Zoeken op waterdichteprimer voor gipsplaten leverde mij geen product op, iemand enig idee welke primer je kunt vinden hiervoor in de bouwmarkt?quote:zones die een extra risico op vochtinfiltraties lopen, denk maar aan de douchecel, de zones boven en rond het bad of lavabo, moeten voorafgaandelijk met een speciale waterdichte primer (in meerdere lagen) behandeld worden.
Waarom mag je niet in de draagmuur frezen? Is het eenhuurwoning?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:16 schreef peterselieplukkker het volgende:
Helaas infrezen niet mogelijk. Afvoerleiding is 40mm dik, mag niets in draagmuur frezen. Anders was het inderdaad prachtoplossing geweest.
Dit is niet de manier om dit te doen; dit geeft heel veel problemen als je kit gaat lekken bijvoorbeeld. Juist in die hoek kimband gebruiken en goed waterdicht maken.quote:Mijn ondervloer is van granito. was van plan de bouwplaat een 1cm boven de ondervloer te hangen zodat de bouwplaat nooit in contact kan komen met water. De tegel steekt 1cm uit aan de onderkant zonder hechting aan de bouwplaat.
Tegel wil ik dan aan granito vloer kitten aan onderkant, idem hoeken tegels.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop