haha, ik moest hardop lächenquote:Op zaterdag 9 juli 2011 15:02 schreef Bakfiets. het volgende:
Auto=bil in 't Zweeds. Dus ga wel eens met een bil naar een Willy om Köttsoppa te halen. Of gewoon kött, kan ook.
In Brabant had je ze ook. Maar volgens mij bestaan ze al 20 jaar niet meer.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 15:02 schreef Blue-eyes het volgende:
VéGé? Nooit van gehoord![]()
Is het een supermarktketen uit Limburg?
Nou, geef die eens danquote:Op zaterdag 9 juli 2011 15:07 schreef Bakfiets. het volgende:
Dat vertelt de allereerste link van Google me.
Ook psychisch hoor, niet per se 5 mnd kapot.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 14:52 schreef Blue-eyes het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je daar nog zo lang last van kon hebben
Dus je hoeft niet meer bang te zijn om een krukje kwijt te raken als je er op gaat zitten?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 15:10 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ook psychisch hoor, niet per se 5 mnd kapot.
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 15:12 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Dus je hoeft niet meer bang te zijn om een krukje kwijt te raken als je er op gaat zitten?
Dat was gelukkig al niet zo. Meer auw en hechtingen en dat soort.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 15:12 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Dus je hoeft niet meer bang te zijn om een krukje kwijt te raken als je er op gaat zitten?
Wat moet ik me hier nou bij voorstellen?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 15:16 schreef Vanyel het volgende:
Ben de vrouw ook niet kwijtgeraakt, dus...
Dat het dus allemaal meeviel.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 15:12 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |