Hoezo zou ik me slim voelen?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 13:05 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Etsu denkt: ik voel me slim
Ezell denkt: Etsu en Emma zijn kleuters
Ik denk: Oke, cool boeien.
Jordy...quote:Op vrijdag 8 juli 2011 13:08 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik denk dat je een likbaar kuiken toe bent.
wtfquote:Op vrijdag 8 juli 2011 13:08 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik denk dat je een likbaar kuiken toe bent.
Waarom? Wat heb je tegen Ezells nagels?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 13:14 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Ik niet, wil nog liever dood gevonden worden.
Kinderachtig om een naam op je nagels te zettenquote:
Echt wel, ik ben de enige Nederlander met donker haar..quote:Op vrijdag 8 juli 2011 13:15 schreef Etsu het volgende:
Eigenlijk verraadt Ezell haar identiteit een beetje op de sign, want nu weten we zeker dat ze zwart haar heeft...
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 13:17 schreef Ezell het volgende:
[..]
Echt wel, ik ben de enige Nederlander met donker haar..
Ik ga hier niet op in. Allemaal jaloezie.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 13:17 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Kinderachtig om een naam op je nagels te zetten
Gay om namen op nagels te zetten
Stom om namen op nagels te zetten
Zielig om je naam op andermans nagels te zien en je daar ook nog eens top over voelen en denken dat anderen jaloers zijn.
Dat jij het nou serieus neemt..quote:Op vrijdag 8 juli 2011 13:17 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Kinderachtig om een naam op je nagels te zetten
Gay om namen op nagels te zetten
Stom om namen op nagels te zetten
Zielig om je naam op andermans nagels te zien en je daar ook nog eens top over voelen en denken dat anderen jaloers zijn.
Je gaat er hiermee dus wel op in, maar ik ga hier verder niet op in.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 13:18 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik ga hier niet op in. Allemaal jaloezie.
Fijn voor je meid.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 13:19 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Je gaat er hiermee dus wel op in, maar ik ga hier verder niet op in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |