 19:53:53 #4
20720 brother52
Dus..........
pi_99215844
Ik heb de blanke lak van Motip voor mijn explorer gebruikt, heeft inderdaad wel even nodig om uit te harden.
Wat ik het beste vond werken was 2 laagjes met een tussentijd van een kwartier te spuiten en dan minstens een dag wachten voor de volgende lagen.
Kitty at my foot and I want to touch it
  zaterdag 9 juli 2011 @ 13:01:16 #5
350143 Ad-Minh
dat is chinees voor beheerder
pi_99239657
Dit heb ik laatst voor men gitaar gebruikt, erg goed spul:

heb ik niet
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties