Wie ben jij ook al weer op faceboek >?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 00:19 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Zal ff op FB zittenKan je 'liken' tot je een ons weegt
Ben die met die handdoek voor me gezichtquote:Op vrijdag 8 juli 2011 00:36 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Wie ben jij ook al weer op faceboek >?
Gevonden !!! Geliked !!! Geweldigquote:Op vrijdag 8 juli 2011 02:03 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Ben die met die handdoek voor me gezicht
Dat hoop ik ook voor jullie.quote:
Dank je. Heb nu maar een minder sportief model genomen om evt zaken in toekomst te vermijden. Is een echte burgerbakquote:
Een Volvo 340!?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 10:01 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dank je. Heb nu maar een minder sportief model genomen om evt zaken in toekomst te vermijden. Is een echte burgerbak
Dat zeggen ze ja. Nu nog kijken of het echt zo isquote:
Mocht het niet zo zijn; stuur dan maar geen klaagbrief naar de directeur van dat merk. Die gasten hebben nog al de neiging om harakiri te plegen als het tegen zit.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 10:06 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dat zeggen ze ja. Nu nog kijken of het echt zo is
hehehequote:Op vrijdag 8 juli 2011 10:09 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Mocht het niet zo zijn; stuur dan maar geen klaagbrief naar de directeur van dat merk. Die gasten hebben nog al de neiging om harakiri te plegen als het tegen zit.
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 10:10 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
hehehe
Gaat om deze auto, kleur is precies hetzelfde.
[ afbeelding ]
Meer dan genoeg!!!quote:Op vrijdag 8 juli 2011 10:13 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Genoeg ruimte voor Duits pils en vlees.
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 10:13 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Genoeg ruimte voor Duits pils en vlees.
quote:
Wanneer haal je de bijbehorende Golden Retriever op?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 10:10 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
hehehe
Gaat om deze auto, kleur is precies hetzelfde.
[ afbeelding ]
vrouwenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 10:23 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Het is vrijdag. We hebben het al over bier en vlees. Mist er nog 1 onderwerp.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |