Ik vind het verschrikkelijkquote:Op donderdag 7 juli 2011 09:33 schreef Gillingham het volgende:
Trouwens, volgens mij heeft Sam meer problemen met lijstjes dan ik. Ik vind ze juist wel leuk.
Kan jij ook eens denken en gokkenquote:Op donderdag 7 juli 2011 09:33 schreef Gillingham het volgende:
Trouwens, volgens mij heeft Sam meer problemen met lijstjes dan ik. Ik vind ze juist wel leuk.
nog 2 na deze ik ben dan officieel kansloosquote:Op donderdag 7 juli 2011 09:40 schreef Dopekoe het volgende:
Oh en JEEJ, zit over de 10000 posts eindelijk
![]()
Goed gevoel over je stage?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 10:06 schreef afro het volgende:
Laatste werkdag/stage dag![]()
Dat word niet meer zo vroeg aanwezig zijn in de vakantie
Bijzondere film inderdaad. Wil hem binnenkort herzien.quote:
Alleen The Thin Red Linequote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:49 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Bijzondere film inderdaad. Wil hem binnenkort herzien.
Heb je ook andere Malicks gezien?
Liepen er veel mensen weg?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:57 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Alleen The Thin Red Line, ben nu The New World aan het downloaden.
Ik moest zo in mezelf lachen in de zaal, mensen die na een halfuur weglopen, heerlijk. Dat je zo bekrompen bent en totaal niet open staat voor dit soort meesterwerken. Twee oudere dames hielden het voor gezien, waarschijnlijk verwachtten ze een soort familiefilm.
Het was sowieso al erg rustig. Ik heb denk ik 5 mensen geteld die vertrokken. Was wel grappig, sommige houden het dan langer vol en vertrekken dan uiteindelijk toch.quote:
Zet hem dan 's gauw op dat lijstje, baklap!quote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:33 schreef SamuelofSEK het volgende:
Ken de titel, maar niet gezien en ook niet op het must see lijstje.
En toen gingen ze allemaal naar de nieuwe Transformers film?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:04 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Het was sowieso al erg rustig. Ik heb denk ik 5 mensen geteld die vertrokken. Was wel grappig, sommige houden het dan langer vol en vertrekken dan uiteindelijk toch.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |