Gebeurt er hier helemaal geen fuck meer bedoel je?quote:Op maandag 11 juli 2011 09:51 schreef Nizno het volgende:
wel lekker rustig als jullie beiden niet meer met elkaar praten
mogge!
Haha, wat ben je toch een dom leverworstje! Dan wordt het juist drukker omdat wij onze taarten dan niet meer op elkaar richten. Mafkeesje! Pannekoekje! Haring! Negerzoen! Dan ga ik alleen maar rare dingen zeggen! Kanaaaries.quote:Op maandag 11 juli 2011 09:51 schreef Nizno het volgende:
wel lekker rustig als jullie beiden niet meer met elkaar praten
mogge!
Ik zou 'm bijna doen.quote:Op maandag 11 juli 2011 09:59 schreef lezzer het volgende:
[..]
Eigenlijk heb jij best een pottenkapsel op die foto in je fobo
oeps drukte ik toch eerst om rapporteren ipv quoten...... nou ja dan zien de MODjes ook wat voor rare dingen je zegt grijnzquote:Op maandag 11 juli 2011 10:42 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Haha, wat ben je toch een dom leverworstje! Dan wordt het juist drukker omdat wij onze taarten dan niet meer op elkaar richten. Mafkeesje! Pannekoekje! Haring! Negerzoen! Dan ga ik alleen maar rare dingen zeggen! Kanaaaries.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja ik dacht ook al "ik koop de verzamelbox wel straks".quote:Op maandag 11 juli 2011 11:26 schreef Nirak het volgende:
[..]
Nu met dat laatste deel worden er volop marathons georganiseerd, dus hou je niet in
quote:Op maandag 11 juli 2011 11:21 schreef Nizno het volgende:
[..]
oeps drukte ik toch eerst om rapporteren ipv quoten...... nou ja dan zien de MODjes ook wat voor rare dingen je zegt grijnz
quote:
minstens... zal yvonne ook wel ff inschakelenquote:
en dat zeg je nu pas???????quote:Op maandag 11 juli 2011 13:22 schreef NanKing het volgende:
hey ik zat me net te bedenken. We bestaan 5 jaar[Lesbeau] komt allen tezamen
vind je zelf ook niet dat die wel heel dicht bij het kwootknopje zit???quote:Op maandag 11 juli 2011 13:18 schreef Tha_Erik het volgende:
Niet zo spelen met de rapporteerknop he!
Ik ookquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |