Hetzelfdequote:Op donderdag 7 juli 2011 11:18 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
*reality check*
wat denk je dat de meesten van ons doen
Oh shit, hoop dat je straks alsnog tot de gelukkigen zonder ongesteldheid gaat behoren!quote:Op donderdag 7 juli 2011 11:19 schreef Jagärtrut het volgende:
blegh, buikpijn.
Ik hoop dat m'n ongesteldheid voor de vakantie over is, verlies nu al een week helder bloed. Die mirena zet m'n hele lijf op de kop.
die wilde ik ook net noemen lol en Enrique iddquote:Op donderdag 7 juli 2011 11:05 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ah joh, Antonio Banderas heet Ton Vlaggen.
In een andere taal klinkt het altijd mooier
Hoop het ook, denk het niet. Ook gezien het verleden gok ik dat de eigen oestrogeenproductie van Jag redelijk overheersend is.quote:Op donderdag 7 juli 2011 11:22 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Oh shit, hoop dat je straks alsnog tot de gelukkigen zonder ongesteldheid gaat behoren!
ben je al doordeweeks langsgeweest bij die andere sportschool?quote:Op donderdag 7 juli 2011 10:38 schreef V1z0R het volgende:
Ook maar even een lijstje:
O: Havermout met melk + banaan
T: Amandelen
T: 2 boterhammen met paprika, kipfilet + glas melk
L: 2 boterhammen met peer, kalkoenfilet, zalm + 75gr forelfilet + glas melk
T: 225gr magere kwark + amandelen
T: 2 boterhammen met paprika, kipfilet, zalm + appel
T: Shake (whey)
S: 45min. kracht / 45min. cardio / 15min. buikspieren (al zolang niet gedaan)
T: Shake (whey/dextro)
D: Koude rode bieten uit pot + rundervink.
T: Cashews
T: 450gr magere kwark
Zal 'm in pauze even door eetmeter gooien voor E/K/V...
Flipt bij iedereen die pop-upbox met updates?
bietjessaladequote:Op donderdag 7 juli 2011 10:42 schreef anna82 het volgende:
[..]
Is dat lekker? Eet je ze dan ook zo uit de pot?
Tnx for asking! Hoofdpijn heb ik niet meer gehad, maar nek is nog wat stijfjes en darmen rommelen. Misschien is het toch een raar virusje geweest... Maar ik voel me verder prima, eetlust is iets minder dan anders, maar achquote:Op donderdag 7 juli 2011 11:16 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Hee Phaidrakins, jij alweer helemaal beter?![]()
*duimen draaien nog voor XMert en loveli*
Dat zegt niet heel veel ben ik achterquote:Op donderdag 7 juli 2011 11:23 schreef loveli het volgende:
[..]
Hoop het ook, denk het niet. Ook gezien het verleden gok ik dat de eigen oestrogeenproductie van Jag redelijk overheersend is.
Ik laf bietjesquote:Op donderdag 7 juli 2011 11:25 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
bietjessalade
Bietjes uit pot laten uitlekken, knoflookteentje in inimini stukjes snijden, beetje zout, en azijn....15 minuutjes laten staan zodat de knoflook een beetje geur/smaak loslaat -> attack
Nope, ga morgen langs. Heb wel gisteren de oude opgezegd maar heb nu dus nog een maand...quote:Op donderdag 7 juli 2011 11:24 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
ben je al doordeweeks langsgeweest bij die andere sportschool?
quote:Op donderdag 7 juli 2011 11:20 schreef loveli het volgende:
[..]
Heb jij geen hulp in de huishouding???
bij mijn eerste Nl'se vriendje kreeg ik warme bietjes. Dat klopte nietquote:
Mooizo dat het al beter gaat! Begone, evil virus, begone!quote:Op donderdag 7 juli 2011 11:26 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Tnx for asking! Hoofdpijn heb ik niet meer gehad, maar nek is nog wat stijfjes en darmen rommelen. Misschien is het toch een raar virusje geweest... Maar ik voel me verder prima, eetlust is iets minder dan anders, maar ach.
dat denk ik ook, maar goed. Als het 1x in de 4 weken komt, geen probleem. Zoals nu 2 weken lang is wel lang. Ach ja, maar even aanzien. Het is altijd zo onhandig met vakantie enzo...quote:Op donderdag 7 juli 2011 11:23 schreef loveli het volgende:
[..]
Hoop het ook, denk het niet. Ook gezien het verleden gok ik dat de eigen oestrogeenproductie van Jag redelijk overheersend is.
quote:Op donderdag 7 juli 2011 11:35 schreef V1z0R het volgende:
[ afbeelding ] A disturbance in the force!
Jeugdsentimentquote:Op donderdag 7 juli 2011 10:51 schreef anna82 het volgende:
http://www.nu.nl/media/2558915/avro-stuurt-bners-fort-boyard.html
Op zo'n moment vind ik het jammer dat ik geen Bekende Nederlander ben, hier zou ik graag eens aan meedoen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |