Weet ik nog niet, maar de kamers die ik op het oog heb liggen niet in West, meer in het centrum.quote:
Daar wonen toch jouw matties?quote:
Nee man, Bemre.quote:Op donderdag 7 juli 2011 00:52 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Weet ik nog niet, maar de kamers die ik op het oog heb liggen niet in West, meer in het centrum.
[..]
Daar wonen toch jouw matties?
Ah, herkenbaarquote:Op donderdag 7 juli 2011 00:55 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Godsamme zeg vrouwenHeb ik net geregeld dat ik deze zomer toch nog flink wat uren kan bij beunen zegt mevrouw ineens laten we naar Parijs gaan. Dus ik zeg prima maar wel richting het einde van de vakantie dan kan ik makkelijker vrij pakken en dan bijvoorbeeld vrijdag gaan dinsdag avond terug. Wil ze ineens over een week gaan en ze snapt niet waarom ik dan geen vrij kan nemen
Mijn god dus ik zeg dat ik geen vrij kan nemen omdat ik dan net veel geld kan verdienen zegt ze van ja je hebt mij parijs beloofd dus we gaan maar volgende weekquote:
Women.quote:Op donderdag 7 juli 2011 00:58 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Mijn god dus ik zeg dat ik geen vrij kan nemen omdat ik dan net veel geld kan verdienen zegt ze van ja je hebt mij parijs beloofd dus we gaan maar volgende week
Want er is ook geen enkele andere datum beschikbaarquote:Op donderdag 7 juli 2011 00:58 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Mijn god dus ik zeg dat ik geen vrij kan nemen omdat ik dan net veel geld kan verdienen zegt ze van ja je hebt mij parijs beloofd dus we gaan maar volgende week
Kennelijk niet maar als we volgende week gaan kan ze wel 2 dagen vrij nemen van werk. Ze moet maar blij zijn dat ik ook al alles betaalquote:Op donderdag 7 juli 2011 00:59 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Want er is ook geen enkele andere datum beschikbaar
Gewoon tegen haar zeggen.quote:Op donderdag 7 juli 2011 01:01 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Kennelijk niet maar als we volgende week gaan kan ze wel 2 dagen vrij nemen van werk. Ze moet maar blij zijn dat ik ook al alles betaal
Zeg dat in dr face en je hebt een epic win.quote:Op donderdag 7 juli 2011 01:01 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Kennelijk niet maar als we volgende week gaan kan ze wel 2 dagen vrij nemen van werk. Ze moet maar blij zijn dat ik ook al alles betaal
Zeg zegquote:Op donderdag 7 juli 2011 00:00 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Wij zijn nou eenmaal oud. Goed, Rossdale is bejaard, wij hebben in ieder geval nog wat jaren. Gewoon accepteren
De waarheid is hard! vandaag laatste college en dan VAKANTIE! En morgen meteen weer werkenquote:
Dude... you're whippedquote:Op donderdag 7 juli 2011 01:01 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
hehequote:
quote:Op donderdag 7 juli 2011 09:51 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
hehe
Trouwens iedereen geen xzibit meer posten had vanochtend toen ik het doorlas op het werk te veel moeite om niet in lachen uit te barsten.
Had ik ook in de trein toen ik alles teruglasquote:Op donderdag 7 juli 2011 09:51 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
hehe
Trouwens iedereen geen xzibit meer posten had vanochtend toen ik het doorlas op het werk te veel moeite om niet in lachen uit te barsten.
herkenbaarquote:Op donderdag 7 juli 2011 01:04 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Snap ook niet dat dit soort gesprekken ook per sé via whatsapp moeten
Je kelderbox, wat?quote:Op donderdag 7 juli 2011 12:12 schreef tliciouz het volgende:
Kankerzooi! Vuile flikkers hebben mijn hele kelderbox leeggehaald, godverdomme!
ingebroken of wha?quote:Op donderdag 7 juli 2011 12:12 schreef tliciouz het volgende:
Kankerzooi! Vuile flikkers hebben mijn hele kelderbox leeggehaald, godverdomme!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |