Chauffeur?quote:Op maandag 18 juli 2011 09:24 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Zulks een kutweer, jung.
Ik moest me naar mijn werk laten rijden, nota bene.
Mooi land op zich, maar wel met een vervelende situatie op dit moment.quote:
All-in ook?quote:
Half nakend. Met keivolle jesters! Borstvoeding geven doe ik niet op een open veldquote:
Ping! En waar is het fotomateriaal?quote:
Foto's hebben we nog niet gemaakt. Maar manlief heeft wel een filmpje gemaakt toen ik de mini in het badje deed. Daar op zijn ze ook niet te missen.quote:
Als mijn dochtertje daar in voor komt word er niet op geruktquote:
E.T. heeft geen slappe ouwe mannen jesters.quote:Op maandag 25 juli 2011 17:58 schreef Joene het volgende:
Kan ET ze niet gewoon ff showen ? of ben je daar al een beetje op uitgekeken ?
Vervang mannen voor vrouwen ?quote:Op maandag 25 juli 2011 18:53 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
E.T. heeft geen slappe ouwe mannen jesters.
quote:
Dit vraagt om bewijsquote:Op maandag 25 juli 2011 20:30 schreef E.T. het volgende:
[..]![]()
D'r zitten twee littekens op, maar het zijn geen gerimpelde theezakjes!
Was het maar zo'n feestquote:
Het internet werd hier al wat trager.quote:
Wie zijn dat?quote:
ALEMOAL BANNUH!!!!quote:
O dat mag ook natuurlijk.quote:
Weg met de softe aanpak T! Jeweetog!quote:
Nee J. ik weet ut nie. Ik mot OPLETUH!!!quote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:16 schreef Jarno het volgende:
[..]
Weg met de softe aanpak T! Jeweetog!
Ik ben gister 3 uurtjes geweest en zou vandaag 2 uurtjes gaan.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:28 schreef Jarno het volgende:
Las ik nou goed dat je weer aan 'het werk' was?
Gezellig. Las dat jullie het naar jullie zin haddenquote:
Wie ?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 18:42 schreef Jarno het volgende:
Wanneer zou J. eigenlijk terug zijn van vakantie?
Het is toch pisweer J. Ik kan me nog herinneren dat jij vorig jaar elke dag om 2 uur vrij was en in de tuin ging zitten. Dat kan nu toch niet.quote:
God dat was wel een jaartje he zo die zomer met die zon ?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 10:17 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Het is toch pisweer J. Ik kan me nog herinneren dat jij vorig jaar elke dag om 2 uur vrij was en in de tuin ging zitten. Dat kan nu toch niet.
Waarvoor ?quote:
"Vroegah was alles betah J."quote:Op donderdag 11 augustus 2011 10:20 schreef Joene het volgende:
[..]
God dat was wel een jaartje he zo die zomer met die zon ?
Toen de wegen kuilen hadden ipv drempels ?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 10:21 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
"Vroegah was alles betah J."
Beetje knap inkomen ook ?quote:
Ben jij zoeen huisvrouw die leeft op haar man en zegt 8 uur per dag het huishouden te doen?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 10:39 schreef motorbloempje het volgende:
Thee, oh, wacht, da's inname..
nee, verder niet echt nee..
Hmmm ik sla ff over danquote:Op donderdag 11 augustus 2011 10:39 schreef motorbloempje het volgende:
Thee, oh, wacht, da's inname..
nee, verder niet echt nee..
Ik heb net naar het aanrecht gekeken en bedacht dat die best wel weer eens schoongemaakt mag worden.. vanmiddag maar even zien of ik daar tijd voor heb...quote:Op donderdag 11 augustus 2011 10:44 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ben jij zoeen huisvrouw die leeft op haar man en zegt 8 uur per dag het huishouden te doen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |