abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_99146233
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 11:49 schreef loveli het volgende:
Yay, I O+ assistentes. Had al geen hoge dunk van die van mijn HA, maar nu helemaal niet meer.
"Je krijgt een nieuwe pijnstiller". "Hoe heet 'ie?" "Diazepam."
Dat is geen pijnstiller, doos!

Is een spierverslapper, dus wel nuttig bij verkrampte spieren en zal ook tegen de pijn werken. Maar het is geen pijnstiller.

En ik moet 'em voor het slapen innemen, mocht geen ibu blijven slikken meer (waarom niet? geen interactie tussen die 2 en totaal verschillende werking).
Als je het zo zegt heb ik het idee dat je er wel klaar mee bent ;)
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_99146245
Klinkt goed Loveli!

Owja, en voor de kampeerders: http://www.weer.nl/nl/hom(...)elft/overmorgen.html
Dat ziet er goed uit!!! *O*
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
  donderdag 7 juli 2011 @ 11:57:52 #178
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_99146383
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 11:53 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Klinkt goed Loveli!

Owja, en voor de kampeerders: http://www.weer.nl/nl/hom(...)elft/overmorgen.html
Dat ziet er goed uit!!! *O*
*O*

Wat is het plan de campagne eigenlijk? Gaan we Delft nog in zaterdag? Of zondag oid?
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  donderdag 7 juli 2011 @ 11:58:48 #179
277802 _Calimero_
They are big and I am small.
pi_99146424
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 11:19 schreef Jagärtrut het volgende:
blegh, buikpijn.

Ik hoop dat m'n ongesteldheid voor de vakantie over is, verlies nu al een week helder bloed. Die mirena zet m'n hele lijf op de kop.
Ik verlies nu sinds 2 weken geen/nauwelijks bloed. Daarvoor helder, en best veel, daarvoor meer een mengeling van vocht en (soms oud, soms nieuw) bloed.
Heb echter nog steeds buikpijn. Soms zo erg dat ik het wel kan uitschreeuwen en me niet kan voorstellen dat een wee nķg erger is.
De gyn zei: leer er maar mee leven.
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
  Vis een optie? donderdag 7 juli 2011 @ 11:59:09 #180
70532 loveli
N
pi_99146436
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 11:53 schreef Ml-etje het volgende:
Als je het zo zegt heb ik het idee dat je er wel klaar mee bent ;)
Nou ja, als gezegd wordt "innemen voor het slapengaan en nu geen pijnstillers meer", en ik heb de laatste om 9 uur vanmorgen geslikt, dan zie ik toch wel even een periode kramp voor me.

We hebben even onderhandeld en ik mag tot 6 uur voor ik aan de zepammetjes ga ibu hebben.
crap in = crap out
pi_99146457
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 11:49 schreef loveli het volgende:
Yay, I O+ assistentes. Had al geen hoge dunk van die van mijn HA, maar nu helemaal niet meer.
"Je krijgt een nieuwe pijnstiller". "Hoe heet 'ie?" "Diazepam."
Dat is geen pijnstiller, doos!

Is een spierverslapper, dus wel nuttig bij verkrampte spieren en zal ook tegen de pijn werken. Maar het is geen pijnstiller.

En ik moet 'em voor het slapen innemen, mocht geen ibu blijven slikken meer (waarom niet? geen interactie tussen die 2 en totaal verschillende werking).
Da's gewoon valium en werkt retegoed als spierverslapper idd. Ibu misschien niet voor de maag? Voor het slapen vind ik wel handig jah, denk dat je wel lekker zal slapen op dat spul ;)
Maarreh, ga je opzoek naar een andere HA dan? Want dit klinkt idd nogal klungelig!
pi_99146460
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 11:59 schreef loveli het volgende:

[..]

Nou ja, als gezegd wordt "innemen voor het slapengaan en nu geen pijnstillers meer", en ik heb de laatste om 9 uur vanmorgen geslikt, dan zie ik toch wel even een periode kramp voor me.

We hebben even onderhandeld en ik mag tot 6 uur voor ik aan de zepammetjes ga ibu hebben.
Mag je er ook geen paracetamol bij hebben? Dat kan meestal wel bij andere dingen...
Know that while you sleep
Everything has changed
pi_99146492
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 11:57 schreef Ewelina het volgende:

[..]

*O*

Wat is het plan de campagne eigenlijk? Gaan we Delft nog in zaterdag? Of zondag oid?
Ik was net begonnen met een PM te dichten! :D
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
  donderdag 7 juli 2011 @ 12:02:31 #184
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_99146545
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 12:00 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Ik was net begonnen met een PM te dichten! :D
Wat ben ik toch vooruitstrevend.
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  Vis een optie? donderdag 7 juli 2011 @ 12:02:55 #185
70532 loveli
N
pi_99146561
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 11:59 schreef Mini. het volgende:

[..]

Mag je er ook geen paracetamol bij hebben? Dat kan meestal wel bij andere dingen...
Ibu en valium mogen ook samen, maar niet van de assistente. En ik hou niet van paracetamol.

Gut, ik klink als een verwend kind met dat laatste.
crap in = crap out
pi_99146590
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 12:02 schreef loveli het volgende:

[..]

Ibu en valium mogen ook samen, maar niet van de assistente. En ik hou niet van paracetamol.

Gut, ik klink als een verwend kind met dat laatste.
Daar zal dan wel een reden voor zijn dat je daar niet van houdt?
  Vis een optie? donderdag 7 juli 2011 @ 12:05:11 #187
70532 loveli
N
pi_99146622
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 11:59 schreef MarMar het volgende:

[..]

Da's gewoon valium en werkt retegoed als spierverslapper idd. Ibu misschien niet voor de maag? Voor het slapen vind ik wel handig jah, denk dat je wel lekker zal slapen op dat spul ;)
Maarreh, ga je opzoek naar een andere HA dan? Want dit klinkt idd nogal klungelig!
HA is goed, de assistente is een muts. Eerste keer dat ik haar zag liep ze de trap af in een te kort rokje (om een te dikke reet) zodat ik kon zien dat ze een maillot droeg. Verder zit ze altijd ingeinteresseerd achter haar compu en gisteren behandelde ze een patient die een beetje in paniek tussendoor wilde niet lief. En ze heeft haar monitor zo staan dat je kunt meelezen.
crap in = crap out
  Vis een optie? donderdag 7 juli 2011 @ 12:06:32 #188
70532 loveli
N
pi_99146668
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 12:04 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Daar zal dan wel een reden voor zijn dat je daar niet van houdt?
Paracetamol is slechter voor de lever. Ibu werkt een beetje als aspirine, maar dan sterker. En op m'n darmen, maar dat maakt me niet zoveel uit nu.
crap in = crap out
pi_99146788
Hallo!

Ik lees weleens mee met jullie topic en aangezien lurken niet gewaardeerd wordt post ik maar eens ;)

Ik ben niet perse bezig met afvallen, wel met gezonde voeding. Ook omdat ik vaak wat last heb van mn buik, moeheid, allergieen, een beetje aan het experimenteren met wat wel en niet werkt.
Maar omdat ik best wel regelmatig sport moet ik ook wel opletten dat ik genoeg bouwstoffen binnenkrijg. Snoepen is daarentegen geen probleem :)

Ik zal zometeen wel eens een lijstje posten, mits de toelatingscommissie akkoord gaat natuurlijk!
Be someone that makes you happy
  Vis een optie? donderdag 7 juli 2011 @ 12:10:13 #190
70532 loveli
N
pi_99146815
Eh... broccoli?

Welkom ;)
crap in = crap out
pi_99146849
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 11:58 schreef _Calimero_ het volgende:

[..]

Ik verlies nu sinds 2 weken geen/nauwelijks bloed. Daarvoor helder, en best veel, daarvoor meer een mengeling van vocht en (soms oud, soms nieuw) bloed.
Heb echter nog steeds buikpijn. Soms zo erg dat ik het wel kan uitschreeuwen en me niet kan voorstellen dat een wee nķg erger is.
De gyn zei: leer er maar mee leven.
hoopvol.

Balen, zeg. Hoe lang heb je hem nu al?
pi_99146909
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 12:06 schreef loveli het volgende:

[..]

Paracetamol is slechter voor de lever. Ibu werkt een beetje als aspirine, maar dan sterker. En op m'n darmen, maar dat maakt me niet zoveel uit nu.
Aha :) wist wel dat er een onderbouwing zou zijn.
En zou over dat beeldscherm gewoon een opmerking maken maar soit ik heb er de pest in als mensen niet goed omgaan met vertrouwelijke gegevens :@
pi_99146933
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 12:09 schreef Nallie het volgende:
Hallo!

Ik lees weleens mee met jullie topic en aangezien lurken niet gewaardeerd wordt post ik maar eens ;)

Ik ben niet perse bezig met afvallen, wel met gezonde voeding. Ook omdat ik vaak wat last heb van mn buik, moeheid, allergieen, een beetje aan het experimenteren met wat wel en niet werkt.
Maar omdat ik best wel regelmatig sport moet ik ook wel opletten dat ik genoeg bouwstoffen binnenkrijg. Snoepen is daarentegen geen probleem :)

Ik zal zometeen wel eens een lijstje posten, mits de toelatingscommissie akkoord gaat natuurlijk!
:W welkom!
pi_99146973
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 11:33 schreef Probability het volgende:
Siral, ik ben ook een tijdje erg dun geweest (40-45 kilo bij 1.75)
Ik sportte vrij veel, at normaal (alleen geen jus, boter, vond ik vies.)

- Mijn haar was altijd vrij pluizig
- Mijn huid was droog
- Uit school ging ik meteen tegen de verwarming zitten
- Ik was heel snel ziek, en viel daardoor nog meer af
- Moe
- Enz

Je gaat je echt 100 keer beter voelen met een gezond eetpatroon en een gezond gewicht. Ik weeg nu 60-65 kilo en ben nog steeds dun genoeg.

O en misschien is dit een voorbeeld voor je, dit meisje at eerst vrij weinig, zat op het randje van ondergewicht. Daarna besloot ze heel goed te eten en te sporten.
Voor:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Na:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]

Hier staat haar verhaal: http://bodyspace.bodybuil(...)section=progresspics
Ik ken dat verhaal inderdaad! :) Maar zij was echt op een andere manier veel gaan eten denk ik dan ik nu doe, met intensieve training. Ik ben ook maar amateur ;) En zo dun als haar ben ik niet!! :o Maar ik snap wat je bedoeld. En ik wil ook echt wat aankomen!!
pi_99146989
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 12:10 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

hoopvol.

Balen, zeg. Hoe lang heb je hem nu al?
Jagär, om ook wat positiefs te zeggen ;)
Ik heb hem vanaf 2008 en ben de eerste 2 jr niet ongesteld geweest en daarna heel af en toe een ieniemini beetje per dag voor max 4-5 dagen ofzo ^O^
Zie alleen nu al op tegen het moment dat ik een nieuwe moet :')
pi_99146991
Ik zit nu aan mijn ontbijt MET een kiwi :Y) had vanmorgen zin om brood te eten dus heb ik het omgedraaid :P
  donderdag 7 juli 2011 @ 12:14:20 #197
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_99147002
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 12:09 schreef Nallie het volgende:
Hallo!

Ohai, welkom! *O* Ik wist niet dat lurken niet gewaardeerd wordt :D
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_99147130
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 12:14 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Ohai, welkom! *O* Ik wist niet dat lurken niet gewaardeerd wordt :D
Staat iets over in de openingspost ;) maar het is natuurlijk ook veel leuker om mee te praten.
Voor de motivatie zal t zeker helpen. En kennisuitwisseling uiteraard :)
Be someone that makes you happy
pi_99147244
Ik heb trouwens ook pas een foto van mezelf gemaakt (voor als "before") van toen ik minder dan 42 kg woog en nog geen ruk at. Moet zeggen dat ik er in een korte tijd al een stuk beter uit ben gaan zien met meer eten + 1 kilo aankomen. Als er mensen zijn die intereresse hebben om die foto te zien (ookal schaam ik me, meningen van andere horen zijn misschien niet eens zo slecht) dan ben ik best bereid om die via pm te sturen!
  donderdag 7 juli 2011 @ 12:21:17 #200
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_99147296
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 12:17 schreef Nallie het volgende:

[..]

Staat iets over in de openingspost ;) maar het is natuurlijk ook veel leuker om mee te praten.
Voor de motivatie zal t zeker helpen. En kennisuitwisseling uiteraard :)
Oh dat lurktooltje! Was geloof ik vooral in kader van: er lezen altijd meer mensen mee dan je denkt :P Ik vind het wel grappig, het is hier misschien soms net een soapserie? :+ Wie is jouw favoriete Slankie!? enzo :D

Maar goed, meeposten is idd gezelliger!
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')