Op dinsdag 20 september 2011 14:48 schreef Daywalk3r het volgende: Ik werk bij MissVanity en neem wel eens een onderwerp mee. Ik bedoel, zij wijkt er toch vanaf.
Je kunt er elektromagnetische straling mee opvangen, zoals GSM, WiFi en P2000, maar daar is het niet voor bedoeld. Het kan ook voor militaire doeleinden gebruikt worden, maar het is geen spectrum ananlyser.
Een gewone antenne voor radiocommunicatie dan (walkie talkies wellicht)...
Op dinsdag 20 september 2011 14:48 schreef Daywalk3r het volgende: Ik werk bij MissVanity en neem wel eens een onderwerp mee. Ik bedoel, zij wijkt er toch vanaf.
Als het geen Yagi, richt-, directionele of dipoolantenne is, wat blijft er dan nog over? Straalantenne? Of ben je pedant en bedoel je een log-periodieke (LP) antenne