abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_99164575
Ik zit dus in de metro en de metro is overvol, komt er ineens een emo naar mij toe lopen en zegt: Kankergristen ga je zo kleine jongetjes neuken!

Dus ik kijk naast mij naar een verwarde en bejaarde Indische man en ik zeg tegen de emo, heb je het tegen mij, want ik dacht dat hij het tegen de Indische man had.

Toen zei de emo: Zo zeg, tegen wie denk je dat ik het hebt, jullie Christenen zijn echt smerig kankerlijers die gewoon seks willen hebben met kleine kinderen en jullie haten ons en hij boog zich recht over mijn gezicht.

Toen duwde ik hem weg en hij viel heel nep op de grond en ik zei tegen hem: Ik ben helemaal niet Christen.

Hij ging toen heel nep over de grond rollen alsof hij gewond was, maar ik zag dat hij maar net alsof deed en toen ging ik lachen en hem in zijn buik porren.

Toen greep hij mij been en ik riep: Laat je mij los of ik trap je arm kapot.

Hij deed dit toen ik een paar trapbewegingen maakte en hij liet mij los en ik besloot maar om ergens anders te zitten.

Nu is mij vraag aan alle fokkers, wat de fok heb ik zojuist meegemaakt?
Ik ben Jeroen, leuk je te ontmoeten!
pi_99164630
Tia.
Hier staat niets.
pi_99164648
Wat een baas.
Who motivates the motivator?
pi_99164657
Volgende keer je schandknaapje wat minder zichtbaar anaal vingeren in de metro.
pi_99164660
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 19:21 schreef JF.Konings het volgende:
Je bent een FOK!ker tegengekomen.
pi_99164695
Fijn dat je je speciaal voor deze mededee hebt geregistreerd.
pi_99164739
@ Riffrey4

Dat klopt, ik ben namelijk speciaal naar fok gekomen omdat jullie kennis van subculturen hebben.
  donderdag 7 juli 2011 @ 19:25:37 #8
104871 remlof
Europees federalist
pi_99164781
Kut kloon/newbie met een verzonnen verhaal.. :r
pi_99164815
Zo slecht verzonnen, volgens mij is het concept nog van iemand anders ook.
pi_99164831
@ DJKoster

U kunt mij geloven dat dit een waar gebeurd verhaal is, het is mij op de C-lijn in Rotterdam overkomen; ongeveer twee weken geleden.
  donderdag 7 juli 2011 @ 19:28:57 #12
104871 remlof
Europees federalist
pi_99164867
quote:
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 19:27 schreef JF.Konings het volgende:
het is mij op de C-lijn in Rotterdam overkomen; ongeveer twee weken geleden.
:')
pi_99164916
@ Remlof

Natuurlijk lijkt het alsof ik hiervoor zei dat ik daar net last ben gevallen door een emo, maar dat bedoel ik duidelijk helemaal niet.
pi_99164942
quote:
10s.gif Op donderdag 7 juli 2011 19:28 schreef remlof het volgende:

[..]

[..]

:')
_O- :')
  donderdag 7 juli 2011 @ 19:32:43 #15
126522 Samsonneke
Moaaah Gertjuh!!! :')
pi_99164987
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 19:30 schreef JF.Konings het volgende:
@ Remlof

Natuurlijk lijkt het alsof ik hiervoor zei dat ik daar net last ben gevallen door een emo, maar dat bedoel ik duidelijk helemaal niet.
Hier lul je je niet meer uit, beste jongen.
De vliegende flipperkast wist ternauwernood te ontsnappen aan de vlijmscherpe wieken der ventilatoren.
pi_99165026
quote:
Je hebt gepost op FOK!
pi_99165028
@Samsonneke

Ik weet niet wat het probleem is.

Ik vraag mensen wat ik zojuist hebt meegemaakt en dan is het een probleem dat het eigenlijk twee weken geleden is? Ik zie het probleem niet?
  donderdag 7 juli 2011 @ 19:34:33 #18
126522 Samsonneke
pi_99165062
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 19:33 schreef JF.Konings het volgende:
@Samsonneke

Ik weet niet wat het probleem is.

Ik vraag mensen wat ik zojuist hebt meegemaakt en dan is het een probleem dat het eigenlijk twee weken geleden is? Ik zie het probleem niet?
Ik zie ook geen probleem, enkel een trol.
De vliegende flipperkast wist ternauwernood te ontsnappen aan de vlijmscherpe wieken der ventilatoren.
pi_99165102
@Samsonneke

Ik zie Samson.

Is hier iemand die wel van plan is om te reageren, ook al heb ik een nieuwe account aangemaakt?
  donderdag 7 juli 2011 @ 19:38:29 #20
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_99165196
Leer quoten, noob.
With my pack on my back, down the road I will stray.
  donderdag 7 juli 2011 @ 19:38:31 #21
126522 Samsonneke
pi_99165200
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 19:35 schreef JF.Konings het volgende:
@Samsonneke

Ik zie Samson.

Is hier iemand die wel van plan is om te reageren, ook al heb ik een nieuwe account aangemaakt?
Ach, beste JF.Konings. Laten we hiermee ophouden en dit topic nog enigszins proberen te redden door het een andere wending te geven.

Vanaf nu gaat dit topic over Noord-Korea.

donderdag 7 juli 2011 @ 19:39:16 #22
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_99165229
With my pack on my back, down the road I will stray.
  donderdag 7 juli 2011 @ 19:40:30 #23
126522 Samsonneke
pi_99165276
pi_99165277
@Samson

Mag ik schelden op dit forum of wordt ik er dan van verwijderd want ik vind dat jij een **zak bent.

Mijn verhaal, mijn regels:

Ik zit dus in de metro en de metro is overvol, komt er ineens een emo naar mij toe lopen en zegt: Kankergristen ga je zo kleine jongetjes neuken!

Dus ik kijk naast mij naar een verwarde en bejaarde Indische man en ik zeg tegen de emo, heb je het tegen mij, want ik dacht dat hij het tegen de Indische man had.

Toen zei de emo: Zo zeg, tegen wie denk je dat ik het hebt, jullie Christenen zijn echt smerig kankerlijers die gewoon seks willen hebben met kleine kinderen en jullie haten ons en hij boog zich recht over mijn gezicht.

Toen duwde ik hem weg en hij viel heel nep op de grond en ik zei tegen hem: Ik ben helemaal niet Christen.

Hij ging toen heel nep over de grond rollen alsof hij gewond was, maar ik zag dat hij maar net alsof deed en toen ging ik lachen en hem in zijn buik porren.

Hij deed dit toen ik een paar trapbewegingen maakte en hij liet mij los en ik besloot maar om ergens anders te zitten.

donderdag 7 juli 2011 @ 19:42:04 #25
126522 Samsonneke
pi_99165339
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 19:40 schreef JF.Konings het volgende:
@Samson

Mag ik schelden op dit forum of wordt ik er dan van verwijderd want ik vind dat jij een **zak bent.

Mijn verhaal, mijn regels:

Daar zeg je iets. Wist je dat de Noord-Koreaanse metro heel erg mooi is?

Vast mooier dan die C-lijn van jou.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')