Ooooo, dan heb ik het verkeerd begrepen.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 17:27 schreef Exterminator het volgende:
[..]
Ja klopt, maar ook daar hingen geen schermen op naar mijn weten?!
Ik heb mijn eigen planning voor die dag nog niet helderquote:Op dinsdag 28 februari 2012 12:44 schreef TommyGun het volgende:
[..]
Auto!
Parkeren bij de grote biscoop daar (is gratis doorgaans), en dan stukje tram naar Sportpleis?
Hehe, het staat er inderdaad 'n beetje raarquote:Op dinsdag 28 februari 2012 18:26 schreef Felixa het volgende:
[..]
Ooooo, dan heb ik het verkeerd begrepen.
Ik dacht dat je bedoelde dat je Rammstein nog nooit had gezien, maar je had het over de schermen.
Jawohl!quote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:10 schreef Exterminator het volgende:
[..]
Hehe, het staat er inderdaad 'n beetje raar.
Jij ook naar de Ahoy?
OK laat maar weten.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 18:55 schreef Operc het volgende:
[..]
Ik heb mijn eigen planning voor die dag nog niet helder
Ik vertrek misschien wel vanuit Eindhoven, maar moet 's-avonds weer ergens anders heen.
Noord-Holland.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:45 schreef Exterminator het volgende:
[..]
Schön, ook vanuit Limboland toch?
Kan gebeuren!quote:Op dinsdag 28 februari 2012 23:00 schreef Exterminator het volgende:
[..]
Dan haal ik je met iemand anders door de war
Ik wel! Met wie ga je?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:45 schreef Exterminator het volgende:
[..]
Schön, ook vanuit Limboland toch?
Met twee collega's/vrienden en nog een "echte" vriend om het zo maar even te zeggen haha. Jij?quote:
Dan snap ik je vraag niet goedquote:Op donderdag 1 maart 2012 17:44 schreef Luxuria het volgende:
Ik ga niet..
Ik wil altijd nog een keer helemaal vooraan staan alles meezingen en lekker uit mijn dak gaan.!
in het begin had Till probs met zijn mic. Hij heeft hem in de eerste drie nummers een paar keer lopen wisselen. Het tweede of derde nummer viel hij ook pas op een-derde ofzo pas in.quote:Op maandag 5 maart 2012 00:44 schreef XcUZ_Me het volgende:
Puike show! Wel hier en daar wat slordig gespeeld, vooral in het begin. Maar fijne set, dat stuk in het middenwas superen ze hebben ook gewoon zowat 2 uur staan spelen! Dit was de 4e keer dat ik ze live zag en de eerste keer dat ze zo lang speelden!
Ik maar heel effiesquote:Op maandag 5 maart 2012 00:51 schreef yvonne het volgende:
Waanzinnig goedEn ik zie dat BX al thuis is
, wij stonden vast op het parkeerterrein.
Oh ja, hoe kon ik die nou vergetenquote:
Jaaa, met de vlag! Ik heb trouwens niet heel veel kunnen zien op het podium (lange mensen die voor me stondenquote:Op maandag 5 maart 2012 01:19 schreef BrandX het volgende:
De opkomst was gewoonweg briljant! Niemand die dat verwachtte
Wij zaten achteraan op de tribune, maar konden het heel goed zien allemaalquote:Op maandag 5 maart 2012 01:23 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Jaaa, met de vlag! Ik heb trouwens niet heel veel kunnen zien op het podium (lange mensen die voor me stonden), maar toen ze in het midden gingen staan stond ik vlakbij
.
Bij de jassen was het trouwens wel een duw- en trekwerk zeg, niet normaal.
Ja, ik was met iemand die het niet nodig vond om langer dan een halfuur van tevoren aanwezig te zijnquote:Op maandag 5 maart 2012 01:29 schreef BrandX het volgende:
[..]
Wij zaten achteraan op de tribune, maar konden het heel goed zien allemaal
En jassen onder de stoelen dus geen garderobegehannes, voordeel van een tribunezitplaats
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |