Dat is toch niet officieel bevestigdquote:Op donderdag 7 juli 2011 13:09 schreef Mama_Mia het volgende:
Ik vind die tt echt te lomp, sorry hoorer is al 1 dode gemeld
bekijk het met een positive insteek, als jij daar onder zou liggen zou je dat dak er ook af willenquote:Op donderdag 7 juli 2011 13:09 schreef Mama_Mia het volgende:
Van mij had het ook niet gehoeven, maar zo gaat dan nou eenmaalquote:Op donderdag 7 juli 2011 13:09 schreef Mama_Mia het volgende:
En twaalf gewonden.quote:
quote:Update 13:18
De politie heeft gemeld dat de situatie vele malen erger is dan aanvankelijk werd verwacht.
Er zijn tientallen mensen onder het puin gekomen en enkelen verkeren in kritieke toestand. Tevens wordt er gemeld dat er twee doden zijn gevallen bij het drama.
Bron: soccernews.nl
quote:Op donderdag 7 juli 2011 13:11 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
bekijk het met een positive insteek, als jij daar onder zou liggen zou je dat dak er ook af willen
Ja, het zit ze niet meequote:Op donderdag 7 juli 2011 13:36 schreef oh-oh het volgende:
Hai!
Ook lullig, gebeurt er es iets in Twente is het meteen weer een ramp
Dankjequote:Op donderdag 7 juli 2011 13:35 schreef ElisaB het volgende:
Zal ik de TT dan maar eens even aanpassen?! Weet je wat: ik doe het gewoon. Misschien later, als het blijkt met een sisser te zijn afgelopen, maar voor nu maar even een beetje fatsoenlijk blijven.
Wil je echt grappig doen, dan is ONZ een goede plek (net ff gekeken; zelfs daar geen lolbroeken te bekennen).
heb je de yummys al eens gegeten daar ?quote:Op donderdag 7 juli 2011 13:39 schreef oh-oh het volgende:
Anyway, die baconbartjes van Bakker Bart, die zijn mijn tip van de dag vandaag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |