quote:Op donderdag 7 juli 2011 23:32 schreef Water123 het volgende:
He yosander, heb je al een kamer gevonden?
quote:Op donderdag 7 juli 2011 22:55 schreef yosander het volgende:
[..]
Naar Groningen geweest drie kamers bekeken met een vriend van me. Vriend van me heeft nu een kamer. Eerste kamer was prut en duur. Laatste kamer was niet verkeerd (normaal en vrij nieuw), maar nog best duur. Maar moet nog reacties terugkrijgen van andere kamers
.
Had jij vanavond nou je uitreiking?
En voor je het weet zit je in een rolstoel of loop je met een stokkiequote:Op donderdag 7 juli 2011 23:33 schreef Ezell het volgende:
Godvedomme, wat gaat de tijd eigenlijk snel. Ik ben gewoon al klaar met het voortgezet onderwijs.
Had je maar moeten zakken.quote:Op donderdag 7 juli 2011 23:33 schreef Ezell het volgende:
Godvedomme, wat gaat de tijd eigenlijk snel. Ik ben gewoon al klaar met het voortgezet onderwijs.
quote:Op donderdag 7 juli 2011 23:33 schreef Water123 het volgende:
[..]
En voor je het weet zit je in een rolstoel of loop je met een stokkie
Dan nog.quote:
Geen idee, heb morgen intake. Lijkt me niet.quote:Op donderdag 7 juli 2011 23:44 schreef Water123 het volgende:
Etsu, moet jij ook 5 vakken volgen het aankomend schooljaar? Een meisje uit mn klas die klaagde over dat door nieuwe regels ze 5 vakken moest doen in plaats van 3 (waar ze op gezakt was).
Ik weet niet, daarom vroeg ik het jou maar misschien heeft zij het gewoon verkeerdquote:Op donderdag 7 juli 2011 23:45 schreef Etsu het volgende:
[..]
Geen idee, heb morgen intake. Lijkt me niet.
O zo, wat 'n ***regel.quote:Op donderdag 7 juli 2011 23:46 schreef Etsu het volgende:
Mja, misschien moet ze dat omdat ze op 5 vakken <5,5 heeft gehaald. Volgend jaar gelden andere regels. Ik heb voor AK, Engels en geschiedenis ook <5,5 gehaald en vertik het om overnieuw te doen.
Dat is toch veel strenger dan afgelopen jaren? Meer dan de helft vn mn klas heeft op 2/3 vakken wel een onvoldoende gehaald en toch geslaagd. Dus dan zou je met de nieuwe regel gewoon zakken?quote:Op donderdag 7 juli 2011 23:47 schreef Etsu het volgende:
[..]
Mja, regel is gemiddeld 5,5 voor de CE's. Lager = gezakt.
Ik sta nu 5,6 gemiddeld.
Vast welquote:Op donderdag 7 juli 2011 23:49 schreef Etsu het volgende:
Bohhh, als ik informatica erbij neem, en dat haal met een 6, dan moet ik voor NL en economie een 4,8 halen op centraal. Als ik informatica niet erbij mag nemen, moet ik een 5,2 halen.
Dan geslaaaaaagdmoet toch wel lukken
Hoeft niet. Je kan voor scheikunde een 10 halen op CE, en voor natuurkunde, biologie en Engels een 4 halen. En de andere 4 vakken een 6 = 5,7 gemiddeld = geslaagd.quote:Op donderdag 7 juli 2011 23:49 schreef Water123 het volgende:
[..]
Dat is toch veel strenger dan afgelopen jaren? Meer dan de helft vn mn klas heeft op 2/3 vakken wel een onvoldoende gehaald en toch geslaagd. Dus dan zou je met de nieuwe regel gewoon zakken?
Ah zo okequote:Op donderdag 7 juli 2011 23:50 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hoeft niet. Je kan voor scheikunde een 10 halen op CE, en voor natuurkunde, biologie en Engels een 4 halen. En de andere 4 vakken een 6 = 5,7 gemiddeld = geslaagd.
Dus je moet een beetje slim spelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |