kun je een indicatie geven van wat me dat ongeveer zou gaan kosten?quote:Op donderdag 7 juli 2011 10:23 schreef Executioner het volgende:
Ik zou ze persoonlijk laten stralen en poedercoaten, verreweg de meest duurzame oplossing en is relatief gezien nog niet eens zo duur ook.
Eeej. jij denkt dat je lichtmetalen velgen roesten?quote:Op donderdag 7 juli 2011 10:13 schreef ReMcOrE het volgende:
bruine/donkere vlekken op (corrosie/roest gok ik)
maar dan moet ik echt even goed na gaan denken over welke kleur ik wilquote:Op donderdag 7 juli 2011 10:41 schreef Executioner het volgende:
¤ 220,- voor 4 x 15" velgen is geen verkeerde prijs, tevens is die poedercoating zowat bulletproof en hoef je niet ieder jaar opnieuw (zoals wanneer je zelf met spuitbusjes aan de slag gaat...).
ik heb geen idee, heb er niet zoveel verstand vanquote:Op donderdag 7 juli 2011 10:42 schreef Innisdemon het volgende:
,
[..]
Eeej. jij denkt dat je lichtmetalen velgen roesten?
Hehe, ik had je nog gewaarschuwdquote:Op donderdag 7 juli 2011 14:21 schreef FalleNk810i het volgende:
Ik zou m ook laten stralen en poedercoaten, heb het zelf namelijk gedaan met ook zo'n soort velg, en dat schuren is zo klote met al die spaken, en spuiten met zo'n spuitbusje is ook niet fijn met die diepe spaken, zie overal maar eens een nette evendikke laag te krijgen zonder zakkers + de verf vliegt er zo weer vanaf als er maar een steentje tegenaan komt!
linkje?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 10:56 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Voor ¤40,- per velg kun je al stralen en poedercoaten en dan zijn ze als nieuw. Beter krijg je het niet.
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |