...quote:Op woensdag 6 juli 2011 23:57 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nope. Dat was een toets waarbij je 1 t/m 50 helemaal in het Duits moest uitschrijven...
WAT WAT WAT. WIL JE VECHTEN. MORGEN OP ROTTERDAM CENTRAAL OM 15:00.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 6 juli 2011 23:58 schreef Ezell het volgende:
[..]
WAT WAT WAT. WIL JE VECHTEN. MORGEN OP ROTTERDAM CENTRAAL OM 15:00.Niet waar, ik zeg altijd om 12 uur.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Amsterdam.quote:Op donderdag 7 juli 2011 00:00 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dan Amsterdam om 12 uur. Lekker dichtbij.
Daar was ik vorige week nog.quote:Op donderdag 7 juli 2011 00:03 schreef Ezell het volgende:
Ik vind Amsterdam Centraal juist een fijn station, vooral om over te stappen. Heb je Utrecht Centraal gezien? Dat is pas een rotstation.
Ja, kutstation inderdaad. Altijd maar verbouwen.quote:Op donderdag 7 juli 2011 00:03 schreef Ezell het volgende:
Ik vind Amsterdam Centraal juist een fijn station, vooral om over te stappen. Heb je Utrecht Centraal gezien? Dat is pas een rotstation.
Ik snap wat je bedoelt. Het is ook zo'n groot treinstation.quote:Op donderdag 7 juli 2011 00:04 schreef Etsu het volgende:
[..]
Daar was ik vorige week nog.
Ze hebben spoor 8a (?) verstopt. Ik kon het eerst niet vinden, blijkt dus dat je eerst naar 8b moet gaan, en dan naar de andere kant moet gaan staan ofzo.
Hmm, daar weet ik niks van. Ik kom daar nauwelijks.quote:Op donderdag 7 juli 2011 00:04 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ja, kutstation inderdaad. Altijd maar verbouwen.
Ik stap daar immer over.quote:Op donderdag 7 juli 2011 00:05 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik snap wat je bedoelt. Het is ook zo'n groot treinstation.
[..]
Hmm, daar weet ik niks van. Ik kom daar nauwelijks.
Ja, net zoals Schiphol.quote:Op donderdag 7 juli 2011 00:05 schreef Etsu het volgende:
Rotterdam CS.__ Is meer een tunnel dan een station zelf.
Het treinstation in mijn dorp is welquote:Op donderdag 7 juli 2011 00:05 schreef Etsu het volgende:
Rotterdam CS.__ Is meer een tunnel dan een station zelf.
Ach joh.. Kan gebeuren.quote:Op donderdag 7 juli 2011 00:07 schreef Dastan het volgende:
Ik dacht een man van principes te zijn.
Godverdorie.
Jouw dorpquote:Op donderdag 7 juli 2011 00:08 schreef Ezell het volgende:
[..]
Het treinstation in mijn dorp is wel. Daar heb je maar twee perrons. Ik kan elk kwartier naar Amsterdam reizen.
Kan maar een reactie op zijn:quote:Op donderdag 7 juli 2011 00:07 schreef Dastan het volgende:
Godverdorie.
Leiden heeft inderdaad een prachtig station. In de zin van praktisch.quote:Op donderdag 7 juli 2011 00:09 schreef Etsu het volgende:
Leiden.Mooi station. Duidelijk. Heel gestructureerd. Op loopafstand naar het FSW gebouw. Niets mis mee. Mooi plafond ook.
Kan gebeuren.quote:Op donderdag 7 juli 2011 00:07 schreef Dastan het volgende:
Godverdorie.
quote:Op donderdag 7 juli 2011 00:10 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Kan gebeuren.
Bij deze mijn oprechte excuses
Komen jullie maar allebei. Dan ga ik jullie het station laten zien. HET IS ZO GROOOT.quote:Op donderdag 7 juli 2011 00:10 schreef Etsu het volgende:
[..]
Als ik uit Sittard kom, zal ik dan maar direct naar jou gaan om je station aan te bidden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Neem het allemaal niet zo serieus, ik wist niet dat je bijna zat te koken achter je computertjequote:Op donderdag 7 juli 2011 00:11 schreef Dastan het volgende:
[..]![]()
niet nodig hoor. ik was in een pesthumeur. maar bedankt, insgelijks wel.
quote:Op donderdag 7 juli 2011 00:11 schreef Ezell het volgende:
[..]
Komen jullie naar allebei. Dan ga ik jullie het station laten zien. HET IS ZO GROOOT.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk dat Jordy thuis moet blijven, want zijn tantes hond moetvijf
keer
per dag
uitgelaten worden.
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |