O jaquote:Op vrijdag 8 juli 2011 00:53 schreef yosander het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe je d'r uitziet hehe.
Maar natuurlijkquote:Op vrijdag 8 juli 2011 00:49 schreef yosander het volgende:
[..]
Blik van een paar seconden was dus al voldoende
Jou zal ik ook nog ooit eens tegenkomen Water, vast wel op de faculteit.
Valt mee, sorry.quote:
Dit is Suus nietquote:
Dezelfde als op de cam, bohhhquote:
'k Hoop 't wel, anders is er iets niet goed.quote:
Ik heb niets meer te zeggen:quote:Op vrijdag 8 juli 2011 01:09 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
'k Hoop 't wel, anders is er iets niet goed.
Martijnquote:
quote:Official Art of Dance
Only a few guarantees left for Free Festival - The Harder Styles! Tomorrow all 15.000 tickets will be sold out for sure! Get it while you can...
1. Van wanneer is dat bericht?quote:
2 uur geleden en nee. Je kunt ze daarna waarschijnlijk wel via Partyflock kwijtquote:Op vrijdag 8 juli 2011 01:28 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
1. Van wanneer is dat bericht?
2. Kun je kaarten ook annuleren?
Besteldquote:Op vrijdag 8 juli 2011 01:28 schreef yosander het volgende:
[..]
2 uur geleden en nee. Je kunt ze daarna waarschijnlijk wel via Partyflock kwijt.
quote:
Je ziet het, schijnbaar morgen uiterlijk doenquote:
Ja is wat moeilijker nu.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 01:47 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Je ziet het, schijnbaar morgen uiterlijk doen
Dat snap ik welquote:
Weet ik, maar het zou prettig zijn als ik antwoord van Mark krijg.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 01:55 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Dat snap ik wel
Anders kan je Sander of Mark laten bestellen
Morgen bellenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 02:00 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Weet ik, maar het zou prettig zijn als ik antwoord van Mark krijg.![]()
Nou hij is nu op msn maar zegt niksquote:
Misschien pit ie al?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 02:05 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Nou hij is nu op msn maar zegt niks
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop