Ik duim ook mee!quote:Op donderdag 7 juli 2011 10:54 schreef MarMar het volgende:
[..]
Komt van het woordje cipollaItaliaans voor ui.
Ennet weer gebeld met de pijnpoli, verhaal uitgelegd dat ik niet een hele zomer aan me voorbij wil laten gaan, alle begrip, nu mag ik woensdag aanstaande na het spreekuur komen. Zo lief en nu ben ik een jankend emodoosje omdat ik daar zo blij om ben! Nu nog hopen dat die behandeling dan ook wat sneller kan zodat ik nog een deel van de zomervakantie gewoon helder kan meemaken!
Dan hoef je toch helemaal niet zoveel weg te laten van die lijst om te stoppen met aankomen? Daar ga je echt geen honger van lijden als je het rustig afbouwt.quote:Op donderdag 7 juli 2011 10:54 schreef Siral het volgende:
[..]
Dat begrijp ik..
Momenteel zie ik het zo: Het ontbijt en de laatste maaltijd zijn momenteel voor mij extra.
Als je de rest zonder dat alleen verdeeld over de dag klinkt het relatief normaal, op de roomboter en extra dik/calorisch beleg na dan
Wat fijn!quote:Op donderdag 7 juli 2011 10:54 schreef MarMar het volgende:
[..]
Ennet weer gebeld met de pijnpoli, verhaal uitgelegd dat ik niet een hele zomer aan me voorbij wil laten gaan, alle begrip, nu mag ik woensdag aanstaande na het spreekuur komen. Zo lief en nu ben ik een jankend emodoosje omdat ik daar zo blij om ben! Nu nog hopen dat die behandeling dan ook wat sneller kan zodat ik nog een deel van de zomervakantie gewoon helder kan meemaken!
Ah joh, Antonio Banderas heet Ton Vlaggen.quote:Op donderdag 7 juli 2011 11:02 schreef anna82 het volgende:
[..]
Ik duim ook mee!![]()
En Mario Cipollini (de wielrenner) heet dus eigenlijk Mark Uitje? /teleurstelling
En in het Groningsquote:Op donderdag 7 juli 2011 10:50 schreef anna82 het volgende:
[..]
In het Fries en in het Twents wel, in het Drents ongetwijfeld ook.
quote:Op maandag 4 juli 2011 19:15 schreef sigme het volgende:
Lijst
()
avondeten:
• 1/2 blik capucijners met 1 dikke siepel, 3 snoeptomaatjes, 1 lamsworst en halve uitgebakken speklap
quote:Op donderdag 7 juli 2011 11:05 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ah joh, Antonio Banderas heet Ton Vlaggen.
In een andere taal klinkt het altijd mooier
Hahahaquote:Op donderdag 7 juli 2011 11:11 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
![]()
Julio Iglesias - Sjuul van de Kerken
Wat ik de afgelopen tijd heb gedaan heb (toen ik geen lijst had), smorgens muesli met volle yoghurt, tussendoor fruit, als lunch 2 a 3 belegde boterhammen waarvan eentje met zoet, dan een normaal tussendoortje. Met normaal avondeten en savonds nog fruit met yoghurt, en soms iets lekkers. Dat lijkt mij een heel normale/degelijke dag!!quote:Op donderdag 7 juli 2011 11:03 schreef Mini. het volgende:
[..]
Dan hoef je toch helemaal niet zoveel weg te laten van die lijst om te stoppen met aankomen? Daar ga je echt geen honger van lijden als je het rustig afbouwt.
Ik neem aan dat je dan wel iets anders verplaatst naar de ochtend trouwens, maar dat komt dan wel.
Mouse-steps at a time! Da's idd al een grote vooruitgang, 1.61 >> bank!quote:Op donderdag 7 juli 2011 11:11 schreef Muis006 het volgende:
Ik had gisteren 30 minuten gelopen (1.61 km, woeha) en mijn benen protesteerden al vanaf 7 minuten
Ach, no pain no gain. En als je bedenkt dat ik eerst hulp nodig had om van de bank af te komen, vind ik het nog netjes.
Progressie FTWquote:Op donderdag 7 juli 2011 11:11 schreef Muis006 het volgende:
Ik had gisteren 30 minuten gelopen (1.61 km, woeha) en mijn benen protesteerden al vanaf 7 minuten
Ach, no pain no gain. En als je bedenkt dat ik eerst hulp nodig had om van de bank af te komen, vind ik het nog netjes.
Nacho Libre - Gratis chips!quote:Op donderdag 7 juli 2011 11:11 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
![]()
Julio Iglesias - Sjuul van de Kerken
^^quote:Op donderdag 7 juli 2011 11:13 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Mouse-steps at a time! Da's idd al een grote vooruitgang, 1.61 >> bank!
Hee Phaidrakins, jij alweer helemaal beter?quote:
quote:Op donderdag 7 juli 2011 09:50 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Goedgekeurd door kleine Bodie gaat direct liggen slapen
*reality check*quote:Op donderdag 7 juli 2011 09:59 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Niet de meest verkeerde manier om te wachten
Hier is de hulp ziekdus ik mag nu en mijn werk en het huis schoonmaken in 1 schema proppen
Heb jij geen hulp in de huishouding???quote:Op donderdag 7 juli 2011 11:18 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
*reality check*
wat denk je dat de meesten van ons doen
Nee ik denk dat het uit het Latijn komt maar ik kan nu niet opzoeken wat ui in het Latijn precies is . postte viz dit niet eens?quote:Op donderdag 7 juli 2011 10:54 schreef MarMar het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |