quote:
Haten op Sittard = Haten op Nederland.quote:Het is een van de oudste plaatsen in Nederland en de op een na oudste stad van Limburg.
Ik haat dan ook op Nederland, dus terechte constatering.quote:Op donderdag 7 juli 2011 00:38 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
[..]
Haten op Sittard = Haten op Nederland.
Jij
Waarom?quote:Op donderdag 7 juli 2011 00:39 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik haat dan ook op Nederland, dus terechte constatering.
Ga naar Libië ofzoquote:Op donderdag 7 juli 2011 00:39 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik haat dan ook op Nederland, dus terechte constatering.
De politiek kan nooit volledig aan iemands wensen voldoen. Ik heb ook niet zo veel goede ervaringen met het Nederlandse onderwijs, maar het is wel beter dan een groot aantal landen. Het klimaat vind ik wel fijn. Hier heb je tenminste echte seizoenen.quote:Op donderdag 7 juli 2011 00:40 schreef Etsu het volgende:
[..]
Vreselijk politiek, vreselijk onderwijs, vreselijk klimaat, gewoon.vind het geen leuk land.
Welterusten Sandertje.quote:Op donderdag 7 juli 2011 00:41 schreef yosander het volgende:
Ik ga slapen. Vannacht was tantoe laat geworden en morgenvroeg naar Groningen twee kamers bekijken met een vriend (geen hospiteer shizzle)!
Ik heb zo'n hekel aan de winterquote:Op donderdag 7 juli 2011 00:42 schreef Ezell het volgende:
[..]
De politiek kan nooit volledig aan iemands wensen voldoen. Ik heb ook niet zo veel goede ervaringen met het Nederlandse onderwijs, maar het is wel beter dan een groot aantal landen. Het klimaat vind ik wel fijn. Hier heb je tenminste echte seizoenen.
Je kan ook overdrijven.quote:Op donderdag 7 juli 2011 00:42 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik heb zo'n hekel aan de winterSneeuw
Een keer regen is leuk, maar niet 500+x per jaar.
"Bij Sittard was vroeger op de plek waar nu de wijk Limbrichterveld ligt de Auveleberg, ook wel Auvermännskerberg genoemd. Dit waren vermoedelijk de overblijfselen van een Romeinse grafheuvel die in de jaren 1960 werd afgegraven om de bouw van de nieuwe wijk mogelijk te maken. Volgens een legende zouden in deze berg in ondergrondse gangen aardmannetjes leven."quote:Op donderdag 7 juli 2011 00:43 schreef jordyqwerty het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Auvelmannetje
Impliceren dat het 1,369+ keer per dag regentquote:Op donderdag 7 juli 2011 00:42 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik heb zo'n hekel aan de winterSneeuw
Een keer regen is leuk, maar niet 500+x per jaar.
quote:Op donderdag 7 juli 2011 00:44 schreef Ezell het volgende:
[..]
Je kan ook overdrijven.Een hekel hebben aan sneeuw..
Ik vind sneeuw echt zó mooi. Dan ziet heel Nederland er gewoon totaal anders uit.
Opbokken nu klerelijerquote:Op donderdag 7 juli 2011 00:44 schreef Etsu het volgende:
[..]
"Bij Sittard was vroeger op de plek waar nu de wijk Limbrichterveld ligt de Auveleberg, ook wel Auvermännskerberg genoemd. Dit waren vermoedelijk de overblijfselen van een Romeinse grafheuvel die in de jaren 1960 werd afgegraven om de bouw van de nieuwe wijk mogelijk te maken. Volgens een legende zouden in deze berg in ondergrondse gangen aardmannetjes leven."
Nogmaals: Sittardx 10^99.
Slaap lekker straksquote:
quote:Op donderdag 7 juli 2011 00:44 schreef Ezell het volgende:
[..]
Je kan ook overdrijven.Een hekel hebben aan sneeuw..
Ik vind sneeuw echt zó mooi. Dan ziet heel Nederland er gewoon totaal anders uit.
quote:Op donderdag 7 juli 2011 00:44 schreef yosander het volgende:
[..]
Impliceren dat het 1,369+ keer per jaar regent
Even serieus, wat is er zo heerlijk aan de kouquote:
Hoe kouder het is hoe beter/fijner ik kan slapenquote:Op donderdag 7 juli 2011 00:45 schreef Etsu het volgende:
[..]
[..]
[..]
Even serieus, wat is er zo heerlijk aan de kou
Dat is het enige voordeel dat ik kan verzinnen.quote:Op donderdag 7 juli 2011 00:45 schreef yosander het volgende:
[..]
Hoe kouder het is hoe beter/fijner ik kan slapen![]()
Constant een zon hebben die op je hoofd schijnt is ook niet fijn.quote:Op donderdag 7 juli 2011 00:45 schreef Etsu het volgende:
[..]
[..]
[..]
Even serieus, wat is er zo heerlijk aan de kou
Slaap lekker.quote:Op donderdag 7 juli 2011 00:44 schreef yosander het volgende:
[..]
Slaap lekker straks.
Jordy en Ezell ook
Daarvoor heb je een pet/hoed/hoofddoek/parasols. En je wordt er bruin vanquote:Op donderdag 7 juli 2011 00:46 schreef Ezell het volgende:
[..]
Constant een zon hebben die op je hoofd schijnt is ook niet fijn.
Geef mij maar echte seizoenen.quote:Op donderdag 7 juli 2011 00:46 schreef Etsu het volgende:
[..]
Daarvoor heb je een pet/hoed/hoofddoek/parasols. En je wordt er bruin van
Hoezo niet? Als Nederland je niet bevalt, ga dan emigreren.quote:Op donderdag 7 juli 2011 00:47 schreef Etsu het volgende:
Maarja, dat neemt niet weg dat ik waarschijnlijk blijf wonen in Nederland.Zo niet zomaar in een ander land kunnen wonen denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |