Diegene met het meeste talent hier in deze reeksquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dan bij de gewone resultaten bij dit ontroerende filmpje uitkomenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:15 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Voici!
Eerste hit op google:
http://www.google.nl/sear(...)cd=2&ved=0CA0Q_AUoAQ
Ik heb serieuze intresse, zoek nog een goed gitaarpedaal, hoeveel moet het pedaal opbrengen? of wil je het eventueel ergens tegen ruilen?quote:
Speel je gitaar?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:15 schreef Braddie het volgende:
Had heel veel problemen, dit reageerde ik af op dit gitaristentopic, doormiddel van Troll gedrag, hele slechte gitaarmuziek(Zelfgemaakt) op te nemen, en aan te prijzen als erg goed, heel erg in de verdedeging gaan iemand iets negatiefs zei etc etc...
Heb nu iets van 4 topics rust gehad, ben een beetje tot mezelf gekeerd, problemen zijn 99% weg, voel me top, en heb er enorm veel spijt van dat dit is gebeurd.
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:16 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Diegene met het meeste talent hier in deze reeksSommige mensen verdienen gewoon een permaban.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones
Ja, ik ben geen goede gitarist vind ik zelf, ik kan wel wat akkoorden, en ik kan wel wàt solotjes, maar daar houd het bij op, als je me vraagt om een funky slagje te spelen dan kijk ik je waarschijnlijk heel vragend aan.quote:
quote:
Bedoel je mij mee zeker?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:34 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Sommige mensen verdienen gewoon een permaban.
quote:
Okquote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:34 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ja, ik ben geen goede gitarist vind ik zelf, ik kan wel wat akkoorden, en ik kan wel wàt solotjes, maar daar houd het bij op, als je me vraagt om een funky slagje te spelen dan kijk ik je waarschijnlijk heel vragend aan.
Wat?quote:
Dat doe ik niet, maar ik ben nu gewoon eerlijk, ik ben geen hele goede gitarist, ik kan wat akkoorden, ik kan de simpele slagjes, ik speel mineur/majeur/pentatonische laddertjes, maar dat is het eigenlijk wel...quote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:35 schreef BoerBert het volgende:
Hé Braddie, je hoeft nu niet ineens constant van over jezelf te zeggen dat je er geen reet van kunt hoor
Post anders eens een filmpje, dan oordelen wij welquote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:35 schreef BoerBert het volgende:
Hé Braddie, je hoeft nu niet ineens constant van over jezelf te zeggen dat je er geen reet van kunt hoor
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:37 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Post anders eens een filmpje, dan oordelen wij wel
*Shredden* ben ik totaal niet van, dan is er toch niks fijns meer aan, een solo moet je voelen, moet emotie oproepen.. Shredden is gewoon(in mijn ogen) zien wie het snelst kan spelen, met de meeste noten per seconde...quote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:34 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Btw braddie een 'solo' en dit
is een groot verschil
Heb je het filmpje überhaupt gezien, in die shred ligt meer gevoel als wat in iets ligt wat jij een 'solo' noemt.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:40 schreef Braddie het volgende:
[..]
[..]
*Shredden* ben ik totaal niet van, dan is er toch niks fijns meer aan, een solo moet je voelen, moet emotie oproepen.. Shredden is gewoon(in mijn ogen) zien wie het snelst kan spelen, met de meeste noten per seconde...
175 euroquote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:24 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik heb serieuze intresse, zoek nog een goed gitaarpedaal, hoeveel moet het pedaal opbrengen? of wil je het eventueel ergens tegen ruilen?
nog altijd meer dan ikquote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:36 schreef Braddie het volgende:
[..]
Dat doe ik niet, maar ik ben nu gewoon eerlijk, ik ben geen hele goede gitarist, ik kan wat akkoorden, ik kan de simpele slagjes, ik speel mineur/majeur/pentatonische laddertjes, maar dat is het eigenlijk wel...
Heb hier 1 filmpje van een maand of 4 geleden op een Squiertje, m`n spel is wel ièts verbetert maar niet veel, dus een nieuwer filmpje heb je niks aan(ook omdat ik te lui ben iets te maken)quote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:37 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Post anders eens een filmpje, dan oordelen wij wel
http://www.feedback.nl/sh(...)-15/100005511/105781quote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:41 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
nog altijd meer dan ik
Morgen ga ik waarschijnlijk een Yamaha pacifica 112 kopen. Mijn plan was om het met een Fender mustang 1 te kopen maar die hebben ze niet op voorraad. Wat zijn nog meer goede versterkers met goede effecten van ongeveer 120 euro en minder? Ik speel alleen thuis in mijn kamer dus het hoeft niet een belachelijk krachtig ding te zijn
Komt er een beetje geluid uit zo een micro cube?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |