Je bent een FOK!ker tegengekomen.quote:Op donderdag 7 juli 2011 19:21 schreef JF.Konings het volgende:
Nu is mij vraag aan alle fokkers, wat de fok heb ik zojuist meegemaakt?
quote:Op donderdag 7 juli 2011 19:21 schreef JF.Konings het volgende:
quote:Op donderdag 7 juli 2011 19:27 schreef JF.Konings het volgende:
het is mij op de C-lijn in Rotterdam overkomen; ongeveer twee weken geleden.
Hier lul je je niet meer uit, beste jongen.quote:Op donderdag 7 juli 2011 19:30 schreef JF.Konings het volgende:
@ Remlof
Natuurlijk lijkt het alsof ik hiervoor zei dat ik daar net last ben gevallen door een emo, maar dat bedoel ik duidelijk helemaal niet.
Je hebt gepost op FOK!quote:Op donderdag 7 juli 2011 19:21 schreef JF.Konings het volgende:
Ik zie ook geen probleem, enkel een trol.quote:Op donderdag 7 juli 2011 19:33 schreef JF.Konings het volgende:
@Samsonneke
Ik weet niet wat het probleem is.
Ik vraag mensen wat ik zojuist hebt meegemaakt en dan is het een probleem dat het eigenlijk twee weken geleden is? Ik zie het probleem niet?
Ach, beste JF.Konings. Laten we hiermee ophouden en dit topic nog enigszins proberen te redden door het een andere wending te geven.quote:Op donderdag 7 juli 2011 19:35 schreef JF.Konings het volgende:
@Samsonneke
Ik zie Samson.
Is hier iemand die wel van plan is om te reageren, ook al heb ik een nieuwe account aangemaakt?
Daar zeg je iets. Wist je dat de Noord-Koreaanse metro heel erg mooi is?quote:Op donderdag 7 juli 2011 19:40 schreef JF.Konings het volgende:
@Samson
Mag ik schelden op dit forum of wordt ik er dan van verwijderd want ik vind dat jij een **zak bent.
Mijn verhaal, mijn regels:
Ik zit dus in de metro en de metro is overvol, komt er ineens een emo naar mij toe lopen en zegt: Kankergristen ga je zo kleine jongetjes neuken!
Dus ik kijk naast mij naar een verwarde en bejaarde Indische man en ik zeg tegen de emo, heb je het tegen mij, want ik dacht dat hij het tegen de Indische man had.
Toen zei de emo: Zo zeg, tegen wie denk je dat ik het hebt, jullie Christenen zijn echt smerig kankerlijers die gewoon seks willen hebben met kleine kinderen en jullie haten ons en hij boog zich recht over mijn gezicht.
Toen duwde ik hem weg en hij viel heel nep op de grond en ik zei tegen hem: Ik ben helemaal niet Christen.
Hij ging toen heel nep over de grond rollen alsof hij gewond was, maar ik zag dat hij maar net alsof deed en toen ging ik lachen en hem in zijn buik porren.
Toen greep hij mij been en ik riep: Laat je mij los of ik trap je arm kapot.
Hij deed dit toen ik een paar trapbewegingen maakte en hij liet mij los en ik besloot maar om ergens anders te zitten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |