abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_99143096
quote:
1s.gif Op donderdag 7 juli 2011 09:56 schreef Viking84 het volgende:
Wat is een vikseltrutje?

Geen last meer van mn rug jee maar nu tocht het hier, ook al is de deur dicht. Meh, dat slaat meteen op mn keel. Ben wel blij dat ik zo vroeg begonnen ben vandaag. Nog maar 6 uurtjes nu :')
Ik gok een combinatie van jou, Amsel en Jagar, oftewel de afdeling hardlopen voor het werk. :P
Know that while you sleep
Everything has changed
pi_99143107
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 09:53 schreef Perruche het volgende:
Siral is het met zo'n weegschaal meter? Het is alsnog niet goed maar waarschijnlijk klopt het niet :)

Wel fijn dat je bent aangekomen! Maar misschien toch eens wat minder sporten voor een tijdje?
Zo'n weegschaal gaf bij mij ooit een vetpercentage aan van 48,5% ofzo. :D
Nu ben ik best wel 5 kilo te zwaar, maar dit vond ik wel heel erg pessimistisch. Zeker voor iemand die op dat moment 200 km per week fietste, 3 keer ging hardlopen en 2 keer naar de sportschool ging. :D
Alhoewel dat was ook de test waar ik in een stoffige afgesloten ruimte, op een hometrainer een test moest doen met een hartslagmeter om terwijl de dame die de test afnam gezellig tegen me zat te praten. :P
Vrij kansloos dus. :D

Siral, ik zou gewoon een leuk rokje met bloesje aandoen. Of een leuk jurkje ofzo. Netjes, maar tegelijk casual. :)
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_99143136
loveli, ik kan je ook ORS aanraden! Dat wordt verkocht in zakjes poeder en moet je mengen met water. In Peru voelde ik me een keer hondsberoerd terwijl we een tof boottochtje op de planning hadden staan. Ik wilde eigenlijk niet mee gaan, maar probeerde eerst nog wat ORS binnen te krijgen. Binnen een half uurtje voelde ik me 10x beter :Y . Het maakte zoveel verschil!

Maar fijn om te horen dat het beter gaat. Omeprazol heb ik ook gehad, maar reageerde er niet raar op...
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_99143155
quote:
1s.gif Op donderdag 7 juli 2011 10:09 schreef Mini. het volgende:

[..]

Ik gok een combinatie van jou, Amsel en Jagar, oftewel de afdeling hardlopen voor het werk. :P
Right you are! :D

En het is gelukt! Ik heb wel eerst Evy van mijn i-pod afgegooid en Renate ervoor in de plaats gezet. Nu heb ik weer hernieuwde motivatie. Heb vandaag les 4 gelopen: 7 keer 2 minuten rennen en 2 min wandelen, het is weer een begin!
pi_99143161
Oja ff een snelle indicatie van een voorbeeld van mijn eetlijst (ik heb een variatielijst, dus ik kan zelf varieeren, maar het moet in grote lijnen dit zijn). Ik vind het namelijk echt bizar veel haha, en misschien niet helemaal op mij van toepassing? Ik zou graag jullie mening horen..

Ik denk dat dit uit zal komen op zo'n 2500 kcal of meer? :P

O: 250 ml volle yoghurt, 4 el muesli, 1 el noten, 1 el lijnzaadolie
T: 2 dikke plakken roggehoningkoek met roomboter, glas sap
L: 4 sneden brood met dik boter en dik calorierijk beleg, glas sap
T: tussendoortje (maakt niet zoveel uit als het maar iets degelijks is)
D: wat de pot schaft, ook pizza en friet e.d. TOETJE ERNA!
T: iets lekkers, 2 koekjes, chocolaatje, chippies, whatever
T: 150 ml volle yoghurt, 2 el muesli, banaan of ander groot stuk fruit

Ik was al 'normaal' aan het eten in de richting van:

O: 2 sneden brood met beleg
T: fruit
L: 2 sneden brood met beleg
T: degelijk tussendoortje
D: wat de pot schaft
T: iets lekkers
T: yoghurt met fruit

En wat ik nu heb is nog eens dubbel zoveel!! :@
  Vis een optie? donderdag 7 juli 2011 @ 10:15:06 #56
70532 loveli
N
pi_99143254
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 10:01 schreef Siral het volgende:
Het is gemeten met een Tanita weegschaal... Ik vind het ook zo bizar.
Mgoed wat momenteel op o.a mijn buik en armen zit is eigenlijk ook maar echt vel :').....

vrouw
1.58 cm
21 jaar
43.3 kg
17.3 bmi
1265 bmr
2.1 % vet
0.9 kg vet massa
42.4 vetvrije massa
31 kg lichaamsvocht
Huidplooimeting laten doen en die getallen als referentie nemen. Ook de huidplooimeting is niet perfect, maar wel beter dan deze.
quote:
Oh en dit is trouwens de lunchroom waar ik ga solliciteren, het is best een nette lunchroom.
http://www.lunchroomfiftyone.nl/
Nette kleren aantrekken, ziet eruit als een tent waar ze net personeel willen hebben.
crap in = crap out
pi_99143279
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 10:15 schreef loveli het volgende:

[..]

Oh en dit is trouwens de lunchroom waar ik ga solliciteren, het is best een nette lunchroom.
http://www.lunchroomfiftyone.nl/
Nette kleren aantrekken, ziet eruit als een tent waar ze net personeel willen hebben.
[/quote]

Ja dat dacht ik ook.. ik heb gister iets moois gekocht voor het 50 jarig trouwen van mijn opa en oma in augustus, denk dat ik dat aan doe :)
pi_99143285
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 10:11 schreef Siral het volgende:
Oja ff een snelle indicatie van een voorbeeld van mijn eetlijst (ik heb een variatielijst, dus ik kan zelf varieeren, maar het moet in grote lijnen dit zijn). Ik vind het namelijk echt bizar veel haha, en misschien niet helemaal op mij van toepassing? Ik zou graag jullie mening horen..

Ik denk dat dit uit zal komen op zo'n 2500 kcal of meer? :P

Ik was al normaal aan het eten voor mijn doen in de richting van:
O: twee sneden brood met beleg
T: fruit
L: 2 sneden brood met beleg
T: degelijk tussendoortje
D: wat de pot schaft
T: iets lekkers
T: yoghurt met fruit

En wat ik nu heb is nog eens dubbel zoveel!! :@
Het is ook best veel, maar niet voor iemand die aan moet komen. Je moet het niet vergelijken met onze lijstjes, wij willen juist slanker worden/blijven.
Je gaat toch niet nu al aan die dietist twijfelen he?
Know that while you sleep
Everything has changed
  Vis een optie? donderdag 7 juli 2011 @ 10:17:26 #59
70532 loveli
N
pi_99143311
ZIet er ook uit als een anti-sjoemellijstje. Dik beleg, volle yoghurt, toetje, groot fruit. Jij had de neiging om tussen de regels door te sjoemelen met hoeveelheden.
crap in = crap out
pi_99143316
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 10:11 schreef Siral het volgende:
Oja ff een snelle indicatie van een voorbeeld van mijn eetlijst, ik vind het namelijk echt bizar veel haha, en misschien niet helemaal op mij van toepassing? Ik zou graag jullie mening horen..

Als dit een voorbeeldlijstje is van wat de diëtiste je heeft gegeven, is het JUIST op jou van toepassing. En het is natuurlijk wel wat veel, omdat je aan moet komen.
(risico op spuit 11 ondertussen).
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_99143320
quote:
1s.gif Op donderdag 7 juli 2011 10:16 schreef Mini. het volgende:

[..]

Het is ook best veel, maar niet voor iemand die aan moet komen. Je moet het niet vergelijken met onze lijstjes, wij willen juist slanker worden/blijven.
Je gaat toch niet nu al aan die dietist twijfelen he?
Klopt.. ik twijfel er niet aan, het is een mooie aankomlijst. maar ik ben al bijna een kilo aangekomen met "op mijn gevoel normaal eten".. En het is niet zo dat ik op sterven na dood ben? :@
pi_99143350
Fijn dat je een kilo bent aangekomen Siral! Ik vind het een prachtig eetlijstje voor iemand die wel wat reserves kan opbouwen (al kan ik me voorstellen dat het veel is als je bedenkt waar jij vandaan komt).

Succes met je sollicitatie!
pi_99143367
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 10:17 schreef loveli het volgende:
ZIet er ook uit als een anti-sjoemellijstje. Dik beleg, volle yoghurt, toetje, groot fruit. Jij had de neiging om tussen de regels door te sjoemelen met hoeveelheden.
Hmhm.. ik moet minimaal 30 gram aan beleg! En minimaal 1 snee met hagelslag/speculoos oid.
De rest met kaas/ei/pindakaas en vleeswaren. Mag mager vleeswaren zijn, maar ik moet varieeren.
  Vis een optie? donderdag 7 juli 2011 @ 10:19:54 #64
70532 loveli
N
pi_99143373
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 10:17 schreef Siral het volgende:

[..]

Klopt.. ik twijfel er niet aan, het is een mooie aankomlijst. maar ik ben al bijna een kilo aangekomen met "op mijn gevoel normaal eten".. En het is niet zo dat ik op sterven na dood ben? :@
Je bent geen kilo aangekomen. Je hebt de kilo die je was afgevallen weer terug.
crap in = crap out
pi_99143382
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 10:18 schreef anna82 het volgende:
Fijn dat je een kilo bent aangekomen Siral! Ik vind het een prachtig eetlijstje voor iemand die wel wat reserves kan opbouwen (al kan ik me voorstellen dat het veel is als je bedenkt waar jij vandaan komt).

Succes met je sollicitatie!
Thanks!! :D

quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 10:17 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Als dit een voorbeeldlijstje is van wat de diëtiste je heeft gegeven, is het JUIST op jou van toepassing. En het is natuurlijk wel wat veel, omdat je aan moet komen.
(risico op spuit 11 ondertussen).
Ja klopt maar het voelt overdreven :@
  Vis een optie? donderdag 7 juli 2011 @ 10:21:20 #66
70532 loveli
N
pi_99143403
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 10:01 schreef Siral het volgende:
Mgoed wat momenteel op o.a mijn buik en armen zit is eigenlijk ook maar echt vel :').....
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 10:20 schreef Siral het volgende:
Ja klopt maar het voelt overdreven :@
crap in = crap out
pi_99143423
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 10:19 schreef loveli het volgende:

[..]

Je bent geen kilo aangekomen. Je hebt de kilo die je was afgevallen weer terug.
Klopt, maar als je je bedenkt dat ik naar de 47 kg wil. Dat is nog maar 4 kilo. Zit ik daar met die lijst niet binnen 2 weken? :D Ik heb het gevoel dat ik dan "vadsig" aan ga komen. Ik wil wel strak in mn vel blijven..
pi_99143428
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 10:21 schreef loveli het volgende:

[..]

[..]

You got me, bah, haha

dat is trouwens wat m'n zus zegt.
  Vis een optie? donderdag 7 juli 2011 @ 10:24:39 #69
70532 loveli
N
pi_99143475
En wat zeg je zelf?
crap in = crap out
pi_99143495
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 10:24 schreef loveli het volgende:
En wat zeg je zelf?
Geen idee ik weet het niet zo goed.. Ik moet zeggen dat omdat ik nu meer ben gaan eten behoorlijk veel lekkerder in m'n vel zit, en eigenlijk niet zoveel merk van mijn gewicht? Ik heb het ook niet meer de hele dag koud enzo, ben ook niet zo suf! Ik heb super veel energie!
pi_99143535
Nou dat is genoeg motivatie toch? Met deze lijst kan je eventueel ook nog wel blijven sporten (NIET te compensatie!). En het is een aankom-lijst. Als je gewoon weer op gewicht bent moet je balans houden en wordt het misschien weer wat minder?
  donderdag 7 juli 2011 @ 10:26:56 #72
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_99143536
Ff props voor siral hoor, jij bent supergoed bezig nu ^O^
Niet meer actief op Fok!
pi_99143546
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 10:17 schreef Siral het volgende:

[..]

Fijn dat het beter gaat, Siral. Toch moet je wat er gebeurt neit onderschatten, en je proberen aan het lijstje van de dietiste te houden. Zelfs 47 kilo vind ik nog licht met jouw gewicht, eerlijk gezegd. En met de heoveelheid sport die je doet, vind ik dit een mooi lijstje!

PS: heb je nog nagedacht over de psycholoog? Want het lijkt me voor jou zo fijn als je een gezonde relatie met eten krijgt. En met jezelf.
pi_99143555
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 10:21 schreef Siral het volgende:

[..]

Klopt, maar als je je bedenkt dat ik naar de 47 kg wil. Dat is nog maar 4 kilo. Zit ik daar met die lijst niet binnen 2 weken? :D Ik heb het gevoel dat ik dan "vadsig" aan ga komen. Ik wil wel strak in mn vel blijven..
Is 47 kilo een gezond gewicht voor jou?
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_99143567
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')