Ik ken het spel. Heb het niet gespeeld. Maar wat ik erover heb gelezen is niet echt positief.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 12:21 schreef mschol het volgende:
volgens mij is er nog helemaal niks bekend, je zou e.v.t. eens kunnen kijken naar CitiesXL 2011
blijven hangen in het verleden? societies was geen simcity waardige titel, net zoals c&c 4 geen waardige C&C titel wasquote:Op vrijdag 8 juli 2011 12:43 schreef DrDentz het volgende:
Die blijven hangen in het verleden.Net zoals de echte diehard Fallout-fans niets van (het geweldige) Fallout 3 moeten hebben.
Fallout3 was nog steeds een geweldige volwassen game, maar Societies was een versimpelde verbastering wat nooit de titel Sim City had mogen dragen.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 12:43 schreef DrDentz het volgende:
Die blijven hangen in het verleden.Net zoals de echte diehard Fallout-fans niets van (het geweldige) Fallout 3 moeten hebben.
Society is de laatste. Die is kut. 4 is heel goed, maar al weer oud. Ben toe aan een nieuwe. En ben benieuwd of iemand hier meer over weet?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 12:34 schreef DJKoster het volgende:
SimCity4 kut? Dat is de laatste namelijk..
Eerste positieve reactie die ik hoor over dat spel. Zal ik het dan toch maar eens gaan proberen?quote:Op maandag 11 juli 2011 21:14 schreef Rickazio het volgende:
TIP: Cities XL 2011, erg leuk spel en véél leuker dan simcity (en dat zeg ik als voormalig simcity-fan)
Wat is er zo leuk aan dan?quote:Op maandag 11 juli 2011 21:14 schreef Rickazio het volgende:
TIP: Cities XL 2011, erg leuk spel en véél leuker dan simcity (en dat zeg ik als voormalig simcity-fan)
qua gebruikersvriendelijkheid heb je gelijk, qua diepgaand: het gaat op een andere manier diep op het spel in lijkt het.quote:Op maandag 11 juli 2011 21:23 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Ik vond dat juist veel minder gebruiksvriendelijk en diepgaand..
Veel meer verschillende bouwstijlen, dus ook qua straten enzo. Zodat je echt steden kunt bouwen die bijvoorbeeld op Tokyo of Hong Kong lijken, of op een Amerikaanse stad, etc etc.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 12:45 schreef Aether het volgende:
Eerste drie veel gespeeld, de vierde vrij weinig.
Wat zouden jullie willen zien in een nieuwe versie qua echt nieuwe toevoegingen?
Je bedoelt dat het op het Amerikaanse stadsraster is gebaseerd?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 13:00 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Veel meer verschillende bouwstijlen, dus ook qua straten enzo. Zodat je echt steden kunt bouwen die bijvoorbeeld op Tokyo of Hong Kong lijken, of op een Amerikaanse stad, etc etc.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |