Daar wordt deze antenne o.a. voor gebruikt.quote:Op donderdag 7 juli 2011 14:08 schreef Shapeshifter het volgende:
Spoorzender voor illegale radiozenders oid?
Ik denk het wel, zou het anders echt niet weten. Trianguleren is een manier om een locatie te bepalen en triangel is een andere naam voor driehoek (die je terugziet in het plaatje...) Hier dan alvast een nieuwe voor de vrouwtjesquote:
Deze zat nog het dichts in de buurt.quote:Op donderdag 7 juli 2011 14:08 schreef Shapeshifter het volgende:
Spoorzender voor illegale radiozenders oid?
Ik snap niet zo goed hoe ik nog duidelijker moet zijn. Een traceerantenne, een detecteerantenne, een localiseerantenne?quote:Portable directional antenna for tracing signal transmitters and interference sources
Due to its small size and low weight, the Active Directional Antenna R&S HE200 is ideal for portable use.
In conjunction with portable receivers, it allows signal transmitters and interference sources to be reliably detected and localized. The direction is found by orienting the antenna towards the maximum signal level.
The wide frequency range is covered by three frequencyband-optimized antenna modules. The linearly polarized directional antennas have cardioid radiation patterns so that a constant DF accuracy is attained over the entire frequency range.
Whut?quote:
Dat snapte ik. Ik vroeg me alleen af hoe je erbij gekomen wasquote:Op vrijdag 8 juli 2011 12:32 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Was een grapje
Iets om schoenen mee op te rekken?
Ruime fantasiequote:Op vrijdag 8 juli 2011 12:34 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Dat snapte ik. Ik vroeg me alleen af hoe je erbij gekomen was
Ik denk ook aan iets schoenerigs.
quote:
Cake?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 13:26 schreef Shapeshifter het volgende:
Ook niet, kijk er nog eens goed naar. Je kunt er niet echt mee snijden, dus je moet er een vormpje mee uitdrukken zo gezegd, dus het materiaal moet zacht zijn.
Ja, voor taart! Eerst prik je er een puntje uit en vervolgens knijp je hem iets in zodat je het puntje eruit kunt tillen...quote:
Nee, in de vorm van een punt. Kijk maar naar het plaatjequote:Op vrijdag 8 juli 2011 13:42 schreef MissVanity het volgende:
En dan heb je een taartstukje in de vorm van een schoen!
Wtf? Spreek je me nou serieus tegen?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 13:46 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nee, in de vorm van een punt. Kijk maar naar het plaatje
Ik zat er niet ver vanaf met de cake
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 13:47 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Wtf? Spreek je me nou serieus tegen?
Wat een lef zeg. Ik ben bang dat ik je moet laten koud maken.
Sorry...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 20 september 2011 14:48 schreef Daywalk3r het volgende:
Ik werk bij MissVanity en neem wel eens een onderwerp mee.
Ik bedoel, zij wijkt er toch vanaf.
Nee. Weet je al wat het is?quote:
Wat weet jij wat ik niet weetquote:Op vrijdag 8 juli 2011 14:19 schreef Shapeshifter het volgende:
Nou dan zal het wel een sextoy zijn MissVanity kennende... Is het iets voor op je tepels...
Oh! Als Missy iets post zal het wel een sextoy zijn!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 20 september 2011 14:48 schreef Daywalk3r het volgende:
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 14:21 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Oh! Als Missy iets post zal het wel een sextoy zijn!Wat een vooroordelen weer zeg!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik had toch gelijk... Vooroordelen zijn iets anders dan de waarheid he
Transforming into a new existence...
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 14:21 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Oh! Als Missy iets post zal het wel een sextoy zijn!Wat een vooroordelen weer zeg!
Ja, dat komt doordat je dat eerder hebt gedaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sorry was lunchen. Ga hier maar mee verder inderdaad.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 14:24 schreef Shapeshifter het volgende:
Met MissVanity, I wish...
[ afbeelding ]
Meh, ik ben geen puber meer (qua leeftijd)
Oh, speciaal voor MissVanity: het is geen sextoy
Dat was een taartding.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 14:25 schreef MissVanity het volgende:
Hey, je post een nieuwe voordat de vorige is geraden!
Nee!quote:Op vrijdag 8 juli 2011 14:26 schreef Shapeshifter het volgende:
Euhm, het zijn tepelpompjes... Dat had ik toch gezegd?
Zuigenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 14:27 schreef MissVanity het volgende:
*Missy is boos*
Eerst mijne raden!!
Ik ga huilen hoor!
Het is dus voor op je tepels. Maar wat doet het?
Het zijn wel tepelpompjes. Maar dat had je niet gezegd!quote:
Om pizza in punten te snijden.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 14:24 schreef Shapeshifter het volgende:
Met MissVanity, I wish...
[ afbeelding ]
Meh, ik ben geen puber meer (qua leeftijd)
Oh, speciaal voor MissVanity: het is geen sextoy
Die past daar toch nooit in man...quote:Op vrijdag 8 juli 2011 14:31 schreef muhahaha het volgende:
Haha shapeshifter, ik zie je dat apparaat al over je penis heen halen
Aha, ik dacht dat je het nog steeds over die pompjes hadquote:Op vrijdag 8 juli 2011 14:35 schreef muhahaha het volgende:
Een vrouw die die roller over je snikkel haalt?
on-topic, geen idee lijkt ook wel op zo een taartenpuntensnijder
Dan heb je nog geen echte in je handen gehadquote:Op vrijdag 8 juli 2011 14:39 schreef MissVanity het volgende:
PenisWat een kutwoord.
Ik noem dat altijd een piemeltje of een pielemuisje! Klinkt veel liever.
Nee, ik heb alleen nog neppe vastgehouden.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 14:40 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dan heb je nog geen echte in je handen gehad
Gewoon klein beginnen, ik denk dat muhahaha zichzelf wel beschikbaar wil stellenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 14:42 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Nee, ik heb alleen nog neppe vastgehouden.
Ik houd geen echte vast. Ik heb penisvrees.
Tevens zijn we offtopic!
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 14:47 schreef MissVanity het volgende:
Kan je er pasta meerollen? Dat het dan gelijk gesneden wordt?Dan is het wel extra triest dat je er nog nooit een aangeraakt hebt. Lijkt me best kut als vriend zijnde...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is geen pastasnijder...Transforming into a new existence...
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 14:47 schreef Shapeshifter het volgende:
[..]
Dan is het wel extra triest dat je er nog nooit een aangeraakt hebt. Lijkt me best kut als vriend zijnde...
Het is geen pastasnijder...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 14:49 schreef MissVanity het volgende:
[..]Geen grapjes kunnen begrijpen...
Zullen we nu ophouden over mijn arme vriendje en weer verder gaan raden?
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 14:50 schreef muhahaha het volgende:
Ik maakte maar een grapje MissVanityWas niet eens tegen jou lieverd! Was tegen Shape!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sarcasme begrijpen via internet
Dat is niet mogelijk.Op dinsdag 20 september 2011 14:48 schreef Daywalk3r het volgende:
Vind ik ook! Ja het is een deegsnijder, maar voor wat voor dingen (geen appelflappen dus)?quote:
Ja, het is een croissantsnijderquote:
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:43 schreef sciter het volgende:
[..]
Een fietsvelg.
Een meslemmet.
Zo'n rvs-dildo.
Doe maar!quote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:45 schreef muhahaha het volgende:
Zal ik de foto plaatsen? Ik ga zodirect naar huis
Wat?quote:
ding om een luchtbed ventiel dicht te draaien?quote:Op maandag 22 augustus 2011 21:32 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Volgens mij was ik aan de beurt.![]()
[ afbeelding ]
Eigen foto, dus zoeken heeft geen zin.
Klopt, ik lig in bedquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |