Idi Amin en Pol Pot zijn ook niet bekend in Nederland. Maar ook niet echt complimentwaardig.quote:Op woensdag 6 juli 2011 21:20 schreef TR08 het volgende:
Leuk is wel dat veel Hindoes Adolf Hitler een enorme toffe gast vinden
Laatst nog ging een vage bekende van me trouwen...met een indische dame. Familie van de dame zette dingen op een blog dat ze haar man erg goed vonden...bijna net zo goed als Adolf Hitler!
Dat die man verantwoordelijk was voor miljoenen doden weten ze daar gewoon niet. En als je ze het vertelt gaat het er ook niet zo een twee drie in.
Bekender dan andersom denk ik...quote:Op woensdag 6 juli 2011 21:22 schreef Skv het volgende:
[..]
Idi Amin en Pol Pot zijn ook niet bekend in Nederland. Maar ook niet echt complimentwaardig.
WTF??????????quote:Op woensdag 6 juli 2011 21:06 schreef 0013379 het volgende:
zie linksonderin:
[ http://img200.imageshack.us/img200/4533/000596.jpg (copy/paste deze link) ]
Het wordt steeds gekkerrrrr
Wat ik wou zeggen.quote:Op woensdag 6 juli 2011 21:19 schreef Skv het volgende:
Dat heet Swastika (woord uit het Sanskriet) en staat al eeuwen symbool voor geluk.
Ik zag in India wel Mein Kampf overal in de boekhandels liggen. Dus ze zouden er wel iets van moeten weten.quote:Op woensdag 6 juli 2011 21:29 schreef bas-beest het volgende:
[..]
Bekender dan andersom denk ik...
En trouwens, mensen die nog steeds Imageshack gebruiken voor hun plaatjes,
45 graden gedraaid is het een Nazi-symbool. Als de pijlen niet diagonaal wijzen is het het religieuze symbool.quote:Op donderdag 7 juli 2011 01:16 schreef computerprobleem het volgende:
Verschil zit hem in hoe het hakenkruis geplaatst is.
fail, het foute hakenkruis is gespiegeld tov het goede hakenkruis.quote:Op donderdag 7 juli 2011 01:44 schreef TeringHenkie het volgende:
[..]
45 graden gedraaid is het een Nazi-symbool. Als de pijlen niet diagonaal wijzen is het het religieuze symbool.
quote:Op donderdag 7 juli 2011 01:44 schreef TeringHenkie het volgende:
[..]
45 graden gedraaid is het een Nazi-symbool. Als de pijlen niet diagonaal wijzen is het het religieuze symbool.
Ik denk dat ze Hitler wel tof vonden, omdat Hitler tegen Engeland was. The enemy of your enemy is your friend.quote:Op woensdag 6 juli 2011 21:20 schreef TR08 het volgende:
Leuk is wel dat veel Hindoes Adolf Hitler een enorme toffe gast vinden
Laatst nog ging een vage bekende van me trouwen...met een indische dame. Familie van de dame zette dingen op een blog dat ze haar man erg goed vonden...bijna net zo goed als Adolf Hitler!
Dat die man verantwoordelijk was voor miljoenen doden weten ze daar gewoon niet. En als je ze het vertelt gaat het er ook niet zo een twee drie in.
quote:Op donderdag 7 juli 2011 04:34 schreef Plus_Ultra het volgende:
[..]
fail, het foute hakenkruis is gespiegeld tov het goede hakenkruis.
Kun jullie wel fout gaan roepen enquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |