Fysio zelf is prima, maar ik word behandeld door verschillende fysios. Die gozer van gister ging ook nog zeuren dat ik m'n 'traject' van die dag niet had af kunnen maken. Dat terwijl ie zelf 50 minuten met me heeft zitten lullen over wat ik nou eigenlijk had terwijl hij ook het dossier had kunnen lezen.quote:Op woensdag 6 juli 2011 23:43 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nou, nu hebben we 140 posts en 3.319 views. Tijdens de decentrale selectie en de uitslag daarvan steeg het aantal views opeens heel hard en soms kwamen lurkers zich melden.
[..]
Hmm.. dat is niet leuk nee.Maar ja, dan ben je er wel sneller vanaf.
quote:Op woensdag 6 juli 2011 23:43 schreef Etsu het volgende:
Doei lieve, schattige, snoezige, donzige, knuffelbare Mr.DDAls ik later in de politiek zit, bekend ben, en gevonden wordt op een forum heel lang geleden genaamd Fok!, waar ik schandalige uitspraken heb gemaakt, dan is dit eentje waar ik trots op ben: Zoek een sociaal leven ofzoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Irritant kortharig misbaksel.
Bovenstaande is in geheel voorzien van een Gooise r, gaarne deze meenemen bij het lezen.
Okquote:Op woensdag 6 juli 2011 23:46 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Als ik later in de politiek zit, bekend ben, en gevonden wordt op een forum heel lang geleden genaamd Fok!, waar ik schandalige uitspraken heb gemaakt, dan is dit eentje waar ik trots op ben: Zoek een sociaal leven ofzoIrritant kortharig misbaksel.
quote:Op woensdag 6 juli 2011 23:46 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Fysio zelf is prima, maar ik word behandeld door verschillende fysios. Die gozer van gister ging ook nog zeuren dat ik m'n 'traject' van die dag niet had af kunnen maken. Dat terwijl ie zelf 50 minuten met me heeft zitten lullen over wat ik nou eigenlijk had terwijl hij ook het dossier had kunnen lezen.
[..]
Als ik later in de politiek zit, bekend ben, en gevonden wordt op een forum heel lang geleden genaamd Fok!, waar ik schandalige uitspraken heb gemaakt, dan is dit eentje waar ik trots op ben: Zoek een sociaal leven ofzoIrritant kortharig misbaksel.
Julliequote:
Ja, ik denk dat ik er eentje heb.quote:Op woensdag 6 juli 2011 23:44 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jij krijgt bijna uitslag of je ingeloot word.
Heb je al plan B?
Dien een klacht in of zo. Dan naai je die stagaire ook even terug..quote:Op woensdag 6 juli 2011 23:46 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Fysio zelf is prima, maar ik word behandeld door verschillende fysios. Die gozer van gister ging ook nog zeuren dat ik m'n 'traject' van die dag niet had af kunnen maken. Dat terwijl ie zelf 50 minuten met me heeft zitten lullen over wat ik nou eigenlijk had terwijl hij ook het dossier had kunnen lezen.
[..]
Nederlands coaching? Hoe bedoel je dat zo?quote:Op woensdag 6 juli 2011 23:47 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ja, ik denk dat ik er eentje heb.Het wordt waarschijnlijk een paar dagen werken in de week, Nederlands coaching en bijscholing volgen en misschien een nieuwe taal leren.
Fransquote:Op woensdag 6 juli 2011 23:47 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ja, ik denk dat ik er eentje heb.Het wordt waarschijnlijk een paar dagen werken in de week, Nederlands coaching en bijscholing volgen en misschien een nieuwe taal leren.
[..]
Dien een klacht in of zo. Dan naai je die stagaire ook even terug..
Dan leer je grammatica dingetjes enzo. Dat ken ik niet allemaal. Heb de afgelopen jaren nauwelijks tijdens de Nederlandse lessen opgelet.quote:Op woensdag 6 juli 2011 23:48 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nederlands coaching? Hoe bedoel je dat zo?
Nein. De hoofdtaal van het land waar mijn ouders vandaan komen. Komt misschien ooit goed van pas, dus daarom.quote:
Kán handig zijn jaquote:Op woensdag 6 juli 2011 23:49 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dan leer je grammatica dingetjes enzo. Dat ken ik niet allemaal. Heb de afgelopen jaren nauwelijks tijdens de Nederlandse lessen opgelet.
[..]
Nein. De hoofdtaal van het land waar mijn ouders vandaan komen. Komt misschien ooit goed van pas, dus daarom.
Zoiets wordt ook nauwelijks behandeld.quote:Op woensdag 6 juli 2011 23:49 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dan leer je grammatica dingetjes enzo. Dat ken ik niet allemaal. Heb de afgelopen jaren nauwelijks tijdens de Nederlandse lessen opgelet.
Volgensmij doelt ze meer op lidwoorden enzo, dat doet ze nog wel eens misquote:Op woensdag 6 juli 2011 23:50 schreef Etsu het volgende:
[..]
Zoiets wordt ook nauwelijks behandeld.Ik weet dat allemaal ook niet hoor.
Maar klinkt een interessant jaartje.
Ik ook.quote:Op woensdag 6 juli 2011 23:51 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Volgensmij doelt ze meer op lidwoorden enzo, dat doet ze nog wel eens mis
Daarom.quote:
Maar ja, het is wel handig om dat allemaal te weten. Als ik wel word toegelaten ga ik zelfstandig van alles leren.quote:Op woensdag 6 juli 2011 23:50 schreef Etsu het volgende:
[..]
Zoiets wordt ook nauwelijks behandeld.Ik weet dat allemaal ook niet hoor.
Maar klinkt een interessant jaartje.
Mijn enige onvoldoende is voor een taalquote:Op woensdag 6 juli 2011 23:49 schreef Etsu het volgende:
Slagen voor de talen.
Zakken voor de talen.
Ik
Baas.quote:Op woensdag 6 juli 2011 23:52 schreef yosander het volgende:
[..]
Mijn enige onvoldoende is voor een taal
quote:Op woensdag 6 juli 2011 23:53 schreef jordyqwerty het volgende:
Ik had in de 2e een Frans lerares die ook écht uit Frankrijk kwam en gebrekkig Nederlands sprak. 'ALS JIJ MIJ VERVELEN DOET GAAN JIJ GAAT NAAR HET DEUR!!'
en wij moesten fatsoenlijk Frans leren![]()
![]()
Daarna werd ze weggepest.
In de brugklas welquote:Op woensdag 6 juli 2011 23:54 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jij was natuurlijk een brave jongen en deed netjes je huiswerk.
Ik heb in de brugklas een 1.0 voor Duits gehaald. OP VMBO-K NIVEAU NOG WEL.quote:Op woensdag 6 juli 2011 23:53 schreef Etsu het volgende:
Ik weet nog dat ik voor zo'n toets zinnen ontleden een 2,8 had.was in 2 vmbo.
Niet geleerd?quote:Op woensdag 6 juli 2011 23:54 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik heb in de brugklas een 1.0 voor Duits gehaald. OP VMBO-K NIVEAU NOG WEL.x 100
Nope. Dat was een toets waarbij je 1 t/m 50 helemaal in het Duits moest uitschrijven...quote:Op woensdag 6 juli 2011 23:55 schreef Etsu het volgende:
[..]
Niet geleerd?
Ik haalde altijd zevens/achten op Duits.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |