quote:Op donderdag 7 juli 2011 16:11 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Zo noem ik haar alleen als ze er niet bij is.
quote:
heb de make off van haar laatste clip gezien, en echt blijft een mooie vrouw 14 juli in Paradiso en nog steeds in dubio zal ik gaan of nietquote:
Ja was echt een verdomd lekker wijf, en die attitude ook.quote:Op donderdag 7 juli 2011 16:13 schreef Toverheks het volgende:
[..]
heb de make off van haar laatst clip gezien, en echt blijft een mooie vrouw 14 juli in Paradiso en nog steeds in dubio zal ik gaan of niet
Ik zeg doen, Blondie is een heldinquote:Op donderdag 7 juli 2011 16:13 schreef Toverheks het volgende:
[..]
heb de make off van haar laatste clip gezien, en echt blijft een mooie vrouw 14 juli in Paradiso en nog steeds in dubio zal ik gaan of niet
nog hoor, en al komt ze over als een ijskast, ze is het niet, ze heeft jarenlang haar toenmalige vriend Cris Stein ( ook in de band die grijze gitarist) verzorgd, al haar geld voor medicijnen erin gestopt, Cris is nu met een ander getrouwd en heeft kinderen, met de achtergrondzangeres en nog steeds een hele goede band met elkaar, ja Debbie Harry heeft haar portie in het leven ook wel gehad.quote:Op donderdag 7 juli 2011 16:14 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja was echt een verdomd lekker wijf, en die attitude ook.
Dat ben je ookquote:
Niet helemaal, maar wel bijnaquote:Op donderdag 7 juli 2011 16:24 schreef Bellatrix het volgende:
Je blik zet me in vuur en vlam
Zelfs Charmeleon krijgt het klam
als ie je aankijkt
Ik zeg ook nergens dat ik het erg vind dat je een nerd bentquote:Op donderdag 7 juli 2011 16:23 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wel een leuke! Met romantische Pokémon gedichtjes voor je!
quote:Op donderdag 7 juli 2011 16:24 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik zeg ook nergens dat ik het erg vind dat je een nerd bent
Nederlandstalig?quote:Op donderdag 7 juli 2011 16:35 schreef Lutte het volgende:
Net even los op c_a's muziek!!
Mama vroeg welke DJ het was, dus ik zeg: DJ Miranda.
Mama:
Hoiquote:Op donderdag 7 juli 2011 16:42 schreef Monopoly het volgende:
Ik wist niet eens dat deze SC bestond
Dan bij deze kom ik even hallo zeggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |