Pas wel op dat je die energie niet meteen weer gaat verbruiken (door extra sport ofzo), want dan ben je na optellen en aftrekken nog niks opgeschoten. Ik vind het wel ontzettend goed van je dat je de knop bewust omgooit en dat je er echt wat aan wil doenquote:Op donderdag 7 juli 2011 10:25 schreef Siral het volgende:
[..]
Geen idee ik weet het niet zo goed.. Ik moet zeggen dat omdat ik nu meer ben gaan eten behoorlijk veel lekkerder in m'n vel zit, en eigenlijk niet zoveel merk van mijn gewicht? Ik heb het ook niet meer de hele dag koud enzo, ben ook niet zo suf! Ik heb super veel energie!
Ik heb het juist even laten liggen.. omdat ik merk dat er een knop bij mij is omgegaan qua eten...quote:Op donderdag 7 juli 2011 10:27 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Fijn dat het beter gaat, Siral. Toch moet je wat er gebeurt neit onderschatten, en je proberen aan het lijstje van de dietiste te houden. Zelfs 47 kilo vind ik nog licht met jouw gewicht, eerlijk gezegd. En met de heoveelheid sport die je doet, vind ik dit een mooi lijstje!
PS: heb je nog nagedacht over de psycholoog? Want het lijkt me voor jou zo fijn als je een gezonde relatie met eten krijgt. En met jezelf.
Ja, het minimale gezonde gewicht weliswaar, maar toen ik dat woog zat ik 100% lekker in mijn vel.quote:Op donderdag 7 juli 2011 10:27 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Is 47 kilo een gezond gewicht voor jou?
Ik weet niet wat er is gebeurd, maar ik denk echt dat ik een mindswitch heb gemaakt.. heel vreemd. Voelt wel goedquote:Op donderdag 7 juli 2011 10:28 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Pas wel op dat je die energie niet meteen weer gaat verbruiken (door extra sport ofzo), want dan ben je na optellen en aftrekken nog niks opgeschoten. Ik vind het wel ontzettend goed van je dat je de knop bewust omgooit en dat je er echt wat aan wil doen
Ik zat net met veel genoegen een plak roggebrood met roomboter en kaas weg te werken en dacht precies hetzelfde.quote:Op donderdag 7 juli 2011 10:27 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
PS: heb je nog nagedacht over de psycholoog? Want het lijkt me voor jou zo fijn als je een gezonde relatie met eten krijgt. En met jezelf.
Dankjequote:Op donderdag 7 juli 2011 10:26 schreef Viking84 het volgende:
Ff props voor siral hoor, jij bent supergoed bezig nu
Klopt, maar mijn volgende afspraak ik 15 aug... Ik neem aan dat ik niet ZOLANG die lijst hoef te gebruiken? pfftt. Haha. Dan ben ik in een notime 8 kilo zwaarder ipv 4.quote:Op donderdag 7 juli 2011 10:26 schreef Perruche het volgende:
Nou dat is genoeg motivatie toch? Met deze lijst kan je eventueel ook nog wel blijven sporten (NIET te compensatie!). En het is een aankom-lijst. Als je gewoon weer op gewicht bent moet je balans houden en wordt het misschien weer wat minder?
Een goed eetpatroon aanleren duurt langer dan een paar weken dus ja, ik denk wel dat je er in ieder geval tot 15 augustus mee door moet gaan.quote:Op donderdag 7 juli 2011 10:31 schreef Siral het volgende:
[..]
Dankje
[..]
Klopt, maar mijn volgende afspraak ik 15 aug... ik neem aan dat ik niet ZOLANG die lijst hoef te gebruiken? pfftt. Haha.
Yes, en vergeet niet dat ik gewoon enorm veel sport dus dan is een wat lager gewicht helemaal niet zo gek. Toen ik op 47 kg zat zag ik er gewoon echt goed uit vond ikquote:Op donderdag 7 juli 2011 10:30 schreef anna82 het volgende:
[..]
Ik zat net met veel genoegen een plak roggebrood met roomboter en kaas weg te werken en dacht precies hetzelfde.
Volgens mij heeft Siral bij 47 kg een BMI van 19. Superslank en volgens de richtlijnen (net) gezond.
Ik ga in de tijd ook 2 weken op vakantie.. ik hoop eigenlijk wel dat ik die eetlijst dan even naast me neer kan/mag leggen en gewoon lekker kan genieten op mijn manier eigenlijk...quote:Op donderdag 7 juli 2011 10:32 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Een goed eetpatroon aanleren duurt langer dan een paar weken dus ja, ik denk wel dat je er in ieder geval tot 15 augustus mee door moet gaan.
ik ben zo bang dat je zo snel weer de fout in gaat Siral. ik snap dat gewicht een probleem is voor je, maar ik vind een bmi van 19 nog steeds erg weinig...quote:Op donderdag 7 juli 2011 10:33 schreef Siral het volgende:
[..]
Yes, en vergeet niet dat ik gewoon enorm veel sport dus dan is een wat lager gewicht helemaal niet zo gek. Toen ik op 47 kg zat zag ik er gewoon echt goed uit vond ik
Het gaat me niet om het getal of het gewicht. Echt niet. Want als ik straks normaal/goed eet en veel sport dan ga ik misschien wel meer wegen omdat ik dan o.a meer spieren opbouw en mijn vetpercentage iets hoger komt. Ik ga uit van hoe ik er uit zag met dat gewicht, niet het getal. En dat vond ik echt heel prima!quote:Op donderdag 7 juli 2011 10:34 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ik ben zo bang dat je zo snel weer de fout in gaat Siral. ik snap dat gewicht een probleem is voor je, maar ik vind een bmi van 19 nog steeds erg weinig...
Nogmaals, ik vnd het fijn dat je een knop gevonden heb, maar wat ikt ussen de regels doorlees maakt dat ik me wat zorgen maak over een snelle relapse.
Ja, dat snap ik. Maar, dit soort opmerkingen vind ik zorgelijk. Want wat is genieten op jouw manier? Zo weinig mogelijk eten, denk ik.quote:Op donderdag 7 juli 2011 10:33 schreef Siral het volgende:
[..]
Ik ga in de tijd ook 2 weken op vakantie.. ik hoop eigenlijk wel dat ik die eetlijst dan even naast me neer kan/mag leggen en gewoon lekker kan genieten op mijn manier eigenlijk...![]()
Na een tijdje went je lichaam aan die hoeveelheid eten. Dat zorgt er volgens mij wel voor dat je op gegeven moment vanzelf minder hard gaat aankomen. En wat dan nog, met 8 kilo erbij weeg je 51 kilo, dat is ook niet het eind van de wereld.quote:Op donderdag 7 juli 2011 10:31 schreef Siral het volgende:
[..]
Dankje
[..]
Klopt, maar mijn volgende afspraak ik 15 aug... Ik neem aan dat ik niet ZOLANG die lijst hoef te gebruiken? pfftt. Haha. Dan ben ik in een notime 8 kilo zwaarder ipv 4.
Het klopt ook wel wat, ik heb op internet wat research gedaan en er staat dat ik met 2100 kcal per dag bijna een halve kilo zal aankomen per week. Dus met deze lijst zal dat misschien iets meer zijn...quote:Op donderdag 7 juli 2011 10:35 schreef MarMar het volgende:
mwah dat zal je tegenvallen hoor SiralBij elke dag 100 kcal teveel kom je ongeveer 1 kg aan per maand.. Het is veel vergeleken bij wat je at, maar vergeleken bij wat je normaal nodig hebt valt het mee. Je sport enorm veel, ik denk dat jouw onderhoud ook best hoog ligt daarmee.
Mijn lief neemt na elke maaltijd (waar hij al dubbele porties neemt) zo ongeveer nog een bord havermout en 's avonds nog eens.. die is met moeite nu in een half jaar tijd 4 kg aangekomen. (dat was ook hard nodig!)
Enne verder nog dit Siral: goed bezig!!!
Of je gebruikt de lijstjes om JUIST het zelf bedenken van wat je moet eten naast je neer te leggen.. het is al voor je bedacht, hoef je je zelf niet meer druk om te maken, gewoon lijstje volgen en afstrepenquote:Op donderdag 7 juli 2011 10:33 schreef Siral het volgende:
[..]
Ik ga in de tijd ook 2 weken op vakantie.. ik hoop eigenlijk wel dat ik die eetlijst dan even naast me neer kan/mag leggen en gewoon lekker kan genieten op mijn manier eigenlijk...![]()
quote:Op donderdag 7 juli 2011 10:27 schreef MevrouwPuff het volgende:
Wie zijn sommigen en waar gaan ze heen? En wat wil jij? Raadselachtig hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
True.quote:Op donderdag 7 juli 2011 10:37 schreef Mini. het volgende:
[..]
Na een tijdje went je lichaam aan die hoeveelheid eten. Dat zorgt er volgens mij wel voor dat je op gegeven moment vanzelf minder hard gaat aankomen. En wat dan nog, met 8 kilo erbij weeg je 51 kilo, dat is ook niet het eind van de wereld.
Muis heeft gelijk, dat gezondere patroon moet echt in je systeem komen en dat kost nou eenmaal tijd.
Zoals ik al zei, ik ben van de week uit eten geweest, mezelf in de spiegel gezien met het winkelen, heb een dame blanche gegeten en er is echt een knop om..quote:Op donderdag 7 juli 2011 10:37 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik. Maar, dit soort opmerkingen vind ik zorgelijk. Want wat is genieten op jouw manier? Zo weinig mogelijk eten, denk ik.
Kant brrr. Heb je koffie / red bull bij de hand?quote:Op donderdag 7 juli 2011 10:41 schreef Jagärtrut het volgende:
Mooi lijstje, Anna!
Zo, ik ga maar eens werken, geloof ik. Ik moet Kant lezen, en ik heb geen zin, het is zo ingewikkeld geschreven, dus ik zit vooral vakantiezaken te regelen....Terwijl ik genoeg te doen heb...
Is dat lekker? Eet je ze dan ook zo uit de pot?quote:Op donderdag 7 juli 2011 10:38 schreef V1z0R het volgende:
Ook maar even een lijstje:
O: Havermout met melk + banaan
T: Amandelen
T: 2 boterhammen met paprika, kipfilet + glas melk
L: 2 boterhammen met peer, kalkoenfilet, zalm + 75gr forelfilet + glas melk
T: 225gr magere kwark + amandelen
T: 2 boterhammen met paprika, kipfilet, zalm + appel
T: Shake (whey)
S: 45min. kracht / 45min. cardio / 15min. buikspieren (al zolang niet gedaan)
T: Shake (whey/dextro)
D: Koude rode bieten uit pot + rundervink.
T: Cashews
T: 450gr magere kwark
Zal 'm in pauze even door eetmeter gooien voor E/K/V...
Flipt bij iedereen die pop-upbox met updates?
En een leuker boek?quote:Op donderdag 7 juli 2011 10:41 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Kant brrr. Heb je koffie / red bull bij de hand?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |