Dan gaan we dat even doorgeven!quote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:58 schreef Pietverdriet het volgende:
En weer verder...
Op de iPad doet het open een nieuw deel knop het niet, want die is er niet
Wat ik echt super vind is Buzzplayer HD. Daarmee kan ik videobestanden (mkv en avi) die op mijn NAS staan gewoon direct streamend bekijken.quote:Leuk, een iPad reeksch! :p
Heb sinds kort een iPad 2, en heb al wat games aangeschaft tijdens 4th of july sale. Zijn er naast leuke games ook must have apps? Heb bijv. Rdplite er op staan nu, maar kan mij voorstellen dat er betere rdp apps bestaan.
Kan die, itt oplayer, ook gewoon vanaf windows shares streamen? Oplayer ondersteunt volgens mij alleen samba en FTP namelijk.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:50 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Wat ik echt super vind is Buzzplayer HD. Daarmee kan ik videobestanden (mkv en avi) die op mijn NAS staan gewoon direct streamend bekijken.
Van Windows netwerken heb ik nooit veel begrepen, ik heb het zelfs nooit voor elkaar gekregen om mijn laptop en desktop elkaars bestanden te kunnen laten gebruiken. Al dat gedoe met groepen, gebruikers, rechten, firewalls.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:33 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Kan die, itt oplayer, ook gewoon vanaf windows shares streamen? Oplayer ondersteunt volgens mij alleen samba en FTP namelijk.
Ja gaat prima!quote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:33 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Kan die, itt oplayer, ook gewoon vanaf windows shares streamen? Oplayer ondersteunt volgens mij alleen samba en FTP namelijk.
Ik heb mijn iPad2 op 3 juli besteld via de Apple-site, verwachte leverdatum is nu 14 juli.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:56 schreef nelisb het volgende:
In Nederland toch ook maar 3-5 dagen via Apple? Waarom dan Duitsland.
Oh, is het zo simpel?quote:Op zondag 10 juli 2011 21:02 schreef __Saviour__ het volgende:
Een app gebruiken die gewoon mkv ondersteunt, zoals buzz player hd
720p loopt prima op mijn iPad.quote:Op zondag 10 juli 2011 21:25 schreef FJD het volgende:
Ik krijg 720p niet vloeiend op een iPadHopelijk doet de 2 dat wel, nu nog iemand vinden die een 2 heeft en die mee kan nemen naar mijn huis om te testen
Heb je Handbrake geprobeerd? Mijn probleem daarmee is dat ik juist de ondertiteling niet weg krijg.quote:Op zondag 10 juli 2011 21:27 schreef LieLie het volgende:
Nou, nu heb ik ondertiteling, maar beeld en gelijk lopen bij lange na niet synchroon en het hapert als een gek..
kopen, het lijkt me sterk dat Apple dit jaar nog een nieuwe versie uitbrengt. En ik heb nog niemand horen klagen over de graphics of snelheid van het apparaat.quote:Op maandag 11 juli 2011 00:05 schreef tuut-chips het volgende:
Als ik eind augustus pas geld heb; een iPad 2 kopen of wachten?
er gaan geruchten dat bij uitkomst iphone 5 ook een nieuwe pad uitkomt. en de iphone 5 duurt nog 2 maandjes. hoe vet zou dat zijnquote:Op maandag 11 juli 2011 01:45 schreef stijn_ het volgende:
[..]
kopen, het lijkt me sterk dat Apple dit jaar nog een nieuwe versie uitbrengt. En ik heb nog niemand horen klagen over de graphics of snelheid van het apparaat.
Ook in MKV?quote:
Je bedoelt de iPad HD? http://www.portablegear.nl/nieuws/12253/iPad_HD_op_komst.htmquote:Op maandag 11 juli 2011 02:01 schreef tuut-chips het volgende:
Ben eigenlijk bang dat er twee weken nadat ik een iPad 2 koop, een nieuwe komt met retina.
Bijvoorbeeld. Zou toch lullug zijn als ik dan net een iPad had gekocht..quote:Op maandag 11 juli 2011 09:14 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Je bedoelt de iPad HD? http://www.portablegear.nl/nieuws/12253/iPad_HD_op_komst.htm
Ja. En dan koop je die iPad HD en dan zijn ze alweer bezig aan de HDHDversie. Zo blijf je lullug aan de gang.quote:Op maandag 11 juli 2011 09:45 schreef tuut-chips het volgende:
Bijvoorbeeld. Zou toch lullug zijn als ik dan net een iPad had gekocht..
Excuseert U mij, ik typ dit vanaf mijn Desire HD, vandaar die typo.quote:Op maandag 11 juli 2011 09:49 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja. En dan koop je die iPad HD en dan zijn ze alweer bezig aan de HDHDversie. Zo blijf je lullug aan de gang.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je loopt te klagen dat er vooruitgang is? Dat de elektronica ieder jaar beter wordt?quote:Op maandag 11 juli 2011 09:45 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld. Zou toch lullug zijn als ik dan net een iPad had gekocht..
Nee? Ik zeg dat het jammer zou zijn als ik een iPad 2 koop 2 weken voordat er een opvolger uitkomt. Da's me met de eerste iPad ook bijna gebeurd namelijkquote:Op maandag 11 juli 2011 16:35 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Je loopt te klagen dat er vooruitgang is? Dat de elektronica ieder jaar beter wordt?
Dan moet je geen iPad, Computer, Laptop of zoiets kopen want datgene wat je eigenlijk wilt hebben is over 3 maanden te koop. Dat veranderd nooit, de beste tijd om computers ofzo te kopen is altijd over 3 tot 9 maanden.quote:Op maandag 11 juli 2011 16:49 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
Nee? Ik zeg dat het jammer zou zijn als ik een iPad 2 koop 2 weken voordat er een opvolger uitkomt. Da's me met de eerste iPad ook bijna gebeurd namelijk
Nee, hoor.quote:Op maandag 11 juli 2011 16:53 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Dan moet je geen iPad, Computer, Laptop of zoiets kopen want datgene wat je eigenlijk wilt hebben is over 3 maanden te koop. Dat veranderd nooit, de beste tijd om computers ofzo te kopen is altijd over 3 tot 9 maanden.
En als na een half jaar het nieuwe model uitkomt met een betere display, nog platter, lichter en een quadcore processor en snellere grafics, een quantumcommunicatiekaart etc etc denk je nog steeds damn.quote:Op maandag 11 juli 2011 16:57 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
Nee, hoor.
Als je een iPhone/iPad/iPod koopt bij de releasedatum, weet je bijna altijd zeker dat je voor minimaal een half jaar het nieuwste model hebt.
Sure, maar dan heb je er in ieder geval een half jaar lol van gehad. En sowieso zijn iPads ongelofelijk waardevast, dus met een investering van +- 100 euro heb je weer een upgradequote:Op maandag 11 juli 2011 17:00 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
En als na een half jaar het nieuwe model uitkomt met een betere display, nog platter, lichter en een quadcore processor en snellere grafics, een quantumcommunicatiekaart etc etc denk je nog steeds damn.
En dat is later weer zo.
iPad aansluiten aan laptop, openen in iTunes, selecteren wat je wilt kopiëren (het rijmt dus het is waar), excel openen, plakken speciaal, als unicode.quote:Op maandag 11 juli 2011 21:17 schreef RoofingBurner het volgende:
Is er ook een APP waarmee je lijsten kan maken van films en muziek die je in je IPAD hebt? Bijvoorbeeld exporteren naar Excel ofzo?
Je kan gewoon rechtstreeks vanuit Itunes plakken in Excel. Wicked!@! Tik hem aan ouwe!quote:Op maandag 11 juli 2011 22:42 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
iPad aansluiten aan laptop, openen in iTunes, selecteren wat je wilt kopiëren (het rijmt dus het is waar), excel openen, plakken speciaal, als unicode.
Klaar
Natuurlijk, zijn gewoon database tabellen.quote:Op maandag 11 juli 2011 22:56 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
Je kan gewoon rechtstreeks vanuit Itunes plakken in Excel. Wicked!@! Tik hem aan ouwe!
Thanks.![]()
Ja, ik lees alle geruchten en ik vind het prima vermaak, maar het blijven geruchten. Uit mijn ervaring blijkt nog niet de helft waar te zijn.quote:Op maandag 11 juli 2011 02:03 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
er gaan geruchten dat bij uitkomst iphone 5 ook een nieuwe pad uitkomt. en de iphone 5 duurt nog 2 maandjes. hoe vet zou dat zijn
macrumors trouwens. daar staat alles mbt mac voorspellingen.
Zeer zeker zinnig de concurrentie die net op de markt komt met producten weer om de oren te slaan met nog betere producten. Nooit in de val stappen van de remmende voorsprong.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:24 schreef stijn_ het volgende:
[..]
Ja, ik lees alle geruchten en ik vind het prima vermaak, maar het blijven geruchten. Uit mijn ervaring blijkt nog niet de helft waar te zijn.
Het is niet echt logisch om 6 maand na release alweer te vernieuwen. Zeker niet met de aantallen die ze nog verkopen en de weinige concurrentie die ze hebben.
Nee, want de Android's zijn sterk in opmars begrijp ik. Verder komt trouwens ook iOS 5 uit later dit jaar.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:39 schreef __Saviour__ het volgende:
Apple is niet zo dom om in dezelfde val te trappen als Nokia. Maar later dit jaar al een nieuwe iPad zou een beetje te gek zijn.
Hopelijk leert Apple ook van MS, en zwelt het OS en de CPU belasting niet op als een waterlijk.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:42 schreef nelisb het volgende:
iOS 5 geeft zoveel meer mogelijkheden voor de iPad 2. Die gaan ze eerst benutten. Dan komt er pas een 3.
Waarom zou je dan updatenquote:Op vrijdag 15 juli 2011 20:38 schreef __Saviour__ het volgende:
iOS 4.3.4 is beschikbaar, deze dicht het PDF-veiligheidslek
Als je hem niet wilt jailbreaken: Updaten (4.3.4)quote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:15 schreef __Saviour__ het volgende:
Het lek kan ook misbruikt worden door kwaadaardige websites.
Thanks! Welke heeft je voorkeur? Streaming oid hoef ik niet, gaat puur erom wat óp de iPad staat. Externe ondertitels ook nodig.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 21:22 schreef __Saviour__ het volgende:
Oplayer HD, Azul, Buzz Player bijvoorbeeld.
Ik heb ze alle drie en ze kunnen allemaal overweg met mkv en avi. Ze kunnen ook allemaal netwerkmappen benaderen om zo draadloos bestanden binnen te halen. Buzz Player kan ze zelfs direct streamen, een erg gave functie. Ik kan zo bestanden die op mijn NAS staan direct bekijken:
[ afbeelding ]
Vanwege het streamen gaat mijn eigen voorkeur uit naar Buzz Player. Die lijkt ook in totaal het verst doorontwikkeld te zijn qua interface. En het ondersteunt ondertiteling. Gekoppeld in een mkv-bestand in ieder geval, dat heb ik al een paar keer gezien. Het is dan aan en uit te zetten. Volgens de beschrijving van de app in de Store moeten ook externe bestanden werken, maar dat heb ik zelf nog niet geprobeerd.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 21:24 schreef LeNick het volgende:
[..]
Thanks! Welke heeft je voorkeur? Streaming oid hoef ik niet, gaat puur erom wat óp de iPad staat. Externe ondertitels ook nodig.
An sich kan het in de basis/onderliggende techniek wel hetzelfde zijn.. Alleen samba shares beginnen naar mijn weten met SMB: terwijl windows shares zich aandienen middels \\share of \\volume\share. Dus 1 op 1 overgenomen is het zeker niet.quote:Op zondag 17 juli 2011 12:36 schreef __Saviour__ het volgende:
Voor zover ik begrepen had is samba gewoon een opensource herimplementatie van het Windowsprotocol. Dus dat is compatible met elkaar.
iPads zijn niet ongelooflijk waardevast. Kon je letterlijk de dag voor release van de iPad 2 je iPad 16 GB nog verkopen voor 450 euro in goede staat, op de dag release kon je 'm nieuw al kopen voor 379 euro... - dan kon je er nog maar 300 euro ofzo voor vragen.quote:Op maandag 11 juli 2011 17:07 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
Sure, maar dan heb je er in ieder geval een half jaar lol van gehad. En sowieso zijn iPads ongelofelijk waardevast, dus met een investering van +- 100 euro heb je weer een upgrade
das een Oh Shit momentje.quote:Op woensdag 20 juli 2011 17:33 schreef __Saviour__ het volgende:
Te simpel misschien, maar staat de bluetooth verbinding wel aan op de ipad?
Met Buzzplayer werkt smb://ip-adres prima voor Windows sharesquote:Op zondag 17 juli 2011 14:28 schreef neo2000 het volgende:
[..]
An sich kan het in de basis/onderliggende techniek wel hetzelfde zijn.. Alleen samba shares beginnen naar mijn weten met SMB: terwijl windows shares zich aandienen middels \\share of \\volume\share. Dus 1 op 1 overgenomen is het zeker niet.
Tuurlijk heb ik die aangezet.quote:Op woensdag 20 juli 2011 17:33 schreef __Saviour__ het volgende:
Te simpel misschien, maar staat de bluetooth verbinding wel aan op de ipad?
Ik heb veel magazines via Zinio. Werkt primaquote:Op zondag 24 juli 2011 15:10 schreef Bowny het volgende:
Zijn er users die ervaringen hebben met Zinio voor de aanschaf van magazines?
Scheelt Zinio 30% afdracht aan Apple.quote:Op zondag 24 juli 2011 15:14 schreef __Saviour__ het volgende:
Zou prima moeten werken, maar gek genoeg gaat het niet via een simpele in-app aankoop. Het moet klungelig via een externe betaaldienst.
Dat OS4 niet fatsoenlijk te draaien was op een 3G maakte dat niet duidelijk? Zelfde gezeik begint nu weer, waar ik m'n 4 eerst bloedsnel vond begint t me nu al steeds vaker te irriteren. Ben benieuwd als OS5 komtquote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:46 schreef Pietverdriet het volgende:
Hopelijk leert Apple ook van MS, en zwelt het OS en de CPU belasting niet op als een waterlijk.
Ik kende Zinio nog helemaal niet, ben benieuwd.quote:Op zondag 24 juli 2011 15:34 schreef Bowny het volgende:
Dank.
Ik had als proef eens een editie van Wired gekocht en ik moet zeggen dat het digitaal lezen van magazines wel erg fijn is! Het aanbod van Zinio lijkt mij erg goed, zal me er eens aan wagen.
Dat dan wel, maar ik denk dat ze er ook juist veel mensen mee afschrikken en zo netto alsnog minder verdienenquote:Op zondag 24 juli 2011 15:30 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Scheelt Zinio 30% afdracht aan Apple.
Dual Core, dubbel intern geheugen in de iPad 2quote:Op zondag 24 juli 2011 16:38 schreef Kandijfijn het volgende:
Zeer waarschijnlijk hier ook een Ipad op mijn verlanglijstje,..
Ik moet meer geld uitgeven van vriendin, heb veel vergelijkingen gemaakt met Android tablets omdat ik heel tevreden ben over mijn Android-telefoon. Maar prijs/kwaliteit wint de Ipad het gewoon hard.
Welke Ipad hebben de meeste hier de 1 of de 2? Heeft de 2 heel veel meerwaarde op de 1?
Nee, de 2 heeft een smartcover wat wel leuk is, een snellere processor en een camera. Maar naar mijn idee is dat verschil zo klein dat dat wel te verwaarlozen is. Ik heb nog nooit iemand op een ipad 2 horen zeggen: goh wat is die ipad 1 sloom, of wat gaat dit allemaal traag.quote:Op zondag 24 juli 2011 16:38 schreef Kandijfijn het volgende:
Zeer waarschijnlijk hier ook een Ipad op mijn verlanglijstje,..
Ik moet meer geld uitgeven van vriendin, heb veel vergelijkingen gemaakt met Android tablets omdat ik heel tevreden ben over mijn Android-telefoon. Maar prijs/kwaliteit wint de Ipad het gewoon hard.
Welke Ipad hebben de meeste hier de 1 of de 2? Heeft de 2 heel veel meerwaarde op de 1?
Maar is dat 130-160 euro verschil in prijs waard, daar twijfel ik een beetje over. Voor het grotere werk heb ik hier mijn Desktop staanquote:Op zondag 24 juli 2011 17:10 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Dual Core, dubbel intern geheugen in de iPad 2
Dat maakt het allemaal soepeler, vooral bij gewoon internetten. Snellere paginaopbouw, vloeiender scrollen
Ja, dat is het zeker. Het scheelt ook enorm als je spelletjes speelt oid. Waar bij mijn vrienden met iPad 1's veel spellen simpelweg crashen of belachelijke framerate drops hebben, heb ik daar nooit last van met mijn iPad 2.quote:Op zondag 24 juli 2011 19:55 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Maar is dat 130-160 euro verschil in prijs waard, daar twijfel ik een beetje over. Voor het grotere werk heb ik hier mijn Desktop staan
Er is zoveel leuks. 2 manieren om snel spellen te vinden die populair zijn:quote:Op maandag 25 juli 2011 10:48 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Wat zijn zo'n beetje de must have spellen op dit moment?
Is heel goed te doen. Je kunt ook instellingen aanpassen (helderheid, sepia etc.).quote:Op donderdag 4 augustus 2011 15:14 schreef ShevaJB het volgende:
Zijn boeken (o.a. pdf bestanden) prettig te lezen op een Ipad? Van m'n laptopscherm krijg ik altijd zere vierkante ogen en ik wil iets meer hebben dan zo'n duffe e-reader.
Dat klinkt goed.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 15:24 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Is heel goed te doen. Je kunt ook instellingen aanpassen (helderheid, sepia etc.).
Sommige plaatjes doen het niet. Voor echt rustig lezen moet je epaper hebben maar die zijn vaak relatief duur en wat traag met pdf docs atm. En zwart wit.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 15:14 schreef ShevaJB het volgende:
Zijn boeken (o.a. pdf bestanden) prettig te lezen op een Ipad? Van m'n laptopscherm krijg ik altijd zere vierkante ogen en ik wil iets meer hebben dan zo'n duffe e-reader.
Ik vind het goed te doen, ik ben ook een boek in pdf-vorm aan het lezenquote:Op donderdag 4 augustus 2011 15:14 schreef ShevaJB het volgende:
Vind ik ook erg storend, maar dat ligt dus aan de rechten van veolo of zo.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 10:46 schreef Cracka-ass het volgende:
Ik kom waarschijnlijk uit een ei maar waarom werken veel youtube video's niet op de Ipad? Als ik bijvoorbeeld artiesten zoek krijg ik nooit originele videoclips te zien.
Die lijkt het inderdaad goed te doen. Jammer dat ie specifiek voor Iphone ontwikkeld lijkt ipv ipad maar hell, dat overleven we wel. Spanks!quote:
bwehehe ik zie flem 1!1!!!quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:34 schreef Flem het volgende:
Yo,
Ik heb een iPad1 en ik ging 'm ff aan m'n pc hangen om de software te updaten. Maar m'n batterij was bijna op en toen reageerde ie niet fatsoenlijk meer, dus heb ik 'm er ff uitgehaald om 'm op te laden in 't stopcontact. Echter, sindsdien reageert ie nergens meer op (wat ik ook doe) en blijft de hele tijd onderstaande in beeld staan. Heb nog wel garantie van apple, maar 't lijkt alsof je via hun site alleen een reparatie kan aanvragen en niet gewoon kan vragen van wat is dit en hoe verhelp ik het? Iemand een idee wat het is en hoe het op te lossen is?
[ afbeelding ]
Straks met iCloud zou dat dus allemaal automatisch moeten gaanquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 01:28 schreef Flem het volgende:
Enfin; alles maar ff handmatig opnieuw geinstalleerd via de app store. Lijkt weer te werken nu, tnx iig.
Zit alleen maar multitasking achter, een van de belangrijkste toevoegingen aan iOS 4quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 07:36 schreef Aventura het volgende:
Na een paar maanden heb ik per ongeluk de dubbelklikfunctie op de ronde knop ontdekt
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:41 schreef alexmeijer het volgende:
iPad 2 gekocht![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
heh?? 1025 dollar voor een doos? Waarom dat?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 15:41 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik ga de doos van m'n iPad ook maar es op eBay zetten.... http://goo.gl/Ii4Ji
Gaat toch nooit betalen die koper.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 15:41 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik ga de doos van m'n iPad ook maar es op eBay zetten.... http://goo.gl/Ii4Ji
Niet goed gelezen...quote:Op donderdag 11 augustus 2011 20:13 schreef vanhal het volgende:
Het zijn meerdere mensen die op die doos hebben geboden. Waarom hebben al die mensen op die doos geboden?
Tsja, daar komt ie na levering wel achter.... Formeel staat de verkoper natuurlijk in z'n recht.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 16:39 schreef detulp050 het volgende:
[..]
Gaat toch nooit betalen die koper.
Tsja, en dan? Je zult er zelf een incassobureau op moeten zetten en dan is het nog maar de vraag of de ingevoerde gegevens van de koper correct zijn...quote:Op donderdag 11 augustus 2011 20:28 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Tsja, daar komt ie na levering wel achter.... Formeel staat de verkoper natuurlijk in z'n recht.
Ik ben nu een hoop comics aan het lezen op de ipad dat is ook ideaalquote:Op donderdag 4 augustus 2011 18:24 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Ik vind het goed te doen, ik ben ook een boek in pdf-vorm aan het lezen
Welke reader? Heb nu cloudreaders er op staan, werk wel. Sort of.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:18 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik ben nu een hoop comics aan het lezen op de ipad dat is ook ideaal
ComicZeal werkt goed voor .cbr bestanden. GoodReader voor PDF.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 20:50 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Welke reader? Heb nu cloudreaders er op staan, werk wel. Sort of.
watquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 22:03 schreef Stan.Marsh het volgende:
tja, dat krijg je ervan als je een ipad koopt
Wat voor iets zoek je precies?quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 20:50 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Welke reader? Heb nu cloudreaders er op staan, werk wel. Sort of.
Iemand een suggestie voor een gratis/goedkope file explorer app?
Informantquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 23:41 schreef Omnifacer het volgende:
Zijn er hier mensen die een app gebruiken als agenda? Zo ja, welke?
quote:Op zondag 21 augustus 2011 16:20 schreef __Saviour__ het volgende:
Vandaag nog gratis: Trucks and Skulls Nitro
http://itunes.apple.com/n(...)-hd/id391139903?mt=8
In de basis een Angry Birds kloon, maar wel een goede met een eigen draai en stijl
Mooiste zou zijn om draadloos files (foto's e.d.) van en naar pc over te gooien. Volgens mij kan file explorer o.i.d. het bijvoorbeeld wel, maar die's paid. Dus misschien is er een gratis alternatief welke het ook kan..?quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 22:17 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Wat voor iets zoek je precies?
Een iPad heeft geen voor de normale gebruiker toegankelijk bestandssysteem.
Wel zijn er applicaties die bijvoorbeeld op draadloze netwerken en NAS-opslag kunnen inloggen om bestanden binnen te halen en door te sturen naar apps die het kunnen afspelen.
Is dat niet gewoon Kaarten en dan Streetview?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:40 schreef nattermann het volgende:
In de Media Markt zag ik trouwens op een van de iPads een app, daar kon je veel steden bekijken in 360-view. Iemand enig idee hoe die app heet? Google kan me niet helpen, en in de store kom ik ook niet erg ver
Buzz Player heb ik ook even moeite mee gehad.quote:Op maandag 22 augustus 2011 12:27 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Mooiste zou zijn om draadloos files (foto's e.d.) van en naar pc over te gooien. Volgens mij kan file explorer o.i.d. het bijvoorbeeld wel, maar die's paid. Dus misschien is er een gratis alternatief welke het ook kan..?
Ben overigens nog aan het klooien geweest met buzzplayer, maar vanaf windows shares content streamen is toch een nogo helaas. Zou volgens de help allemaal moeten werken, staan eventueel wat registry keys voor e.d., maar werkt allemaal niet. In mijn geval dan. Nog een hoop websites met tips geprobeerd e.e.a. werkend te krijgen, onder andere deinstalleren windows live, rommelen met lokale policies e.d. maar het is niet werkend te krijgen, dus ik verdenk toch de app, en de manier waarmee deze met de credentials om gaat.
Een los mediaboxje kan er wel gewoon bij, met zelfde credentials. Kan pc benaderen, vervolgens credentials opgeven in buzzplayer, maar vervolgens krijg ik continue access denied meldingen, zelfs als ik iedereen full control geef op de shares. Soms stopt buzzplayer er gewoon mee zelfs.. Heel jammer.
1 2 | smb://192.168.1.1 Maar dan je eigen IP adres natuurlijk |
Nee, je kon echt in de app zelf verschillende steden aanklikken, en zelfs daar kon je verschillende straten/pleinen e.d. aanklikken, en dan kreeg je van die specifieke plaats een 360-graden view.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:42 schreef DaFan het volgende:
[..]
Is dat niet gewoon Kaarten en dan Streetview?
Ik dacht nog, dat moet ik onthoudenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:54 schreef NJ het volgende:
Volgende keer gewoon even op de iPad zelf kijken dus..
Jupz, dit allemaal dus al gedaan maar geen sjoege.. ANdere apparaten kunnen er wel gewoon bij allemaal helaas. Enige waar ik wel bij kan vreemd genoeg, zijn de standaard gesharede windows 7 folders. Maar goed, daar heb je dus uberhaubt geen credentials voor nodig. En guest account wordt ik niet zo vrolijk van met wifi en zo.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:45 schreef DaFan het volgende:
Als je dit hele riedeltje al hebt gedaan heb ik niks gezegd!
Gevondenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:51 schreef nattermann het volgende:
[..]
Nee, je kon echt in de app zelf verschillende steden aanklikken, en zelfs daar kon je verschillende straten/pleinen e.d. aanklikken, en dan kreeg je van die specifieke plaats een 360-graden view.
Ik heb dat Apple flapding zoals je weet. Dan is óók de voorkant beschermd en dat is toch wel handig.quote:Op dinsdag 27 september 2011 10:51 schreef kikoooooo het volgende:
Hebben jullie een backcover? Zo ja, welke?
quote:Op dinsdag 27 september 2011 10:51 schreef kikoooooo het volgende:
Smart Cover aan de voorkant, Belkin Snap Shield aan de achterkantquote:Op dinsdag 27 september 2011 10:51 schreef kikoooooo het volgende:
Ik heb het zelf in 2 jaar iPhone en bijna een jaar iPad maar één of twee keer meegemaakt dat ik een website niet kon bekijken vanwege Flash. Dus ik mis er niets aan.quote:Op zondag 2 oktober 2011 19:46 schreef HansvanOchten het volgende:
Hallo allemaal,
Omdat ik toch serieus een Ipad overweeg na de 1e voorkeur voor een galaxy tab heb ik toch een paar vragen:
- Hoe erg is het "gemis" van Flash? Bij een site als Fok! of Gametrailers.com bvb heb ik geen idee of die Flash gebruikt.
Zoals hierboven aangegeven gaan RTL gemist en Silverlight niet werken. Maar voor zowel Uitzending Gemist als RTL Gemist (RTL XL) zijn prima apps.quote:Zelfde geldt voor dingen als "rtl gemist" / silverlight, gaat dit werken?
Nee, er is geen mogelijkheid om torrents te downloaden en ook kan er geen externe HD aan. Maar als je dat per sé wil is het misschien handiger om te kijken of je wel een tablet nodig hebt en geen Notebook.quote:- Is er een mogelijkheid om bvb tyorrents te downloaden op het apparaat, of kan er een externe HD aan?
Dat kunnen we zeker.quote:Hopelijk kunnen jullie me helpen!
Haha, ik had een galaxy tab 10.1v wat een faalding. Om de haverklap crashes, apps die niet lekker werken. Fok! Forum was al helemaal een drama op dat ding, die browser kon er niet mee overweg ofzo (gold voor de native browser, firefox, opera en Dolphin browser)quote:Op zondag 2 oktober 2011 19:46 schreef HansvanOchten het volgende:
Hallo allemaal,
Omdat ik toch serieus een Ipad overweeg na de 1e voorkeur voor een galaxy tab heb ik toch een paar vragen:
- Hoe erg is het "gemis" van Flash? Bij een site als Fok! of Gametrailers.com bvb heb ik geen idee of die Flash gebruikt.
Zelfde geldt voor dingen als "rtl gemist" / silverlight, gaat dit werken?
- Kan ik me bestaande MP3 bestanden 1 op 1 overzetten naar de ipad, of zit ik dan vast aan het converteren naar een ander formaat?
- Is er een mogelijkheid om bvb tyorrents te downloaden op het apparaat, of kan er een externe HD aan?
Hopelijk kunnen jullie me helpen!
Uh,, volgens mij niet. Maar waarom zou je dat willen? Ik bedoel, dat het op Android aanwezig is is logisch, meeste Android tablets gebruiken de android variant die eigenlijk vanuit de makers van Android als telefoon OS in de markt gezet is. Dat je daar op de achtergrond datum, tijd en zoek input venstertje hebt lijkt mij logisch, aangezien het op een telefoon nuttig is, en al sinds jaar en dag op zit. (dat laatste is trouwens WEL aanerzig als aparte pagina in IOS..) Op de Ipad heb je binne IOS rechts bovenin ook de tijd staan, maar overige widgets, meh, zie er zo het nut niet van in. Mocht je bepaalde zaken alsnog handig vinden, is er vast een app voor die ook binnen 1/2 seconde te starten is.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 15:41 schreef HansvanOchten het volgende:
Zijn er trouwens ook "widgets" voor de Ipad?
In de demo's in winkels zie je altijd hele lijsten met apps, terwijl bij bijvoorbeeld andoid de schermen gevuld zijn met widgets die direct het nieuws etc laten zien.
Waarom zijn die widgets een gemis?quote:
Noem dan eens 1 widget die je graag op je tablet zou zien?quote:Op zondag 9 oktober 2011 11:15 schreef kikoooooo het volgende:
Ik heb een ipad en een androidtoestel, maar vind widgets best een gemis. Het ipadscherm is daar echt perfect voor. In 1x overzicht zonder apps te moeten openen.
Daar heb je in iOS5 het notificatiescherm voor...quote:Op zondag 9 oktober 2011 11:15 schreef kikoooooo het volgende:
Ik heb een ipad en een androidtoestel, maar vind widgets best een gemis. Het ipadscherm is daar echt perfect voor. In 1x overzicht zonder apps te moeten openen.
Weer, grotere klok, Facebook, Twitter, switches voor energietools (wifi, 3g, helderheid, syncing), now playing...quote:Op zondag 9 oktober 2011 23:45 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Noem dan eens 1 widget die je graag op je tablet zou zien?
Niet om je in de zeik te nemen of zo, maar ik kan mij er echt geen bedenken die handig zouden kunnen zijn. Ik bedoel, tijd hebbie al al rechts boven in staan, zoeken heeft een aparte pagina op de Ipad.. Datum? Weersvoorspelling? Zou ik toch eerder m'n gsm voor pakken, aangezien ik die frequenter bij heb dan de Ipad.Ik kan gewoon echt zo 1-2-3- niets bedenken namelijk, maar dat zal vast een beperking/gebrek aan creativiteit van mijn kant zijn hoor.
Voor spot nieuws of meldingen van apps heb je push technologie.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 15:41 schreef HansvanOchten het volgende:
Zijn er trouwens ook "widgets" voor de Ipad?
In de demo's in winkels zie je altijd hele lijsten met apps, terwijl bij bijvoorbeeld andoid de schermen gevuld zijn met widgets die direct het nieuws etc laten zien.
De widgets op mijn androidtablet waren wel erg fraai. Ik had widgets voor mail (op je homescreen door je inbox scrollen) youtube (instelbaar op wat je graag ziet) het weer (voorspellingen en lokaties), agenda, en nog veel meer.quote:Op zondag 9 oktober 2011 23:45 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Noem dan eens 1 widget die je graag op je tablet zou zien?
Niet om je in de zeik te nemen of zo, maar ik kan mij er echt geen bedenken die handig zouden kunnen zijn. Ik bedoel, tijd hebbie al al rechts boven in staan, zoeken heeft een aparte pagina op de Ipad.. Datum? Weersvoorspelling? Zou ik toch eerder m'n gsm voor pakken, aangezien ik die frequenter bij heb dan de Ipad.Ik kan gewoon echt zo 1-2-3- niets bedenken namelijk, maar dat zal vast een beperking/gebrek aan creativiteit van mijn kant zijn hoor.
Denk dat dit zwaar je batterij gaat belasten.quote:Op maandag 10 oktober 2011 13:12 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Weer, grotere klok, Facebook, Twitter, switches voor energietools (wifi, 3g, helderheid, syncing), now playing...
Dat is wat ik een beetje op mijn SGS heb en ook graag op mijn iPad zou zien.
Viel op mijn Samsung heel erg mee. Grafisch doet het niet zo heel veel en de data wordt toch wel gerefreshed...quote:Op maandag 10 oktober 2011 13:13 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Denk dat dit zwaar je batterij gaat belasten.
Wat Fendy zegt. De weerdata synct hij toch al voor je icon, twitter/facebookfeeds worden ook al geupdate, tijd is ook aanwezig.quote:Op maandag 10 oktober 2011 13:13 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Denk dat dit zwaar je batterij gaat belasten.
Veelgebruikte Apps leg je toch gewoon op 1 " pagina "quote:Op maandag 10 oktober 2011 13:16 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Wat Fendy zegt. De weerdata synct hij toch al voor je icon, twitter/facebookfeeds worden ook al geupdate, tijd is ook aanwezig.
Androids kunnen het ook, waarom iOs niet?
iOs heeft een hoop voordelen, maar het misschien van een desktop met widgets en snelkoppelingen vind ik echt heel irritant. Als ik veel apps heb, wordt het gauw een zooitje. OOK als je met mappen gaat werken. Ik wil gewoon desktops met snelkoppelingen voor de veelgebruikte apps en niet elke keer die hele fucking lijst moeten doorzoeken.
quote:Op maandag 10 oktober 2011 13:26 schreef Catch22- het volgende:
ja dat zou ook nog wel komen. Het is wel een beetje een zooitje geworden in de loop van de tijd.. heb hem nu een jaar en nooit echt de moeite genomen om het te ordenen.
Ik gooi die multitaskapplijst regelmatig leeg trouwens, komt niet ten goede aan de snelheid.
Ik heb buzz player draaien en vindt het een top app! Het heeft een razendsnelle UI en je kan files kopieren naar je ipad. Echter streamen mkv's 720p voor geen meter. Of althans hij laadt snel en het geluid is top, hij dropt alleen veel frames.quote:Op zondag 2 oktober 2011 20:48 schreef __Saviour__ het volgende:
Verbazingwekkend veel sites bieden filmpjes in html5 formaat aan. En dat wordt alleen nog maar meer, zeker nu Adobe haar verlies heeft erkend en html5 fallback gaat aanbieden.
De iPad ondersteunt standaard al mp3. Met films kan de iPad ook prima overweg, met de juiste app. Zo kan ik bijvoorbeeld mkv en avi gewoon kijken zonder om te hoeven zetten. Ik kan ze zelfs streamend bekijken vanaf een draadloze harde schijf.
Jeejquote:
Sinds gister bezigquote:
Vaag hoor.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 10:49 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Sinds gister bezig
Heb je wel ff geduld voor nodig zeg
eerst ff itunes updaten naar 10.5 *duurt 25min*
dan 700 mb update downloaden * duurt 45 min*
dan backup maken van 16GB ipad * duurt 7 uur *
dan updaten naar IOS 5 *duurt een uur*
Dan back-up terugzetten *duurt 3 uur*
---------------------------------------------------------------
Gisteravond om 24:00 begonnen en over een uur is hij klaar zegt hij= 12:00 volgende dag
Ik ook ongeveer, 10 minuutjes langer misschien. Met 32gb iPad2. 7 uur voor een backup lijkt me niet normaalquote:Op donderdag 13 oktober 2011 10:58 schreef nelisb het volgende:
[..]
Vaag hoor.
19 uur begonnen gisteren. 20.30 klaar met al het bovenstaande.
Ook 16 gig IPad2. backup 10 minuten en back up terug 20-30 minuten.
Updaten zelf ongeveer 30 minuten.
WZZquote:Op donderdag 13 oktober 2011 11:06 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ik ook ongeveer, 10 minuutjes langer misschien. Met 32gb iPad2. 7 uur voor een backup lijkt me niet normaal
Mij ook niet maar ja updaten gebeurt vanaf een win7 computer met een AMD3200 processorquote:Op donderdag 13 oktober 2011 11:06 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ik ook ongeveer, 10 minuutjes langer misschien. Met 32gb iPad2. 7 uur voor een backup lijkt me niet normaal
Je hebt toch gewoon een backup die je kunt terugzetten na het herstellen?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 14:43 schreef Copycat het volgende:
Na de iPhone update nu bezig met die voor mijn iPad en ik ben bang dat ik straks veel moet gaan terugzetten. Fout tijdens het herstellen en hersteld naar fabrieksinstellingen. Jottum!
iMessage, tabbed browsing, multitouch gestures? Beter zoeken denk ik?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 14:53 schreef ikweethetookniet het volgende:
Bij mij was hij dus klaar in net geen 12 uur
En ja ook bij mij ging terugzetten dus niet![]()
Dus een nagenoeg schone ipad met alleen de mail instellingen
Toen maar ff de apps terug gezet vanaf itunes en toen waren alle clusters verdwenen![]()
Buiten de cloud opties en de geluidsmeldingen opties nog geen nieuwe dingen gevonden![]()
Ben er dus errug blij mee
Dat terug naar boven scrollen doet ie bij mij als ik op de notificatiebalk druk.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 15:31 schreef NoCigar het volgende:
Wat ik mis, zeker bij Fok!, is het snel terug naar het begin van de pagina gaan met een aanraking. Vroeger hoefde je maar te tikken op de Safaribalk, en nu?
Die nieuweswipe dingen lukken me trouwens ook nog niet, maar misschien werken wel in andere applicaties (?).
Bij mij ook! Thanks.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 15:36 schreef LieLie het volgende:
[..]
Dat terug naar boven scrollen doet ie bij mij als ik op de notificatiebalk druk.
Hij is nu bezig met stap 3 van de synchronisatie en de laatste versie bleek toch van vandaag, dus ik hou goede hoop.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 15:08 schreef Roel_Jewel het volgende:
Je hebt toch gewoon een backup die je kunt terugzetten na het herstellen?
actie/avontuur/rpgquote:
the settlers?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:23 schreef kikoooooo het volgende:
Ik zoek een soort age of empires. Iemand?
toppie kan ik voorlopig weer vooruit bedanktquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:19 schreef __Saviour__ het volgende:
Qua adventure zijn Monkey Island 1 en 2 special edition natuurlijk geweldig. Heerlijke klassiekers in een nieuw jasje en ook optioneel speelbaar in stokoude vga kwaliteit.
Van actiespellen heb ik nog een oudje: Wolfenstein 3D.
Ook leuk vind ik defense spellen. Daarvan heb ik bijvoorbeeld Towermadness HD, Epic War td Pro, 4Towers, Jelly Defense en Plants vs Zombies
Daarnaast vind ik ook games leuk waarin realistische physics een rol spelen. World of Goo, Cut the Rope, Feed Me Oil, Little Crane That Could bijvoorbeeld.
Civilization?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:23 schreef kikoooooo het volgende:
Ik zoek een soort age of empires. Iemand?
En als je het graag budget wil doen, dagelijks ff een kijkje nemen op:quote:
Dat zeg ik.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 11:11 schreef cherrycoke het volgende:
Asphalt 6 HD nu voor maar 0.79 cent gogo
sweet dankjequote:
Hier een pagina van Apple daaroverquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 00:12 schreef emokid het volgende:
Heb voor een paar dagen een iPad 2 van mijn neef te leen om te kijken of het wat is. Was direct na de eerste dag al om en het wordt een instant buy. Heb alleen een vraagje.. Ik wil hem updaten naar iOS5 maar iTunes reageert niet wanneer ik hem aansluit..
Ik heb hem aangesloten op een desktop waar ik wel gewoon kan synchroniseren met mijn iPod. Met een ander kabeltje op een laptop geprobeerd en nog steeds doet iTunes niks. Waarom wordt de iPad niet opgepikt?
Appshopper is briljant inderdaad. Heb een hele zooi games in de wishlist staan en krijg regelmatig een pushbericht over prijsdalingen. Dat heeft me echt al vele euro's bespaard.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 10:39 schreef neo2000 het volgende:
[..]
En als je het graag budget wil doen, dagelijks ff een kijkje nemen op:
http://www.padgadget.com/
Staan altijd wel aardige aanbiedingen op van games, weet je een beetje wat er komende tijd in prijs interessant is.Naast natuurlijk Appshopper, wat op zich al geniaal is.
Ligt er aan hoe lang je wilt wachten.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 14:38 schreef webbyplus het volgende:
Zit te denken om ook een iPad 2 te kopen. Toch maar ff wachten op de nummer 3? of niet?
een half jaar is geen probleemquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 14:46 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ligt er aan hoe lang je wilt wachten.
Waarschijnlijk komt de iPad 3 in maart/april, als je bereid bent tot dan te wachten kun je dat doen. Je kunt echter ook je iPad 2 dan weer verkopen..quote:
Ik zou dit niet op jou computer doen met die van je neef. Laat hem dit maar zelf op zijn pc doen om problemen te voorkomenquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 00:12 schreef emokid het volgende:
Heb voor een paar dagen een iPad 2 van mijn neef te leen om te kijken of het wat is. Was direct na de eerste dag al om en het wordt een instant buy. Heb alleen een vraagje.. Ik wil hem updaten naar iOS5 maar iTunes reageert niet wanneer ik hem aansluit..
Ik heb hem aangesloten op een desktop waar ik wel gewoon kan synchroniseren met mijn iPod. Met een ander kabeltje op een laptop geprobeerd en nog steeds doet iTunes niks. Waarom wordt de iPad niet opgepikt?
Flash is dan ook wel het enige echte voordeel aan de sgtab...quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:30 schreef Tokus het volgende:
"het is tijd voor een nieuwe tab. dunner, lichter, en toegang tot alle websites met flash."
ik blijf 'm grappig vinden, die reclame voor de Galaxy Tab.
Zelfs dat. Heb Flash nog geen enkele keer gemist, sinds ik mijn iPad heb.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:41 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
Flash is dan ook wel het enige echte voordeel aan de sgtab...
Mwah, had toch wel handig gevonden als het wel mogelijk was. Weet niet of middels een jailbreak bijv. Flash fuctionaliteit (flash games bijv.) mogeljk is? Heb bijv iswifter geprobeerd, maar is alemaal ERG traag. :pquote:Op zondag 16 oktober 2011 03:02 schreef nattermann het volgende:
[..]
Zelfs dat. Heb Flash nog geen enkele keer gemist, sinds ik mijn iPad heb.
Ik ook niet.quote:Op zondag 16 oktober 2011 03:02 schreef nattermann het volgende:
[..]
Zelfs dat. Heb Flash nog geen enkele keer gemist, sinds ik mijn iPad heb.
Flash is een aflopende zaak.quote:Op zondag 16 oktober 2011 22:40 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Mwah, had toch wel handig gevonden als het wel mogelijk was. Weet niet of middels een jailbreak bijv. Flash fuctionaliteit (flash games bijv.) mogeljk is? Heb bijv iswifter geprobeerd, maar is alemaal ERG traag. :p
Dan moet Samsung binnenkort de commercialtekst veranderen. Ze brengen de Flash-compatibiliteit echt als een onmisbare USP van hun Tab.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 11:16 schreef Aether het volgende:
Flash is een aflopende zaak.
Ook Microsoft is langzaam ondersteuning aan het verwijderen: Geen Flash in Windows 8 Metro UI.
ja, echt geweldigquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:30 schreef Tokus het volgende:
"het is tijd voor een nieuwe tab. dunner, lichter, en toegang tot alle websites met flash."
Ik wel, wil webapp ultimate team fifa 12 kunnen bedienen. Simpel gezegd is helaas nog lang niet alles overgegaan, dit gaat nog jaren duren. Dan is mijn ipad 2 alweer gedateerd.quote:Op maandag 17 oktober 2011 08:22 schreef kikoooooo het volgende:
Ik dacht ook dat ik flash wel zou missen als ik koos voor een ipad, maar ik heb het eigenlijk nog geen seconde gemist..
Nou wat een feest, als of je eerder geen pdfs kon openen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 13:41 schreef ikweethetookniet het volgende:
Sinds vandaag adobo acrobat pdf reader voor ipad![]()
En ja hij is gratis te downloaden in de store
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 13:43 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Nou wat een feest, als of je eerder geen pdfs kon openen.
..mits alles gewoon werkt, en dat is dus niet altijd het geval.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 10:47 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ik ook niet.
Onderliggende technologie is ook niet zo relevant.
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 13:43 schreef Apekoek het volgende:
Nou wat een feest, als of je eerder geen pdfs kon openen.
Ik snap de keuze van Apple wel. Met flash zouden ze te veel uit handen geven. Een extern bedrijf zou dan ineens deel uitmaken van de internetervaring op de iPad, een van de meest gebruikte functies. Flash is cpu intensief, belastend voor de batterij en vooral enorm onveilig.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 14:45 schreef neo2000 het volgende:
[..]
..mits alles gewoon werkt, en dat is dus niet altijd het geval.
Zou m.i. al minder "pijn" doen als het ding echt geen flash aan kon, maar als je de achterliggende oorzaak kent is het eigenlijk wel enigzins droevig dat wij het zonder flash support moeten stellen. Al mis je er 99% van de tijd niets aan, het gaat om het principe.;)
En dat is fijn omdat?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 13:41 schreef ikweethetookniet het volgende:
Da's natuurlijk niet de echte reden.. Echte reden lijkt mij duidelijk:quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 17:42 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Ik snap de keuze van Apple wel. Met flash zouden ze te veel uit handen geven. Een extern bedrijf zou dan ineens deel uitmaken van de internetervaring op de iPad, een van de meest gebruikte functies. Flash is cpu intensief, belastend voor de batterij en vooral enorm onveilig.
Ja lol, je lult apple maar lekker naquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 17:42 schreef __Saviour__ het volgende:
Flash is cpu intensief, belastend voor de batterij en vooral enorm onveilig.
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 09:20 schreef vanhal het volgende:
[..]
Ja lol, je lult apple maar lekker na
Ja.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 14:25 schreef kikoooooo het volgende:
Hebben jullie ook het gevoel dat de batterij minder lang meegaat met ios5 ?
Geen last van?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 14:25 schreef kikoooooo het volgende:
"Het is tijd voor een nieuwe tab. Dunner, lichter, toegang tot alle websites met flash en eentje die werkelijk overal en altijd nog op voorraad is vanwege het gebrek aan belangstelling"quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:30 schreef Tokus het volgende:
Kun je in het scherm nergens op akkoord klikken? Dat mailtje kun je laten versturen, maar is geen noodzaak. Wat zie je op het scherm staan? Ik heb het nog niet gezien en ik speel ook carcasonne.quote:Op zondag 23 oktober 2011 14:44 schreef AnneX het volgende:
Wie kan mij verder helpen...?
Op de ipad 2 speel ik graag een spelletje Carcasonne.
Nu zeggen ze dat de algemene voorwaarden zijn veranderd van het Gamecenter.
So far so good.
Mailtje voor accord ontvangen.
Alleen zie ik in de mail nergens staan waar ik op Accoord kan klikken...
En nu hangt mijn spel met het schermpje waarin het hele verhaal wat ik hierboven beschrijf staat.
Heeft iemand anders dit ook en wél opgelosd?
Hoe dan...
Nergens te zien.quote:Op zondag 23 oktober 2011 14:57 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Kun je in het scherm nergens op akkoord klikken? Dat mailtje kun je laten versturen, maar is geen noodzaak. Wat zie je op het scherm staan? Ik heb het nog niet gezien en ik speel ook carcasonne.
Scherm was helemaal deaud.quote:Op zondag 23 oktober 2011 15:01 schreef __Saviour__ het volgende:
Kreeg ik een tijdje geleden ook bij een game center spel. Gewoon naar beneden scrollen in de popup en daar staat een akkoord knop.
Kan deze versie wel 3d pdf bestanden aan?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 13:41 schreef ikweethetookniet het volgende:
Ja, duidelijk verschil.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 14:25 schreef kikoooooo het volgende:
Doe eerst maar eens een update naar iOS5quote:Op woensdag 26 oktober 2011 10:47 schreef Apekoek het volgende:
Snelste en makkelijkste manier om mijn ipad 2 met 4.3 te jailbreaken en naar nieuwste ios te krijgen? Tips?
Maar dan is de jailbreak niet mogelijk...quote:Op woensdag 26 oktober 2011 10:54 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Doe eerst maar eens een update naar iOS5
Waarom wil je jailbreaken?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 11:45 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Maar dan is de jailbreak niet mogelijk...
Is iOS5 een must?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 12:14 schreef tuut-chips het volgende:
Je jailbreak verdwijnt als je update. Je moet dus kiezen: iOS 5 of jailbroken iOS 4.3.3
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |