Ik zou die foto graag willen zien, maar doe dat vooral op een moment dat jij er ook achter staat. Misschien is het ook een idee om juist te wachten tot je echt even bezig bent en je er zelf beter over voelt.quote:Op donderdag 7 juli 2011 12:20 schreef Siral het volgende:
Ik heb trouwens ook pas een foto van mezelf gemaakt (voor als "before") van toen ik minder dan 42 kg woog en nog geen ruk at. Moet zeggen dat ik er in een korte tijd al een stuk beter uit ben gaan zien met meer eten + 1 kilo aankomen. Als er mensen zijn die intereresse hebben om die foto te zien (ookal schaam ik me, meningen van andere horen zijn misschien niet eens zo slecht) dan ben ik best bereid om die via pm te sturen!
^^quote:Op donderdag 7 juli 2011 12:22 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ik zou die foto graag willen zien, maar doe dat vooral op een moment dat jij er ook achter staat. Misschien is het ook een idee om juist te wachten tot je echt even bezig bent en je er zelf beter over voelt.
Maak een pollquote:Op donderdag 7 juli 2011 12:21 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Oh dat lurktooltje! Was geloof ik vooral in kader van: er lezen altijd meer mensen mee dan je denktIk vind het wel grappig, het is hier misschien soms net een soapserie?
Wie is jouw favoriete Slankie!? enzo
![]()
Maar goed, meeposten is idd gezelliger!
In dat geval ben ik wel nieuwsgierigquote:Op donderdag 7 juli 2011 12:23 schreef Siral het volgende:
Ik heb er ook eentje van 45 kg zie ik nu. Het verschil is wel duidelijk te zien, vind mezelf met 45 toch wel mooi eigenlijk. En ik wil ze best nu sturen hoor?
Ik heb interessequote:Op donderdag 7 juli 2011 12:20 schreef Siral het volgende:
Ik heb trouwens ook pas een foto van mezelf gemaakt (voor als "before") van toen ik minder dan 42 kg woog en nog geen ruk at. Moet zeggen dat ik er in een korte tijd al een stuk beter uit ben gaan zien met meer eten + 1 kilo aankomen. Als er mensen zijn die intereresse hebben om die foto te zien (ookal schaam ik me, meningen van andere horen zijn misschien niet eens zo slecht) dan ben ik best bereid om die via pm te sturen!
Thanks! Ja het is soms huidproblemen, soms last van mn buik.quote:Op donderdag 7 juli 2011 12:23 schreef Phaidra het volgende:
Welkom Nallie! Allergieën lijken me naar, hopelijk vind je snel de boosdoener.
Weet je wel al waar je allergisch voor bent of ben je dat nog aan het uitzoeken? *aagje*quote:Op donderdag 7 juli 2011 12:26 schreef Nallie het volgende:
[..]
Thanks! Ja het is soms huidproblemen, soms last van mn buik.
Ben sinds paar dagen actief de zuivel aan t uitbannen. Kijken hoe dat werkt!
Donequote:Op donderdag 7 juli 2011 12:30 schreef Siral het volgende:
Anders stuur even jullie e-mail adres via pm, dan stuur ik per mail, anders moet ik die foto's uploaden..
Dat ja...quote:Op donderdag 7 juli 2011 12:22 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ik zou die foto graag willen zien, maar doe dat vooral op een moment dat jij er ook achter staat. Misschien is het ook een idee om juist te wachten tot je echt even bezig bent en je er zelf beter over voelt.
Weet niet of ik van allergie kan spreken. Denk dat ik meer moet vinden waar mijn lijf goed bij voelt ofzo. Heb snel last van mn buik/darmen.quote:Op donderdag 7 juli 2011 12:32 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Weet je wel al waar je allergisch voor bent of ben je dat nog aan het uitzoeken? *aagje*
Lieve lieve Siral.. die foto van haar is van bovenaf genomen dus tekent anders, maar ga ze voor de gein eens naast die van jou leggen.. Ik zie weinig verschilquote:
Awwwquote:
Oh da's een bekend verhaal ja! Buikrommels zijn zo irritantquote:Op donderdag 7 juli 2011 12:35 schreef Nallie het volgende:
[..]
Weet niet of ik van allergie kan spreken. Denk dat ik meer moet vinden waar mijn lijf goed bij voelt ofzo. Heb snel last van mn buik/darmen.
Ik ben wel allergisch voor kou (echt, geen grapje) en in de winter heb ik heel veel last van mn huid en gewrichten. Maar dat heeft niets met eten te maken.
Darmen op orde krijgen is dan prio 1. Als die niet goed zijn kun je daar op allerlei manieren last van krijgen. Probiotica, prebiotica, netjes eten en dan langzaam dingen gaan toevoegen om te kijken of je ertegen kunt. Sommige overgevoeligheden verdwijnen als je je darmen op orde hebt.quote:Op donderdag 7 juli 2011 12:35 schreef Nallie het volgende:
[..]
Weet niet of ik van allergie kan spreken. Denk dat ik meer moet vinden waar mijn lijf goed bij voelt ofzo. Heb snel last van mn buik/darmen.
Ik ben wel allergisch voor kou (echt, geen grapje) en in de winter heb ik heel veel last van mn huid en gewrichten. Maar dat heeft niets met eten te maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |