abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_99147348
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 12:20 schreef Siral het volgende:
Ik heb trouwens ook pas een foto van mezelf gemaakt (voor als "before") van toen ik minder dan 42 kg woog en nog geen ruk at. Moet zeggen dat ik er in een korte tijd al een stuk beter uit ben gaan zien met meer eten + 1 kilo aankomen. Als er mensen zijn die intereresse hebben om die foto te zien (ookal schaam ik me, meningen van andere horen zijn misschien niet eens zo slecht) dan ben ik best bereid om die via pm te sturen!
Ik zou die foto graag willen zien, maar doe dat vooral op een moment dat jij er ook achter staat. Misschien is het ook een idee om juist te wachten tot je echt even bezig bent en je er zelf beter over voelt. :)
Venus in pocketformaat
© loveli
  Vis een optie? donderdag 7 juli 2011 @ 12:22:33 #202
70532 loveli
N
pi_99147361
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 12:22 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Ik zou die foto graag willen zien, maar doe dat vooral op een moment dat jij er ook achter staat. Misschien is het ook een idee om juist te wachten tot je echt even bezig bent en je er zelf beter over voelt. :)
^^
crap in = crap out
  Vis een optie? donderdag 7 juli 2011 @ 12:23:00 #203
70532 loveli
N
pi_99147377
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 12:21 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Oh dat lurktooltje! Was geloof ik vooral in kader van: er lezen altijd meer mensen mee dan je denkt :P Ik vind het wel grappig, het is hier misschien soms net een soapserie? :+ Wie is jouw favoriete Slankie!? enzo :D

Maar goed, meeposten is idd gezelliger!
Maak een poll :+
crap in = crap out
pi_99147410
Ik heb er ook eentje van 45 kg zie ik nu. Het verschil is wel duidelijk te zien, vind mezelf met 45 toch wel mooi eigenlijk. En ik wil ze best nu sturen hoor?
pi_99147412
Lijstje:

O: Danio Yoghurt (iets zegt met dat dat niet slank verantwoord is :P )
T: niets
L: 4x boterham filet Am met een uitje en 2x pure chocolade hagelslag
T: nectarine
D: Sperziebonen en nog geen idee wat erbij te doen zo eens kijken wat er is.
T: nootjes
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_99147426
Welkom Nallie! Allergieën lijken me naar, hopelijk vind je snel de boosdoener.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_99147494
Nou mijn lijstje van vandaag dan

O: allbran met sojamelk
T: koffie verkeerd met sojamelk
T; banaan
L: bruin pistoletje geitenkaas en 2 plakken ontbijtkoek
T: appel en paar maiskoekjes van gister
D: zelfgemaakte groentensoep met avocado-tomaat salade en brood
T: misschien waarschijnlijk nog koekje/dropjes/stukje chocola…

Vandaag even geen sport. Ik loop hard met Evy, 2x per week, ben nu bij de 1 na laatste les!!
Verder boks ik 1x per week en in t weekend ga ik nog 1x naar de sportschool (heb studentenabbo, maar werk nu dus pas niet meer in de daluren... abbo loopt pas januari af).
Anyway, morgenochtend begin ik weer met Evy, had even weekje rust ivm last van knie.
Be someone that makes you happy
pi_99147497
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 12:23 schreef Siral het volgende:
Ik heb er ook eentje van 45 kg zie ik nu. Het verschil is wel duidelijk te zien, vind mezelf met 45 toch wel mooi eigenlijk. En ik wil ze best nu sturen hoor?
In dat geval ben ik wel nieuwsgierig :Y .
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_99147515
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 12:20 schreef Siral het volgende:
Ik heb trouwens ook pas een foto van mezelf gemaakt (voor als "before") van toen ik minder dan 42 kg woog en nog geen ruk at. Moet zeggen dat ik er in een korte tijd al een stuk beter uit ben gaan zien met meer eten + 1 kilo aankomen. Als er mensen zijn die intereresse hebben om die foto te zien (ookal schaam ik me, meningen van andere horen zijn misschien niet eens zo slecht) dan ben ik best bereid om die via pm te sturen!
Ik heb interesse :)
Worry is a misuse of imagination
pi_99147538
quote:
14s.gif Op donderdag 7 juli 2011 12:23 schreef Phaidra het volgende:
Welkom Nallie! Allergieën lijken me naar, hopelijk vind je snel de boosdoener.
Thanks! Ja het is soms huidproblemen, soms last van mn buik.
Ben sinds paar dagen actief de zuivel aan t uitbannen. Kijken hoe dat werkt!
pi_99147571
Hmm dat van die assistente klinkt wel bekend eigenlijk :P
Paracetamol moet niet in zn algemeenheid ontraden worden, maar sommigen hebben een ander levermetabolisme zodat het weinig doet. Wie dat zijn, weten we pas bij invoeren van de persoonlijke medicatie op basis van dna analyse
pi_99147705
Anders stuur even jullie e-mail adres via pm, dan stuur ik per mail, anders moet ik die foto's uploaden..
  donderdag 7 juli 2011 @ 12:32:18 #213
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_99147778
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 12:26 schreef Nallie het volgende:

[..]

Thanks! Ja het is soms huidproblemen, soms last van mn buik.
Ben sinds paar dagen actief de zuivel aan t uitbannen. Kijken hoe dat werkt!
Weet je wel al waar je allergisch voor bent of ben je dat nog aan het uitzoeken? *aagje*
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_99147798
quote:
3s.gif Op donderdag 7 juli 2011 12:30 schreef Siral het volgende:
Anders stuur even jullie e-mail adres via pm, dan stuur ik per mail, anders moet ik die foto's uploaden..
Done :)
pi_99147822
Welkom Nallie :)
pi_99147864
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 12:23 schreef loveli het volgende:

[..]

Maak een poll :+
Die wint Maria zelf! O+
pi_99147867
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 12:22 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Dat ja...
pi_99147885
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 12:32 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Weet je wel al waar je allergisch voor bent of ben je dat nog aan het uitzoeken? *aagje*
Weet niet of ik van allergie kan spreken. Denk dat ik meer moet vinden waar mijn lijf goed bij voelt ofzo. Heb snel last van mn buik/darmen.
Ik ben wel allergisch voor kou (echt, geen grapje :)) en in de winter heb ik heel veel last van mn huid en gewrichten. Maar dat heeft niets met eten te maken.
pi_99147932
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 12:34 schreef anna82 het volgende:

[..]

Die wint Maria zelf! O+
helemaal niet, ik ben veel leuker dan Maria! :6
pi_99147951
Welkom Nallie!

Ik kreeg net een bloemetje thuisbezorgd, dat gebeurt mij echt nooit, maar wat wordt een mens daar blij van! O+ Dus nu zit ik me te bedenken wie ik een bloemetje kan sturen :)
pi_99147979
Ik ga naar maatschappelijk werk, heb een afspraak om 1 uur, ben rond half 3 denk ik wel weer terug, dan lees ik wel terug wat jullie van de foto's vonden..

Tot straks :W
pi_99147999
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 12:13 schreef Siral het volgende:

[..]
En zo dun als haar ben ik niet!! :o
Lieve lieve Siral.. die foto van haar is van bovenaf genomen dus tekent anders, maar ga ze voor de gein eens naast die van jou leggen.. Ik zie weinig verschil :X
45 is dan wel al een heel duidelijk verschil, maar ook dan kan er echt nog wel wat bij.. :*
  donderdag 7 juli 2011 @ 12:39:01 #223
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_99148011
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 12:34 schreef anna82 het volgende:

[..]

Die wint Maria zelf! O+
Awww *;

*insert horde Maria-hatende-lurkers met torches en pitchforks* _O-

quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 12:35 schreef Nallie het volgende:

[..]

Weet niet of ik van allergie kan spreken. Denk dat ik meer moet vinden waar mijn lijf goed bij voelt ofzo. Heb snel last van mn buik/darmen.
Ik ben wel allergisch voor kou (echt, geen grapje :)) en in de winter heb ik heel veel last van mn huid en gewrichten. Maar dat heeft niets met eten te maken.
Oh da's een bekend verhaal ja! Buikrommels zijn zo irritant oO<

Ik wist niet dat kou-allergie bestond, dat lijkt me heel lastig! Al heb ik wel gehoord dat mensen met bepaalde ziektes erg gevoelig zijn voor kou (zoals mijn vriend's mamma, met haar MS).
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  Vis een optie? donderdag 7 juli 2011 @ 12:39:03 #224
70532 loveli
N
pi_99148015
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 12:35 schreef Nallie het volgende:

[..]

Darmen op orde krijgen is dan prio 1. Als die niet goed zijn kun je daar op allerlei manieren last van krijgen. Probiotica, prebiotica, netjes eten en dan langzaam dingen gaan toevoegen om te kijken of je ertegen kunt. Sommige overgevoeligheden verdwijnen als je je darmen op orde hebt.
crap in = crap out
  donderdag 7 juli 2011 @ 12:40:55 #225
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_99148079
Nou Henk, waar blijft die PM B-)
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')