abonnement Unibet Coolblue
pi_99197500
090128_50772_FOK!fedDef.png


FOK!Hattrick
Welkom bij het topic van FOK!Hattrick. Dit topic is voor alle FOK!kende hattrickers onder ons. Newbies zijn altijd welkom, en bij vragen helpen we graag! Er zijn veel ervaren hattrickers in dit topic te vinden, dus meestal is er wel iemand die een antwoord heeft. De federatie site: FOK!hattrick

Wat is Hattrick?
Hattrick is een gratis online spel waarbij je je eigen voetbal team runt. Je traint spelers op bepaalde specialiteiten, je speelt en regelt wedstrijden. Je kan elk moment van de dag inloggen op hattrick.org om te kijken of er nog wat gebeurd is. Je begint in een van de laagste divisieís en je speelt in een competitie met nog 7 andere users. Dit zijn dus andere mensen die ook hattrick spelen. Als kampioen (en tweede) promoveer je naar een hogere of speel je play-offs. Interesse? Neem dan eens een kijkje op Hattrick.

Hattrick Supporter
Als je een team hebt gekregen en je vindt Hattrick hartstikke leuk, maar je wilt toch wat meer doen met Hattrick? Dan is er Hattrick Supporter. Je betaalt per jaar 29,70 euro en je krijgt een paar leuke extra's waardoor Hattrick nog leuker wordt. Zo kan je persberichten uitgeven, een eigen logo kiezen, en natuurlijk kan je lid worden van onze geweldige federatie!

De Federatie
Als je supporter bent, wordt dan ook lid van onze federatie en wees er trots op dat je een FOK!ker bent! De FOK!Federatie is anders dan de meeste federaties op Hattrick aangezien wij ons eigen forum hebben op FOK! Daarnaast organiseren we nog een aantal andere leuke dingen:

Cup
We hebben al sinds jaar en dag de FOK!Cup Dit houdt in dat we een toernooi spelen tijdens de vriendschappelijke wedstrijden op woensdag. De FOK!Cup begint altijd ongeveer in ronde 5 van een nieuw Hattrick seizoen. De inschrijvingen starten een paar weken eerder.

Awards
De awards worden uitgereikt aan mensen met bijzondere prestatie. Dit kunnen zowel positieve als negatieve prestaties zijn. Iedereen hier kan stemmen op bepaalde categorieën en degene met de meeste stemmen krijgt een heel seizoen een award. Hier valt dan ook niet onder uit te komen.

Vinnie Jones / Gary Lineker
De naam zegt het al. Welk team krijgt de meeste rode/gele kaarten en veroorzaakt de meeste blessures om de felbegeerde Vinnie Jones award binnen te slepen. Degene die de minste kaarten en blessures veroorzaakt verdient de Gary Lineker award.

Gouden Schoen
De gouden schoen wordt uitgereikt aan het team dat de topscoorder in huis heeft. Deze wordt berekend aan de hand van de divsie waar je in zit en het aantal hattricks die de speler gescoord heeft. Iedereen die aan de VJ/GL award mee doet, doet automatisch mee voor de gouden schoen.

TeauTeau/Sterrenspel
Bij de Fok!Hattrick TeauTeau/Sterrenspel is het de bedoeling om om te raden hoeveel sterren je spelers samen behalen in de wedstrijd op zondag. De winnaar van het klassement verdient uiteraard een award!

Team van de Maand
Als laatste hebben we ook nog het team van de maand. Dit team vult een vragenlijstje in, en deze wordt dan hier neergezet.

Winnaars
110309_50772_FOK!Cup.png 110309_50772_VJGL.png 110310_50772_FOK!%20Gouden%20Schoen.png 110309_50772_FOK!%20Teauteau.png Klikbaar.

IRC
Iedere (woensdag- en) zondagavond tijdens de wedstrijden zit een groep FOK!Hattrickers met elkaar te chatten. Dit gaat een stuk interactiever dan via het forum. De chat is heel makkelijk te bezoeken. Ga naar de FOK!hattrick site, klik dan op chat, kies een nickname en je kunt de fokhatrrick chat in. Je kan ook IRC-software downloaden. Als je handmatig verbinding wil maken kan dat ook. Mac OSX gebruikers kunnen Colloquy downloaden, mIRC is er voor Windows gebruikers. De IRC server is arethusa.tweakers.net en het kanaal is #fokhattrick.

Links
Uitgebreide info-site van Het Antwoord Genootschap!
HT-Box, Een handige training en blessure tool site!
Alltid Hattrick, de statistieksite bij uitstek!
Wij zijn cool!
Informatie omtrent teamgeest drops.
Startkabel site voor Hattrick; vele links!
Site met alle (U20) NT spelers die er te koop staan
Site om je Jeugd Opleding bij te houden. Begin zo vroeg mogelijk met het bijhouden, dan is het minder werk!

Mirrors
Hattrick geblokt op je werk/school/bij je vriendin? Probeer één van de volgende adressen eens!
www.hattrick.org
www.hattrick.ws
www.hattrick.interia.pl
www.hattrickonline.com

Oude topics
Omdat we uiteraard ook waarde hechten aan de geschiedenis van onze fed, hebben we ook een overzicht van alle hattricktopics op FOK!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Topic statistieken
Klik op de link om te zien welke FOK!kende hattrickers de meeste posts hebben of wat het spamrecord is van de hattrickende FOK!kers. Hattrick op FOK! statistieken

Deze openingspost
Als je het topic sluit doordat je reactie 301 hebt geplaatst, word je vriendelijk verzocht een nieuw topic te openen. De OP is dan hier te vinden.

Tevens word je verzocht even je eigen laatste topic post te editen en een linkje te plaatsen naar t nieuwe topic. bvd
pi_99197539
Hoi :W
Doe haastig als je tijd hebt, dan heb je tijd als je haast hebt
www.hattrick.org - FC Bifröst (1011663)
Fokhattrick.org!
pi_99197554
Hoi :W
Wie niet dom is moet slim zijn!
pi_99197659
Ik ben benieuwd of de prijzen weer flink ga stijgen de komende weken :)
pi_99197710
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 13:59 schreef Drassss het volgende:
Ik ben benieuwd of de prijzen weer flink ga stijgen de komende weken :)
Vast en zeker. Daar wacht ik ook op, dan kan ik mijn middenveld gaan verjongen.
Doe haastig als je tijd hebt, dan heb je tijd als je haast hebt
www.hattrick.org - FC Bifröst (1011663)
Fokhattrick.org!
pi_99197767
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 14:00 schreef Gijs_ het volgende:

[..]

Vast en zeker. Daar wacht ik ook op, dan kan ik mijn middenveld gaan verjongen.
Ik ga straks nog even de teamwaarde berekenen, zodat ik het verschil meteen kan zien. Als het echt gruwelijk is gaan er misschien wat spelers uit hier.
pi_99197864
quote:
6s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 13:56 schreef PeeJie_ het volgende:
Hoi :W
Ga jij eens even in ons competitieforum posten! :P
pi_99197984
Ik doe sinds een tijdje freebee-end mee en ben zowaar kampioen geworden in VII afgelopen seizoen.
http://www82.hattrick.org/Club/?TeamID=21321
'k Heb niet zo heel veel tijd, dus kan me er niet heel erg inverdiepen.
Ik zal wel weer net zo hard uit VI degraderen... oh well, 't is wel leuk :)
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_99198234
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 14:05 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik doe sinds een tijdje freebee-end mee en ben zowaar kampioen geworden in VII afgelopen seizoen.
http://www82.hattrick.org/Club/?TeamID=21321
'k Heb niet zo heel veel tijd, dus kan me er niet heel erg inverdiepen.
Ik zal wel weer net zo hard uit VI degraderen... oh well, 't is wel leuk :)
:W

Vrees dat je een lastig seizoen gaat krijgen. Je traint niet optimaal he? Maar dat had je waarschijnlijk al door. Als je tijd hebt zou ik toch elke keer een oefenduel regelen. Je kan jezelf standaard in de oefenpot gooien, zodat je dus meer spelers training kan geven.
  vrijdag 8 juli 2011 @ 14:43:14 #10
271872 Drassss
Oklahoma!
pi_99199584
Teamwaarde momenteel 34 miljoen + kas :)

Traineewaarde ongeveer 100% gestegen, Van 1 naar 2 miljoen.
pi_99200357
Over alltid integratie:

quote:
Hi folks,

Happy to see that so many appreciated the small but unintended glimpse of the new Stats menu we are working on back here. Yes, it is a project to integrate Alltid, but so far we are only working on getting the basic framework in place and we are not yet ready to discuss the implementation in detail, to test it with you guys, or to estimate any launch dates. We made some progress in June and right now are not working on it at all, since we are in summer mode and only working on smaller projects since parts of the dev team will be on vacation.
Er was op stage een nieuwe pagina: "Stats". Helaas was er nog niet echt iets te zien. Maar zo gaan ze alltid integreren dus :)
  vrijdag 8 juli 2011 @ 15:02:42 #12
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_99200668
Nu ja.. ik denk dat ik weer degradeer naar VIII, dat is wel lame...
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
pi_99200776
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 15:02 schreef maniack28 het volgende:
Nu ja.. ik denk dat ik weer degradeer naar VIII, dat is wel lame...
Ik zit nu 2 seizoenen in de VII, waar ik 2 keer dacht dat ik zou degraderen, is me gelukt te handhaven :)
  vrijdag 8 juli 2011 @ 15:05:51 #14
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_99200880
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 15:04 schreef Afhaalchinees het volgende:

[..]

Ik zit nu 2 seizoenen in de VII, waar ik 2 keer dacht dat ik zou degraderen, is me gelukt te handhaven :)
Mwah... 130 hatstats tegenover 160+ is wel onhaalbaar. En ik ben niet van plan trainees te verkopen wegens mijn lange termijn plan. Dat is namelijk in 4 seizoenen 3 perfecte spitsen creeëren en er 3 verkopen en dan wat anders gaan trainen (bijv vleugel) en die spitsen nog wat extra vleugel oid meegeven.
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
pi_99201059
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 15:05 schreef maniack28 het volgende:

[..]

Mwah... 130 hatstats tegenover 160+ is wel onhaalbaar. En ik ben niet van plan trainees te verkopen wegens mijn lange termijn plan. Dat is namelijk in 4 seizoenen 3 perfecte spitsen creeëren en er 3 verkopen en dan wat anders gaan trainen (bijv vleugel) en die spitsen nog wat extra vleugel oid meegeven.
Had ik ook, geen training omgegooid oid. Wel een betere spits gekocht in mijn eerste seizoen, en verder tactisch inspelen met PIC enzo

Al train is positiespel en dat is makkelijker om je team te verbeteren
pi_99201770
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 15:05 schreef maniack28 het volgende:

[..]

Mwah... 130 hatstats tegenover 160+ is wel onhaalbaar. En ik ben niet van plan trainees te verkopen wegens mijn lange termijn plan. Dat is namelijk in 4 seizoenen 3 perfecte spitsen creeëren en er 3 verkopen en dan wat anders gaan trainen (bijv vleugel) en die spitsen nog wat extra vleugel oid meegeven.
Je hoeft er maar 2 onder je te houden. Heb je een coach met LS?
Gewoon piccen tegen de top 5, schade beperkt proberen te houden (ookal is dat wel moeilijk met 3 spitsen). Dan motsen tegen de nummer 7-8. Als je de potjes tegen hun wint, is dat wel genoeg om te handhaven.
  vrijdag 8 juli 2011 @ 15:48:24 #17
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_99203338
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 15:21 schreef IPeePie het volgende:

[..]

Je hoeft er maar 2 onder je te houden. Heb je een coach met LS?
Gewoon piccen tegen de top 5, schade beperkt proberen te houden (ookal is dat wel moeilijk met 3 spitsen). Dan motsen tegen de nummer 7-8. Als je de potjes tegen hun wint, is dat wel genoeg om te handhaven.
Snap ik... ga ik ook proberen, maar zie het niet heel positief in. Ik heb gewoon een goed coach met (waarschijnlijk binnen 2/3 weken) waardeloos leiderschap dus heel veel haalt piccen ook niet uit.
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
pi_99203637
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 15:48 schreef maniack28 het volgende:

[..]

Snap ik... ga ik ook proberen, maar zie het niet heel positief in. Ik heb gewoon een goed coach met (waarschijnlijk binnen 2/3 weken) waardeloos leiderschap dus heel veel haalt piccen ook niet uit.
Dan gaat het zeker moeilijk worden ja. Heb je al een future coach? Anders zou ik die meteen aanschaffen als ik jou was.
  vrijdag 8 juli 2011 @ 15:58:23 #19
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_99203958
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 15:53 schreef IPeePie het volgende:

[..]

Dan gaat het zeker moeilijk worden ja. Heb je al een future coach? Anders zou ik die meteen aanschaffen als ik jou was.
Alle andere speler behalve trainees hebben goed leiderschap en matig tot redelijk ervaring. Dus ja! Alleen die ga ik natuurlijk pas gebruiken als het voor het eggie is. Tot die tijd is het geld proberen te verdienen.
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
pi_99205184
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 15:58 schreef maniack28 het volgende:

[..]

Alle andere speler behalve trainees hebben goed leiderschap en matig tot redelijk ervaring. Dus ja! Alleen die ga ik natuurlijk pas gebruiken als het voor het eggie is. Tot die tijd is het geld proberen te verdienen.
VII lijkt me wel voor het eggie. Maar goed, met die spelers moet je eerst nog wachten totdat ze goed ervaring hebben.

[ Bericht 0% gewijzigd door IPeePie op 08-07-2011 16:55:49 ]
  vrijdag 8 juli 2011 @ 17:07:00 #21
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_99208331
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 16:16 schreef IPeePie het volgende:

[..]

VII lijkt me wel voor het eggie. Maar goed, met die spelers moet je eerst nog wachten totdat ze goed ervaring hebben.
Uhm, zoals ik al zei ga ik eerst een team formeren waarmee ik kan doorstoten. Het 10 seizoenenplan zeg maar.
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
pi_99208580
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 17:07 schreef maniack28 het volgende:

[..]

Uhm, zoals ik al zei ga ik eerst een team formeren waarmee ik kan doorstoten. Het 10 seizoenenplan zeg maar.
Een 10 seizoenenplan starten vanuit de VIII lijkt mij zonde, je verliest namelijk een aantal seizoenen om relatief makkelijke competities door te komen. Als je dat inzet vanuit de VI bijvoorbeeld, heb je 2 seizoenen extra aan de top.
pi_99212159
wat is precies een tussenseizoen?
pi_99212656
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 18:17 schreef Dagobert-Duck het volgende:
wat is precies een tussenseizoen?
het zijn eigenlijk tussenweken.. ofwel weken tussen 2 seizoenen..
HT: FC Dinamo Assen (504765)
pi_99212858
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 18:29 schreef MrMoon het volgende:

[..]

het zijn eigenlijk tussenweken.. ofwel weken tussen 2 seizoenen..
vind dit elke 2 seizoenen plaats?
zijn er btw ook transfervrije spelers in hattrick?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')