Damn dat had ik mooi gemist. Wil je mijn vrindje wordenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:17 schreef Paul het volgende:
[..]
1 van de populairste users van Fok. Mensen adoreren mij over het algemeen
Ja hoor, je mag wel mijn leerling wordenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:21 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Damn dat had ik mooi gemist. Wil je mijn vrindje worden
Ik pas hier niet tussen.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:20 schreef Zolder het volgende:
Ik ga geen lijstje posten, mensen weten zelf wel of ze goeden baggeraars zijn.
Kenmerken:
kuttopics
veel slotjes krijgen
maar weinig notes
In een fractie van een seconde een idee krijgen en zonder er bij na te denken een topic over openen
Mijn topics worden bijna nooit gesloten.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:26 schreef Zolder het volgende:
[..]
wat is jouw definitie van goede baggeraar dan?
Ik ben niet op vakantiequote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:30 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
je bent in spanje en dan ga je fokken....![]()
blijf dan in Nederland jeezz
kweetniet?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:26 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Ken ik jou en jouw konijn van flitsservice
Zou bij mij ook niet gebeuren als myarella geen mod was.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:29 schreef Dimens het volgende:
[..]
Mijn topics worden bijna nooit gesloten.
En pors dan?quote:
Ik zit een beetje vast hier op het terrein, vandaag ben ik vrij dus ik ben lekker lui geweest en heb boodschappen gedaan.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:32 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
nou dan... ga wat leuks doen...? fokken kan altijd nog.
zondequote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:32 schreef Annnet het volgende:
[..]
Ik zit een beetje vast hier op het terrein, vandaag ben ik vrij dus ik ben lekker lui geweest en heb boodschappen gedaan.
ok gelukkigquote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:33 schreef Annnet het volgende:
[..]
Ik zit hier al 6.5 week, genoeg leuke dingen gedaan
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |