Jullie komen toch niet in Ezelldorp.quote:Op donderdag 7 juli 2011 00:28 schreef Etsu het volgende:
[..]
Na 2 augustus hoor.Anders heb ik m'n HEMA-kaartje gekocht voor niks.
quote:Op donderdag 7 juli 2011 00:29 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Stiekem is het wel een beetje romantischSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ja..quote:
Dat gaat niet lukken. Jij hebt niet zo'n draaiknop op je rug.quote:Op donderdag 7 juli 2011 00:33 schreef Etsu het volgende:
[..]
De droom dat jij op 1 augustus naar Sittard komt, windt mij op.
quote:Op donderdag 7 juli 2011 00:34 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dat gaat niet lukken. Jij hebt niet zo'n draaiknop op je rug.
Slechtste dag ooit.quote:Op 1 januari 2001 is Geleen met Sittard en Born samengevoegd tot de nieuwe gemeente Sittard-Geleen.
Hee Etsoe bakkertje van mequote:
quote:In het gebied van de huidige gemeente Sittard-Geleen lagen de oudste boerendorpen van Nederland. Na vele eeuwen waarin de mensen een rondtrekkend jagersbestaan leidden vestigden zich hier ruim 5.000 jaar voor Christus de eerste mensen die leefden van akkerbouw en veeteelt.
wt een kkn00bsquote:
quote:
Haten op Sittard = Haten op Nederland.quote:Het is een van de oudste plaatsen in Nederland en de op een na oudste stad van Limburg.
Ik haat dan ook op Nederland, dus terechte constatering.quote:Op donderdag 7 juli 2011 00:38 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
[..]
Haten op Sittard = Haten op Nederland.
Jij
Waarom?quote:Op donderdag 7 juli 2011 00:39 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik haat dan ook op Nederland, dus terechte constatering.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |