Dan gaan we dat even doorgeven!quote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:58 schreef Pietverdriet het volgende:
En weer verder...
Op de iPad doet het open een nieuw deel knop het niet, want die is er niet
Wat ik echt super vind is Buzzplayer HD. Daarmee kan ik videobestanden (mkv en avi) die op mijn NAS staan gewoon direct streamend bekijken.quote:Leuk, een iPad reeksch! :p
Heb sinds kort een iPad 2, en heb al wat games aangeschaft tijdens 4th of july sale. Zijn er naast leuke games ook must have apps? Heb bijv. Rdplite er op staan nu, maar kan mij voorstellen dat er betere rdp apps bestaan.
Kan die, itt oplayer, ook gewoon vanaf windows shares streamen? Oplayer ondersteunt volgens mij alleen samba en FTP namelijk.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:50 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Wat ik echt super vind is Buzzplayer HD. Daarmee kan ik videobestanden (mkv en avi) die op mijn NAS staan gewoon direct streamend bekijken.
Van Windows netwerken heb ik nooit veel begrepen, ik heb het zelfs nooit voor elkaar gekregen om mijn laptop en desktop elkaars bestanden te kunnen laten gebruiken. Al dat gedoe met groepen, gebruikers, rechten, firewalls.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:33 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Kan die, itt oplayer, ook gewoon vanaf windows shares streamen? Oplayer ondersteunt volgens mij alleen samba en FTP namelijk.
Ja gaat prima!quote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:33 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Kan die, itt oplayer, ook gewoon vanaf windows shares streamen? Oplayer ondersteunt volgens mij alleen samba en FTP namelijk.
Ik heb mijn iPad2 op 3 juli besteld via de Apple-site, verwachte leverdatum is nu 14 juli.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:56 schreef nelisb het volgende:
In Nederland toch ook maar 3-5 dagen via Apple? Waarom dan Duitsland.
Oh, is het zo simpel?quote:Op zondag 10 juli 2011 21:02 schreef __Saviour__ het volgende:
Een app gebruiken die gewoon mkv ondersteunt, zoals buzz player hd
720p loopt prima op mijn iPad.quote:Op zondag 10 juli 2011 21:25 schreef FJD het volgende:
Ik krijg 720p niet vloeiend op een iPadHopelijk doet de 2 dat wel, nu nog iemand vinden die een 2 heeft en die mee kan nemen naar mijn huis om te testen
Heb je Handbrake geprobeerd? Mijn probleem daarmee is dat ik juist de ondertiteling niet weg krijg.quote:Op zondag 10 juli 2011 21:27 schreef LieLie het volgende:
Nou, nu heb ik ondertiteling, maar beeld en gelijk lopen bij lange na niet synchroon en het hapert als een gek..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |