Denk dat dat best meeviel.quote:
Werkt dat op android?quote:
rechtsboven je reageerveld, kwam ik ook net achter.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 00:45 schreef Rivalo het volgende:
[..]
Werkt dat op android?
Naar goed ik ga niet meer verder in discussie. Plaatjes van Mohammed posten mag niet en plaatjes van Jezus zeker wel? Ik ken menig christen die zich daarvan ook beledigd voelt. Maar goed dan moeten we zeker aanpassen
Jij roept op om een topic vol te spammen met plaatjes.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 00:45 schreef Rivalo het volgende:
[..]
Werkt dat op android?
Naar goed ik ga niet meer verder in discussie. Plaatjes van Mohammed posten mag niet en plaatjes van Jezus zeker wel? Ik ken menig christen die zich daarvan ook beledigd voelt. Maar goed dan moeten we zeker aanpassen
Je onderbouwt weinig dus kortzichtig lijkt me iig juistquote:Op woensdag 3 augustus 2011 00:30 schreef Rivalo het volgende:
[..]
Aan die kutreacties kan ik ook niks doen. Maar goed met die rode lap reactie van jou, maar daarmee bedoelde je zeker dat als ik het over Duitsers of Grieken had dat het dan niet uitmaakt omdat er dan niet zo'n ophef over ontstaat? Lijkt me dan juist een terechte klacht in dat het zo veel los maakt bij mensen maar goed ik ben natuurlijk weer een kortzichtige racist
Jij sluit een topic met als reden dat ik maar moet stoppen met lezen en niet zo moet klagen, een quote van een troll user die bijvoorbeeld in het ramadan topic nog vele malen verder trollt als ik.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 00:48 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Jij roept op om een topic vol te spammen met plaatjes.
Ah je geeft toe te trollen. Ban. Klaarquote:Op woensdag 3 augustus 2011 00:52 schreef Rivalo het volgende:
[..]
Jij sluit een topic met als reden dat ik maar moet stoppen met lezen en niet zo moet klagen, een quote van een troll user die bijvoorbeeld in het ramadan topic nog vele malen verder trollt als ik.
En als je het te heet onder de voeten wordt doe je het af als een potentieel bashtopic.
Iedereen in dat topic trolltquote:Op woensdag 3 augustus 2011 00:53 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Ah je geeft toe te trollen. Ban. Klaar
Heeft niets met het heet onder mijn voeten worden te maken. Die potentiële bashtopics horen niet op FOK! tenzij je een degelijke OP weet te schrijven waardoor het bashen achterwege blijft en er gewoon op een volwassen manier gediscussieerd kan worden. Maar of je dat dan in KLB moet proberen, ik betwijfel het.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 00:52 schreef Rivalo het volgende:
[..]
Jij sluit een topic met als reden dat ik maar moet stoppen met lezen en niet zo moet klagen, een quote van een troll user die bijvoorbeeld in het ramadan topic nog vele malen verder trollt als ik.
En als je het te heet onder de voeten wordt doe je het af als een potentieel bashtopic.
Gelovigen op een feestjequote:Op woensdag 3 augustus 2011 01:00 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Heeft niets met het heet onder mijn voeten worden te maken. Die potentiële bashtopics horen niet op FOK! tenzij je een degelijke OP weet te schrijven waardoor het bashen achterwege blijft en er gewoon op een volwassen manier gediscussieerd kan worden. Maar of je dat dan in KLB moet proberen, ik betwijfel het.
Goede op. En we hebben het hier over jou. Niet over de wereldvrede.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 01:03 schreef Rivalo het volgende:
[..]
Gelovigen op een feestje
Nou doe er wat aan.
Speciaal voor jou laat ik die open. Klaar hier nu.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 01:03 schreef Rivalo het volgende:
[..]
Gelovigen op een feestje
Nou doe er wat aan.
Kut, te laat.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 01:04 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Speciaal voor jou laat ik die open.
quote:Klaar hier nu.
Waarom is ie dichtquote:Op woensdag 3 augustus 2011 01:03 schreef Rivalo het volgende:
[..]
Gelovigen op een feestje
Nou doe er wat aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |