Als je het zo zegt heb ik het idee dat je er wel klaar mee bentquote:Op donderdag 7 juli 2011 11:49 schreef loveli het volgende:
Yay, Iassistentes. Had al geen hoge dunk van die van mijn HA, maar nu helemaal niet meer.
"Je krijgt een nieuwe pijnstiller". "Hoe heet 'ie?" "Diazepam."
Dat is geen pijnstiller, doos!
Is een spierverslapper, dus wel nuttig bij verkrampte spieren en zal ook tegen de pijn werken. Maar het is geen pijnstiller.
En ik moet 'em voor het slapen innemen, mocht geen ibu blijven slikken meer (waarom niet? geen interactie tussen die 2 en totaal verschillende werking).
quote:Op donderdag 7 juli 2011 11:53 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Klinkt goed Loveli!
Owja, en voor de kampeerders: http://www.weer.nl/nl/hom(...)elft/overmorgen.html
Dat ziet er goed uit!!!
Ik verlies nu sinds 2 weken geen/nauwelijks bloed. Daarvoor helder, en best veel, daarvoor meer een mengeling van vocht en (soms oud, soms nieuw) bloed.quote:Op donderdag 7 juli 2011 11:19 schreef Jagärtrut het volgende:
blegh, buikpijn.
Ik hoop dat m'n ongesteldheid voor de vakantie over is, verlies nu al een week helder bloed. Die mirena zet m'n hele lijf op de kop.
Nou ja, als gezegd wordt "innemen voor het slapengaan en nu geen pijnstillers meer", en ik heb de laatste om 9 uur vanmorgen geslikt, dan zie ik toch wel even een periode kramp voor me.quote:Op donderdag 7 juli 2011 11:53 schreef Ml-etje het volgende:
Als je het zo zegt heb ik het idee dat je er wel klaar mee bent
Da's gewoon valium en werkt retegoed als spierverslapper idd. Ibu misschien niet voor de maag? Voor het slapen vind ik wel handig jah, denk dat je wel lekker zal slapen op dat spulquote:Op donderdag 7 juli 2011 11:49 schreef loveli het volgende:
Yay, Iassistentes. Had al geen hoge dunk van die van mijn HA, maar nu helemaal niet meer.
"Je krijgt een nieuwe pijnstiller". "Hoe heet 'ie?" "Diazepam."
Dat is geen pijnstiller, doos!
Is een spierverslapper, dus wel nuttig bij verkrampte spieren en zal ook tegen de pijn werken. Maar het is geen pijnstiller.
En ik moet 'em voor het slapen innemen, mocht geen ibu blijven slikken meer (waarom niet? geen interactie tussen die 2 en totaal verschillende werking).
Mag je er ook geen paracetamol bij hebben? Dat kan meestal wel bij andere dingen...quote:Op donderdag 7 juli 2011 11:59 schreef loveli het volgende:
[..]
Nou ja, als gezegd wordt "innemen voor het slapengaan en nu geen pijnstillers meer", en ik heb de laatste om 9 uur vanmorgen geslikt, dan zie ik toch wel even een periode kramp voor me.
We hebben even onderhandeld en ik mag tot 6 uur voor ik aan de zepammetjes ga ibu hebben.
Ik was net begonnen met een PM te dichten!quote:Op donderdag 7 juli 2011 11:57 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Wat is het plan de campagne eigenlijk? Gaan we Delft nog in zaterdag? Of zondag oid?
Wat ben ik toch vooruitstrevend.quote:Op donderdag 7 juli 2011 12:00 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ik was net begonnen met een PM te dichten!
Ibu en valium mogen ook samen, maar niet van de assistente. En ik hou niet van paracetamol.quote:Op donderdag 7 juli 2011 11:59 schreef Mini. het volgende:
[..]
Mag je er ook geen paracetamol bij hebben? Dat kan meestal wel bij andere dingen...
Daar zal dan wel een reden voor zijn dat je daar niet van houdt?quote:Op donderdag 7 juli 2011 12:02 schreef loveli het volgende:
[..]
Ibu en valium mogen ook samen, maar niet van de assistente. En ik hou niet van paracetamol.
Gut, ik klink als een verwend kind met dat laatste.
HA is goed, de assistente is een muts. Eerste keer dat ik haar zag liep ze de trap af in een te kort rokje (om een te dikke reet) zodat ik kon zien dat ze een maillot droeg. Verder zit ze altijd ingeinteresseerd achter haar compu en gisteren behandelde ze een patient die een beetje in paniek tussendoor wilde niet lief. En ze heeft haar monitor zo staan dat je kunt meelezen.quote:Op donderdag 7 juli 2011 11:59 schreef MarMar het volgende:
[..]
Da's gewoon valium en werkt retegoed als spierverslapper idd. Ibu misschien niet voor de maag? Voor het slapen vind ik wel handig jah, denk dat je wel lekker zal slapen op dat spul![]()
Maarreh, ga je opzoek naar een andere HA dan? Want dit klinkt idd nogal klungelig!
Paracetamol is slechter voor de lever. Ibu werkt een beetje als aspirine, maar dan sterker. En op m'n darmen, maar dat maakt me niet zoveel uit nu.quote:Op donderdag 7 juli 2011 12:04 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Daar zal dan wel een reden voor zijn dat je daar niet van houdt?
hoopvol.quote:Op donderdag 7 juli 2011 11:58 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Ik verlies nu sinds 2 weken geen/nauwelijks bloed. Daarvoor helder, en best veel, daarvoor meer een mengeling van vocht en (soms oud, soms nieuw) bloed.
Heb echter nog steeds buikpijn. Soms zo erg dat ik het wel kan uitschreeuwen en me niet kan voorstellen dat een wee nķg erger is.
De gyn zei: leer er maar mee leven.
Ahaquote:Op donderdag 7 juli 2011 12:06 schreef loveli het volgende:
[..]
Paracetamol is slechter voor de lever. Ibu werkt een beetje als aspirine, maar dan sterker. En op m'n darmen, maar dat maakt me niet zoveel uit nu.
quote:Op donderdag 7 juli 2011 12:09 schreef Nallie het volgende:
Hallo!
Ik lees weleens mee met jullie topic en aangezien lurken niet gewaardeerd wordt post ik maar eens
Ik ben niet perse bezig met afvallen, wel met gezonde voeding. Ook omdat ik vaak wat last heb van mn buik, moeheid, allergieen, een beetje aan het experimenteren met wat wel en niet werkt.
Maar omdat ik best wel regelmatig sport moet ik ook wel opletten dat ik genoeg bouwstoffen binnenkrijg. Snoepen is daarentegen geen probleem
Ik zal zometeen wel eens een lijstje posten, mits de toelatingscommissie akkoord gaat natuurlijk!
Ik ken dat verhaal inderdaad!quote:Op donderdag 7 juli 2011 11:33 schreef Probability het volgende:
Siral, ik ben ook een tijdje erg dun geweest (40-45 kilo bij 1.75)
Ik sportte vrij veel, at normaal (alleen geen jus, boter, vond ik vies.)
- Mijn haar was altijd vrij pluizig
- Mijn huid was droog
- Uit school ging ik meteen tegen de verwarming zitten
- Ik was heel snel ziek, en viel daardoor nog meer af
- Moe
- Enz
Je gaat je echt 100 keer beter voelen met een gezond eetpatroon en een gezond gewicht. Ik weeg nu 60-65 kilo en ben nog steeds dun genoeg.
O en misschien is dit een voorbeeld voor je, dit meisje at eerst vrij weinig, zat op het randje van ondergewicht. Daarna besloot ze heel goed te eten en te sporten.
Voor:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Na:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Hier staat haar verhaal: http://bodyspace.bodybuil(...)section=progresspics
Jagär, om ook wat positiefs te zeggenquote:Op donderdag 7 juli 2011 12:10 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
hoopvol.
Balen, zeg. Hoe lang heb je hem nu al?
Ohai, welkom!quote:Op donderdag 7 juli 2011 12:09 schreef Nallie het volgende:
Hallo!
Ik lees weleens mee met jullie topic en aangezien lurken niet gewaardeerd wordt post ik maar eens
Ik ben niet perse bezig met afvallen, wel met gezonde voeding. Ook omdat ik vaak wat last heb van mn buik, moeheid, allergieen, een beetje aan het experimenteren met wat wel en niet werkt.
Maar omdat ik best wel regelmatig sport moet ik ook wel opletten dat ik genoeg bouwstoffen binnenkrijg. Snoepen is daarentegen geen probleem
Ik zal zometeen wel eens een lijstje posten, mits de toelatingscommissie akkoord gaat natuurlijk!
Staat iets over in de openingspostquote:Op donderdag 7 juli 2011 12:14 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ohai, welkom!Ik wist niet dat lurken niet gewaardeerd wordt
Oh dat lurktooltje! Was geloof ik vooral in kader van: er lezen altijd meer mensen mee dan je denktquote:Op donderdag 7 juli 2011 12:17 schreef Nallie het volgende:
[..]
Staat iets over in de openingspostmaar het is natuurlijk ook veel leuker om mee te praten.
Voor de motivatie zal t zeker helpen. En kennisuitwisseling uiteraard
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |