Klopt.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:55 schreef banapples het volgende:
Dat spul om je mond mee te spoelen kan je weg gooien. Daar heb je echt helemaal niks aan. Wat je het beste kan eten zijn tijgernootjes en dorito's
Wat ik had gedaan was die watjes vrij lang erin gelaten. Daarna had ik eigenlijk weinig last van bloedverlies uit de wond. De dag erna kon ik in principe gewoon alweer eten wat er geserveerd werd. Spoelen met dat speciale spul heb ik misschien twee keer gedaan. Ibuprofen heb ik alleen nog de dag na het trekken genomen, daarna was het gewoon prima te doen.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:52 schreef postmortum het volgende:
ik lijk nu net een hamster dat is op zich geen probleem , maar wat mag ik nu eten de dokter zei alles zolang het maar lauw is maar ik kan op dit moment alleen vloeibaar voedsel binnen krijgen.
Ik heb ook iets meegekregen om te spoelen , moet ik dat nu wel of niet gebruiken?
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:59 schreef santiagojwz het volgende:
[..]
Wat ik had gedaan was die watjes vrij lang erin gelaten. Daarna had ik eigenlijk weinig last van bloedverlies uit de wond. De dag erna kon ik in principe gewoon alweer eten wat er geserveerd werd. Spoelen met dat speciale spul heb ik misschien twee keer gedaan. Ibuprofen heb ik alleen nog de dag na het trekken genomen, daarna was het gewoon prima te doen.
Hamsterwangen had ik de tweede keer geen last van, omdat ik goed had gekoeld met ijs. Je komt er wel overheen, het valt allemaal reuze mee.
oh de dokter zei dat ik met dat spul moest spoelen , maar in het boekje van het ziekenhuis stond van niet vandaar mijn vraag
Hoe lang bloedt dat bij jou door dan?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 19:46 schreef onlogisch het volgende:
Gast. je mag 24 uur niet spoelen ivm nieuwe bloedingen.
Bij mij zijn ze ook onlangs getrokken, wat een feest was dat![]()
Ehm zeker 18 uur daarna begon het nog makkelijk met bloeden.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 19:48 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hoe lang bloedt dat bij jou door dan?Ik kon na een paar uur al spoelen zonder dat het opnieuw begon te bloeden.
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 19:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ehm zeker 18 uur daarna begon het nog makkelijk met bloeden.
Hell yeah. Sowieso was de 2e keer, de linkerkant, een hel. Zelden in mijn leven zoveel pijn gehad.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |