Dus mijn planning omgooien heeft geen zinquote:Op woensdag 6 juli 2011 16:38 schreef maen het volgende:
[..]
hmm jammer. Maar heb ook haast dan dus zoveel zou je er niet aan hebben
neuhquote:Op woensdag 6 juli 2011 16:47 schreef MPG het volgende:
[..]
Dus mijn planning omgooien heeft geen zin?
Als je lief bent, mag je misschien wel bij sproetjes op de rollerbank met je solexquote:
Ah jammer..quote:Op woensdag 6 juli 2011 19:06 schreef sproetjes het volgende:
ik heb morgen helaas andere dingen te doen als wachten op iemand op zn solex![]()
Thx!, al kun je me nergens op pakken met dat ding..quote:zal je waarschuwen als ik inderdaad ergens met een rollerbank moet gaan staan![]()
Woar ist da!?..quote:mag je naar brabant komen rijden met je solexje haha
Ja, ik zie ze ook wel eens mooie dames langs de weg, heb zojuist nog voorang verleend aan ene!..quote:Op woensdag 6 juli 2011 19:30 schreef gianni61 het volgende:
ik zie wel eens mooie dames langs de weg, maar of ze gewillig zijn..
gemert jonguh!quote:Op woensdag 6 juli 2011 19:31 schreef Tism het volgende:
Woar ist da!?..Misschien ga ik daar ook nog wel eens touren tzt..
misschien ben je te wanhopig, als je ze langs de weg vandaan wil plukkenquote:Op woensdag 6 juli 2011 19:36 schreef Tism het volgende:
[..]
Ja, ik zie ze ook wel eens mooie dames langs de weg, heb zojuist nog voorang verleend aan ene!..Maar het zijn er gewoon te weinig..
![]()
Je moet geen voorrang verlenen, je moet ze een lift aanbiedenquote:Op woensdag 6 juli 2011 19:36 schreef Tism het volgende:
[..]
Ja, ik zie ze ook wel eens mooie dames langs de weg, heb zojuist nog voorang verleend aan ene!..Maar het zijn er gewoon te weinig..
![]()
Wanhopig niet, wel verlegen..quote:Op woensdag 6 juli 2011 20:09 schreef maen het volgende:
[..]
misschien ben je te wanhopig, als je ze langs de weg vandaan wil plukken
Ja, en waar laten we haar fiets dan?..quote:Op woensdag 6 juli 2011 20:10 schreef MPG het volgende:
[..]
Je moet geen voorrang verlenen, je moet ze een lift aanbieden...
Daar.quote:Op woensdag 6 juli 2011 20:14 schreef Tism het volgende:
[..]
Wanhopig niet, wel verlegen..De juiste omstandigheden moeten juist zijn, durf ik die meiden die plots langs de weg staan aan te spreken, in de vrije natuur zijn er geen drempels heb ik laatst ontdekt..
[..]
Ja, en waar laten we haar fiets dan?..
Mwha, ik wil graag zelfstandige vrouwen ontdekken, die zelf voor een deel het initatief willen nemen..quote:Op woensdag 6 juli 2011 20:15 schreef MPG het volgende:
[..]
Daar.
Heb je een goed excuus om nog een lift terug aan te bieden.
dan laat je haar de volgende dag zelf de fiets ophalenquote:Op woensdag 6 juli 2011 20:24 schreef Tism het volgende:
[..]
Mwha, ik wil zelfstandige vrouwen ontdekken, die zelf voor een deel het initatief willen nemen..
De volgende dag???..quote:Op woensdag 6 juli 2011 20:26 schreef maen het volgende:
[..]
dan laat je haar de volgende dag zelf de fiets ophalen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.....nachtrijder...Nachtzwelgje!
Ja, de volgende dag, je weet wel, na een nacht enzoquote:
Ja, van die nachten ja, ken die....het wordt onderhand wel weer eens tijd dat ik die niet alleen nog maar in films zie..quote:Op woensdag 6 juli 2011 20:35 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, de volgende dag, je weet wel, na een nacht enzo....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |