oh shit hey, das best heftig! Niks is meer veilig in arnhem. Motors kelderboxen alles pakken ze damn. Succes er mee tlizquote:
Titty ik weet niet waar je quote staat maar benauwd. Wat hebben ze allemaal meegenomen?quote:Op donderdag 7 juli 2011 13:46 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
oh shit hey, das best heftig! Niks is meer veilig in arnhem. Motors kelderboxen alles pakken ze damn. Succes er mee tliz
Ps ik gok op oostblokkers zijn er veelst te veel in arnhem de laatste tijd
Grappig dat je dit zegt was ook mijn eerste gedachte, gister stond er zo'n raar oud wit vrachtwagentje hier achter met een Pools kenteken en die is nu dus ook weg.quote:Op donderdag 7 juli 2011 13:46 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
oh shit hey, das best heftig! Niks is meer veilig in arnhem. Motors kelderboxen alles pakken ze damn. Succes er mee tliz
Ps ik gok op oostblokkers zijn er veelst te veel in arnhem de laatste tijd
Tering, das echt kut zegquote:Op donderdag 7 juli 2011 13:59 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Grappig dat je dit zegt was ook mijn eerste gedachte, gister stond er zo'n raar oud wit vrachtwagentje hier achter met een Pools kenteken en die is nu dus ook weg.
Maar goed hele inboedel weg, zelfs de hamsterkooi.
Is dat niet kut verzekering technisch?quote:Op donderdag 7 juli 2011 14:05 schreef tliciouz het volgende:
Paar maanden terug de hele boel al weg gejat, nu weer. Klotezooi. Maar toen waren de ruiten ingegooid, nu stond de deur gewoon los en was er niets kapot aan de deur. Dus vermoed dat mijn huisgenootjes de deur weer vergeten waren te sluiten ..
Ik ben bang van wel ja. Serieus als mijn huisgenootjes thuis zijn vermoord ik ze, ben echt woedend.quote:Op donderdag 7 juli 2011 14:08 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Is dat niet kut verzekering technisch?
Wij hebben wel ooit onze eigen voordeur opengetrapt omdat er geen braakschade wasquote:
Geen gek idee.quote:
Huh, wat is dat danquote:Op donderdag 7 juli 2011 14:15 schreef Parvus het volgende:
Hey je kan nu ook posts rapporteren aan de Gestapo zie ik
Nou dankje!quote:Op donderdag 7 juli 2011 14:15 schreef Parvus het volgende:
Hey je kan nu ook posts rapporteren aan de Gestapo zie ik
Flink kut trouwens T
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |