Dus mijn planning omgooien heeft geen zinquote:Op woensdag 6 juli 2011 16:38 schreef maen het volgende:
[..]
hmm jammer. Maar heb ook haast dan dus zoveel zou je er niet aan hebben
neuhquote:Op woensdag 6 juli 2011 16:47 schreef MPG het volgende:
[..]
Dus mijn planning omgooien heeft geen zin?
Als je lief bent, mag je misschien wel bij sproetjes op de rollerbank met je solexquote:
Ah jammer..quote:Op woensdag 6 juli 2011 19:06 schreef sproetjes het volgende:
ik heb morgen helaas andere dingen te doen als wachten op iemand op zn solex![]()
Thx!, al kun je me nergens op pakken met dat ding..quote:zal je waarschuwen als ik inderdaad ergens met een rollerbank moet gaan staan![]()
Woar ist da!?..quote:mag je naar brabant komen rijden met je solexje haha
Ja, ik zie ze ook wel eens mooie dames langs de weg, heb zojuist nog voorang verleend aan ene!..quote:Op woensdag 6 juli 2011 19:30 schreef gianni61 het volgende:
ik zie wel eens mooie dames langs de weg, maar of ze gewillig zijn..
gemert jonguh!quote:Op woensdag 6 juli 2011 19:31 schreef Tism het volgende:
Woar ist da!?..Misschien ga ik daar ook nog wel eens touren tzt..
misschien ben je te wanhopig, als je ze langs de weg vandaan wil plukkenquote:Op woensdag 6 juli 2011 19:36 schreef Tism het volgende:
[..]
Ja, ik zie ze ook wel eens mooie dames langs de weg, heb zojuist nog voorang verleend aan ene!..Maar het zijn er gewoon te weinig..
![]()
Je moet geen voorrang verlenen, je moet ze een lift aanbiedenquote:Op woensdag 6 juli 2011 19:36 schreef Tism het volgende:
[..]
Ja, ik zie ze ook wel eens mooie dames langs de weg, heb zojuist nog voorang verleend aan ene!..Maar het zijn er gewoon te weinig..
![]()
Wanhopig niet, wel verlegen..quote:Op woensdag 6 juli 2011 20:09 schreef maen het volgende:
[..]
misschien ben je te wanhopig, als je ze langs de weg vandaan wil plukken
Ja, en waar laten we haar fiets dan?..quote:Op woensdag 6 juli 2011 20:10 schreef MPG het volgende:
[..]
Je moet geen voorrang verlenen, je moet ze een lift aanbieden...
Daar.quote:Op woensdag 6 juli 2011 20:14 schreef Tism het volgende:
[..]
Wanhopig niet, wel verlegen..De juiste omstandigheden moeten juist zijn, durf ik die meiden die plots langs de weg staan aan te spreken, in de vrije natuur zijn er geen drempels heb ik laatst ontdekt..
[..]
Ja, en waar laten we haar fiets dan?..
Mwha, ik wil graag zelfstandige vrouwen ontdekken, die zelf voor een deel het initatief willen nemen..quote:Op woensdag 6 juli 2011 20:15 schreef MPG het volgende:
[..]
Daar.
Heb je een goed excuus om nog een lift terug aan te bieden.
dan laat je haar de volgende dag zelf de fiets ophalenquote:Op woensdag 6 juli 2011 20:24 schreef Tism het volgende:
[..]
Mwha, ik wil zelfstandige vrouwen ontdekken, die zelf voor een deel het initatief willen nemen..
De volgende dag???..quote:Op woensdag 6 juli 2011 20:26 schreef maen het volgende:
[..]
dan laat je haar de volgende dag zelf de fiets ophalen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.....nachtrijder...Nachtzwelgje!
Ja, de volgende dag, je weet wel, na een nacht enzoquote:
Ja, van die nachten ja, ken die....het wordt onderhand wel weer eens tijd dat ik die niet alleen nog maar in films zie..quote:Op woensdag 6 juli 2011 20:35 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, de volgende dag, je weet wel, na een nacht enzo....
En topic [Limburg #158] bestaat ook niet..quote:Op woensdag 6 juli 2011 22:04 schreef RealBizkit666 het volgende:
Geen reeks topic...
En het nummer is te hoog...
Daar hebben we tegenwoordig zo'n hip knopje voor hequote:
..quote:
Gefeliciteerd!..quote:Ik heb de baanvrijdag al beginnen bij Langen in Elsloo/Born. Ga er de facturatie doen van loodsen, de huur, gebruik van silo's, opslag etc.
Hey, daar kom ik vrijwel dagelijks voorbijquote:Op woensdag 6 juli 2011 22:33 schreef Ivo1986 het volgende:
Ik wil ook gewillige dames langs de weg!
Ik heb de baanvrijdag al beginnen bij Langen in Elsloo/Born. Ga er de facturatie doen van loodsen, de huur, gebruik van silo's, opslag etc.
Congratz!quote:Op woensdag 6 juli 2011 22:33 schreef Ivo1986 het volgende:
Ik wil ook gewillige dames langs de weg!
Ik heb de baanvrijdag al beginnen bij Langen in Elsloo/Born. Ga er de facturatie doen van loodsen, de huur, gebruik van silo's, opslag etc.
Mag ik een suggestie doen?..quote:Op woensdag 6 juli 2011 23:24 schreef .ZilveR. het volgende:
Hmm, wat ik zal ik morgen op mijn vrije dag gaan doen?
Ze moet jou opwachten als je op de Solex voorbij komt toerenquote:
..quote:Op woensdag 6 juli 2011 23:30 schreef MPG het volgende:
[..]
Ze moet jou opwachten als je op de Solex voorbij komt toeren?
Kan ze beter ee Solex huren en met je mee op toer gaan.
Gefeliciteerd!quote:
ik heb gewoon nieuw topic aanmaken gedaan... en het vorige nummer +1... niet goed?quote:Op woensdag 6 juli 2011 22:04 schreef RealBizkit666 het volgende:
Geen reeks topic...
En het nummer is te hoog...
Lekker geslapen?quote:
Hetzelfde, maar dan nog iets korter, geloof ik... Half 7 is vroeg...quote:
half 7 is verslapenquote:Op donderdag 7 juli 2011 08:25 schreef MPG het volgende:
[..]
Hetzelfde, maar dan nog iets korter, geloof ik... Half 7 is vroeg...
vroeg is relatief, ligt er maar net aan hoeveel slaap je nodig hebtquote:Op donderdag 7 juli 2011 08:25 schreef MPG het volgende:
[..]
Hetzelfde, maar dan nog iets korter, geloof ik... Half 7 is vroeg...
Balenquote:Op donderdag 7 juli 2011 11:36 schreef maen het volgende:
lekker begin van vakantie, tentamen niet gehaald...![]()
![]()
hebben we voor niks zitten duimenquote:Op donderdag 7 juli 2011 11:36 schreef maen het volgende:
lekker begin van vakantie, tentamen niet gehaald...![]()
![]()
tsja sorry... in augustus weer een poging...quote:Op donderdag 7 juli 2011 12:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hebben we voor niks zitten duimen
nu nog een her, of volgend jaar pas?
politie academy?quote:Op donderdag 7 juli 2011 12:19 schreef sproetjes het volgende:
Examen 1 van 3 gehaald en net gepepperd. Mooie ervaring! Sommigen doen t voor geen miljoen nog n keer.. Ik zou t nog wel een keer over doen
waarvoor ben je eigenlijk aan het leren?quote:Op donderdag 7 juli 2011 12:34 schreef maen het volgende:
[..]
tsja sorry... in augustus weer een poging...
om een echte bedrijfs- en consumentenwetenschapper te wordenquote:Op donderdag 7 juli 2011 12:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
waarvoor ben je eigenlijk aan het leren?![]()
leven die nog?quote:
Je had mee kunnen gaan, ik heb pas afgelopen zondag iemand gevonden die mijn tweede kaartje wilde hebben.quote:Op donderdag 7 juli 2011 17:27 schreef sproetjes het volgende:
[..]
jep![]()
collega's van mij gaan ook naar limp bizkit vanavond! jaloers!!
• Tuinman hurenquote:Op donderdag 7 juli 2011 22:46 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik ben bijna klaar in mijn tuin. Ik haat tuinieren
Lol..quote:Op donderdag 7 juli 2011 22:46 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik ben bijna klaar in mijn tuin. Ik haat tuinieren
Of is het liefdesverdriet?..quote:Op donderdag 7 juli 2011 22:52 schreef sproetjes het volgende:
Op naar examen 2 van de 3!
Leuk die pepperspray die nog een keer terug komt onder de douche of als je ogen gaan tranen
Groeide sneller dan ik had verwacht. knal er wat rotzooi op als het klaar is.quote:Op donderdag 7 juli 2011 22:49 schreef MPG het volgende:
[..]
• Tuinman huren
• De hele zooi beklinkeren
• Antiworteldoek en stenen, ow en planten die niet te veel onderhoud vergen.
• 'Natuurtuin' ("wat een wildernis" -"Ja, dat hoort zo")
Goed geregeldquote:Op vrijdag 8 juli 2011 00:09 schreef maen het volgende:
een avondje drinken op kosten van je oude middelbare school, dikke prima!
Mooi spul he! Wie heeft jullie gepepperd? Twan, Willem of Erwin? Of iemand andersquote:Op donderdag 7 juli 2011 22:52 schreef sproetjes het volgende:
Op naar examen 2 van de 3!
Leuk die pepperspray die nog een keer terug komt onder de douche of als je ogen gaan tranen
niet gewillig genoeg?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 00:37 schreef Tism het volgende:
[..]
Jawel..Bij een truckstop, ze sprak Pools..
Ik was het ineens niet gewillig meer toen zij mij aansprak en om geld vroeg!..quote:
jij weet ook niet wat je wilquote:Op vrijdag 8 juli 2011 00:43 schreef Tism het volgende:
[..]
Ik was het ineens niet gewillig meer toen zij mij aansprak en om geld vroeg!..
Mooi is dat altijd, jaquote:
Whehehe, hoeveel vroeg zequote:Op vrijdag 8 juli 2011 00:37 schreef Tism het volgende:
[..]
Jawel..Bij een truckstop, ze sprak Pools..
JAWEL!..quote:
Dus niet alleen maar uit zijn op mijn centen..quote:Op woensdag 6 juli 2011 20:24 schreef Tism het volgende:
[..]
Mwha, ik wil graag zelfstandige vrouwen ontdekken, die zelf voor een deel het initatief willen nemen..
Ach joh, gewoon ff die pas door de gleuf halenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 00:50 schreef Tism het volgende:
[..]
Minimaal 30 Euro geloof ik, maar ik kon niet pinnen..
..quote:Op vrijdag 8 juli 2011 00:51 schreef MPG het volgende:
[..]
Ach joh, gewoon ff die pas door de gleuf halen![]()
![]()
...
Groetjens!..quote:Op vrijdag 8 juli 2011 00:53 schreef maen het volgende:
anyhow, ik ga slapen.Kijken of de Limburgse lucht me meer nachtrust kan brengen...
Ik hoop het voor jequote:Op vrijdag 8 juli 2011 00:53 schreef maen het volgende:
anyhow, ik ga slapen.Kijken of de Limburgse lucht me meer nachtrust kan brengen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 01:04 schreef Tism het volgende:
Zo, maen is naar bed, waar zullen wij het eens over gaan hebben vanacht?..
ik duik anders ook het bed inquote:
Erwin is onze AZV/FMV docent en hij was erbij ofcourse maar was meer met de kussens enzo bezig. John heeft ons gepepperdquote:Op vrijdag 8 juli 2011 00:37 schreef nattermann het volgende:
[..]
Mooi spul he! Wie heeft jullie gepepperd? Twan, Willem of Erwin? Of iemand anders?
Doe je goed!quote:Op vrijdag 8 juli 2011 09:39 schreef sproetjes het volgende:
YEAH examen 2 van 3 gehaald! vanavond lekker uiteten @ Luna in sittard en daarna naar de film! zondag dagje relaxen @ thermae!
nog maar 1 examen maandag!!!
Owja, die stomme 48-uurslimiet...quote:Op zaterdag 9 juli 2011 12:20 schreef maen het volgende:
eindelijk mijn laptop weer een aangezet, wilde ik de OP aanpassen, kan dat niet meer
sorry he!
Whehe, moet lukkenquote:
Ja, sinds mijn ex (een rasechte Utregse) enorm kwaad werd toen ik haar enthousiast belde 'dat ik al afgewerkt was', kijk ik ook wel enigszins uit tegen wie ik het zegquote:Op zaterdag 9 juli 2011 17:58 schreef maen het volgende:
sinds ze me in Wageningen op de andere betekenis van afwerken hebben gewezen, moet ik toch steeds even nadenken over wat er nou bedoeld zal worden...
Whehe, wel zo verstandig inddquote:Op zaterdag 9 juli 2011 19:06 schreef maen het volgende:
ja, ik kreeg ook rare blikken, de eerste keer dat ik dat zei. Maar snel afgeleerd
Ik ben het nietquote:Op zondag 10 juli 2011 02:25 schreef maen het volgende:
ik haat dronken idioten die achterop mijn fiets proberen te springen!
Ik was het ook niet!quote:Op zondag 10 juli 2011 02:25 schreef maen het volgende:
ik haat dronken idioten die achterop mijn fiets proberen te springen!
Echt, dat soort luiquote:Op zondag 10 juli 2011 02:33 schreef maen het volgende:
was het maar een van jullie, dan wist ik tenminste op wie ik boos kan worden omdat nu mijn knie open ligt
Daar kun je wel van uit gaan, ben ik bangquote:Op zondag 10 juli 2011 02:38 schreef maen het volgende:
grrecht niet tof, en het doet pijn. en ik vermoed morgen nog meer pijn, als het bier uitgewerkt is. Bah! en het was zon leuke avond!
quote:Op zondag 10 juli 2011 02:41 schreef maen het volgende:
hee da's mijn tekstmaar ik hoop echt dat het allemaal wel meevalt... we'll see. Eerst slapen
Gelukkig maarquote:
Ik heb er nog 20 munten van liggenquote:Op zondag 10 juli 2011 05:29 schreef nattermann het volgende:
Morgen
Mondial is dus nog steeds een kuttent
Nu slapen. Groetjes
Gelukkig maar!quote:Op maandag 11 juli 2011 01:11 schreef maen het volgende:
vandaag gelukkig zonder valpartijen thuisgekomen
quote:Op maandag 11 juli 2011 01:25 schreef Tism het volgende:
[..]
Ja, lekkere dubbelzinnige opmerking weer, hihi..
Lekker uitgeslapen?quote:
nog een dikke week wachten..quote:
Gelijk heb je. Lekker ervan genietenquote:Op maandag 11 juli 2011 11:35 schreef maen het volgende:
[..]
joamoet toch van mn vakantie profiteren he
Ja, indd. En ik maar binnenzitten op een lab op de 8e verdieping, metingen doen. En dat zonder koffie, want lab en dus geen eten of drinken toegestaanquote:
zoals ik al zei, verschil moet er zijnquote:Op maandag 11 juli 2011 12:44 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, indd. En ik maar binnenzitten op erm lab op de 8e verdieping, metingen doen. En dat zonder koffie, want lab dn dus geen eten of drinken toegestaan...
hier ook geen koffie.quote:Op maandag 11 juli 2011 12:44 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, indd. En ik maar binnenzitten op erm lab op de 8e verdieping, metingen doen. En dat zonder koffie, want lab dn dus geen eten of drinken toegestaan...
Iets met werkpaarden en luxepaarden zekerquote:Op maandag 11 juli 2011 12:46 schreef maen het volgende:
[..]
zoals ik al zei, verschil moet er zijn
maare, sterkte!
oh, dat nog niet eens. Als jij volgende week vrij hebt, moet ik weer aan de slag dusquote:Op maandag 11 juli 2011 12:52 schreef MPG het volgende:
[..]
Iets met werkpaarden en luxepaarden zeker?
Anyway, dankje. Morgen hopelijk laatste dag lab, en dan de resultaten op kantoor of thuis, met koffie erbij, verwerken.
quote:Op maandag 11 juli 2011 13:12 schreef gianni61 het volgende:
het valt mij op dat veel aanwezigen hier ook op het whisky topic zitten
Wat zij zegtquote:
quote:Op maandag 11 juli 2011 14:38 schreef maen het volgende:
heb je meer informatie?Google weet mij niet zo veel te vertellen...
http://www.drankenshopbams.nl/schotsiersedag.htmlquote:18 September 5e Schots Ierse Zondag.
Meer dan 400 whiskies te proeven, valkenier, streekproducten, Schotse kleding en producten
kinderanimatie, live muziek, bagpipers, kunstenaars, sigaren en nog veel meer…..
Herberg de Smokkelhoeve
Lafelterweg 1
3770 Vroenhoeven - Riemst.
Aanvang vanaf 12.00 uur en entree GRATIS.
Omstreeks die tijd is volgens mij ook het scottish weekend in bilzenquote:Op maandag 11 juli 2011 14:33 schreef gianni61 het volgende:
in dat geval:
ik kreeg bij bams in maastricht een folder mee voor de schots-ierse middag in vroenhoven op 18 september. met meer dan 400 soorten whisky..
ik denk dat ik daar wel aanwezig ben samen met mn zwager
da's een week eerderquote:Op maandag 11 juli 2011 14:50 schreef MPG het volgende:
[..]
Omstreeks die tijd is volgens mij ook het scottish weekend in bilzen...
ook even gegoogled, dat weekend staat bij mij al volgeboekt. dus ik houd het toch op vroenhoven (ook omdat het dichterbij en gratis is).quote:Op maandag 11 juli 2011 14:50 schreef MPG het volgende:
[..]
Omstreeks die tijd is volgens mij ook het scottish weekend in bilzen...
Ah, thanks.quote:
Als de ouwelui weer sponsoren en bobben, sla ik niet overquote:
quote:Op maandag 11 juli 2011 14:58 schreef MPG het volgende:
[..]
Als de ouwelui weer sponsoren en bobben, sla ik niet over...
die bob moet ik wel ook nog zien te regelen.quote:Op maandag 11 juli 2011 14:58 schreef MPG het volgende:
[..]
Als de ouwelui weer sponsoren en bobben, sla ik niet over...
Like duh!quote:Op dinsdag 12 juli 2011 02:16 schreef maen het volgende:
na 3 avonden kermis weet ik het zeker; Limburgse feestjes zijn beter!
Insgelijks. Ik heb het gehad met die metingen. Maargoed, laatste dag vandaag als t goed is, en dan weer achter het bureau...quote:
nou, over het werk heb ik weinig te klagen.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 09:54 schreef MPG het volgende:
[..]
Insgelijks. Ik heb het gehad met die metingen. Maargoed, laatste dag vandaag als t goed is, en dan weer achter het bureau...
Welke hobby en hoezo zorgt die voor gezeik?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 10:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nou, over het werk heb ik weinig te klagen.
het is vandaag de hobby die het gezeik veroorzaakt
ik zit in de organisatie van een tractor pulling wedstrijdquote:Op dinsdag 12 juli 2011 10:17 schreef MPG het volgende:
[..]
Welke hobby en hoezo zorgt die voor gezeik?
Te Gulpen...quote:Op dinsdag 12 juli 2011 10:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik zit in de organisatie van een tractor pulling wedstrijd
(24 juli te gulpen, komt allen!)
ik regel contract en alle contacten met landelijke organisatie.
bij die organisatie zit 1 man die allemaal regeltjes heeft gemaakt waar iedereen volgens hem aan moet voldoen. Je krijgt het die man echter niet duidelijk gemaakt dat de deelnemers bij ons niet aan die regels kunnen en willen voldoen en dat hij, als hij op de wedstrijddag ook zo gaat zeiken, onze hele wedstrijd verziekt
Ja oke, wedstrijdterrein is Hoogcruts. het is gemeente gulpen, en wij als kpj gulpen organiseren het.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 10:44 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Te Gulpen...
Het ligt dichterbij Noorbeek en Slenaken dan Gulpen...
Ik heb 'm niet. Alles grijs en grauw hier in eindhoven...quote:
prima toch voor je practicumquote:Op dinsdag 12 juli 2011 16:28 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik heb 'm niet. Alles grijs en grauw hier in eindhoven...
Ja, dat dan weer wel...quote:
Tuurlijk wel, als ik vakantie heb, en hey zonnetje schijnt en ik leuk gezelschap hebquote:
ja, maar daar ging het niet overquote:Op dinsdag 12 juli 2011 20:03 schreef MPG het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, als ik vakantie heb, en hey zonnetje schijnt en ik leuk gezelschap heb...
Dan is het echt wel goed
Yup.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 10:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ja oke, wedstrijdterrein is Hoogcruts. het is gemeente gulpen, en wij als kpj gulpen organiseren het.
jij bent al eens daar geweest?
vrijwillig?quote:Op woensdag 13 juli 2011 09:23 schreef sproetjes het volgende:
nog anderhalf uur vervelen achter de pc.... en dan waarschijnlijk de regen in tot 16.00...
boh, ik weet nog dat mijn zus naar een concert van hem ging toen ze 17/18 was.quote:
quote:
thanks, komt vast goed!quote:
Ik ben jaar of 3 geleden ook al geweestquote:Op woensdag 13 juli 2011 11:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
boh, ik weet nog dat mijn zus naar een concert van hem ging toen ze 17/18 was.
ze is nu 30..
maar maakt hij nog steeds nieuwe muziek dan?quote:Op woensdag 13 juli 2011 11:33 schreef maen het volgende:
[..]
thanks, komt vast goed!
[..]
Ik ben jaar of 3 geleden ook al geweestHoefde nu niet per se weer, maar als je het kado krijgt...
jup, vorig jaar nog nieuw album, jaar of 5 geleden ook nog. Paar kleine hitjes daarvan, maar niet meer die hits zoals vroegerquote:Op woensdag 13 juli 2011 11:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
maar maakt hij nog steeds nieuwe muziek dan?
ik ken hem echt alleen van de liedjes die mijn zus vals op haar slaapkamer zat mee te schreeuwen en heb al 10 jaar ofzo niks nieuws meer van hem gehoord in de hitlijsten
dan gaat de tijd sneller dan ik dachtquote:Op woensdag 13 juli 2011 11:39 schreef RealBizkit666 het volgende:
2009 is het laatste album. 2010 was een greatest hits.
ging de tijd maar wat sneller..quote:
quote:Op woensdag 13 juli 2011 12:33 schreef sproetjes het volgende:
Morgrn pas om 13.00 in t ziekenhuis meldenword steeds later
Mja, kun je jezelf nog langer lopen stressen...quote:Op woensdag 13 juli 2011 19:53 schreef sproetjes het volgende:
jalekker voor de zenuwen
![]()
ben mn ipod maar aan t volgooien voor als ik niet kan slapen
vermaak me wel met de nieuwe jamie woon en SATC season 1tm6 eropplus een shitload andere nieuwe muziek
en echtt word gewoon druk op mn bezoek uur
dat is dan wel weer tof
Dat valt wel mee meen ik me te herinneren, ja, het is irritant, maar meer ook niet.quote:Op woensdag 13 juli 2011 20:18 schreef sproetjes het volgende:
zie nog t meeste op tegen dat stomme infuus
ohja en heb haantjes van kluun bij memaar ben bang dat ik die vrij snel uit kan hebben, dus nog maar een tweede boek meegenomen
Lig je al in het ziekenhuis?..quote:Op woensdag 13 juli 2011 20:25 schreef sproetjes het volgende:
ook als je al bijna out gaat bij bloedprikken?
ik krijg iig kalmeringstabletten en een emla pleister vooraf
Nicequote:Op donderdag 14 juli 2011 00:22 schreef maen het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
dat voldoet wel om mijn stemming te omschrijven denk ik
oh en deze:
ik wou eerst zeggen je mag wel een beetje van mijn jubelstemming, maar toch maar niet. Lang geleden dus die wil ik niet kwijtquote:Op donderdag 14 juli 2011 00:34 schreef MPG het volgende:
[..]
Nice![]()
!
Heel wat beter dan de![]()
![]()
-stemming hier...
Groot gelijk dat je dat nu effe voor jezelf houdtquote:Op donderdag 14 juli 2011 00:37 schreef maen het volgende:
[..]
ik wou eerst zeggen je mag wel een beetje van mijn jubelstemming, maar toch maar niet. Lang geleden dus die wil ik niet kwijt
wat's loos trouwens?
zoiets had ik al verwacht.. Wanneer moet het af zijn? Succes nog evenquote:Op donderdag 14 juli 2011 00:41 schreef MPG het volgende:
[..]
Groot gelijk dat je dat nu effe voor jezelf houdt.
Ach, al dagen hetzelfde, practica en verslagen... Vandaag iig 1 van de drie verslagen compleet afgerond. Maar niet ver genoeg gekomen met het tweede. Morgen dus maar om 7 uur op om verder te werken.
Maargoed, morgenmiddag wel vrijgepland. Eerst met de auto naar de garage, en daarna moet ik nog maar zien wat ik doe.
Liefst vorige week alquote:Op donderdag 14 juli 2011 00:45 schreef maen het volgende:
[..]
zoiets had ik al verwacht.. Wanneer moet het af zijn? Succes nog even
Al vanaf kwart voor 7quote:
heb je nu dan niet langer gereisd dan dat je hebt kunnen werken?quote:Op donderdag 14 juli 2011 10:46 schreef MPG het volgende:
[..]
Al vanaf kwart voor 7.
Ik ga nu alweer terug naar Limburg.
Net niet.quote:Op donderdag 14 juli 2011 10:47 schreef maen het volgende:
[..]
heb je nu dan niet langer gereisd dan dat je hebt kunnen werken?
Mja, als je per se daar iets moet doenquote:Op donderdag 14 juli 2011 11:11 schreef maen het volgende:
[..]
pff dat je daarvoor op en neer gaat...
goed punt...quote:Op donderdag 14 juli 2011 11:16 schreef MPG het volgende:
[..]
Mja, als je per se daar iets moet doen...
Ja he... Naja, nu op weg naar Limburg, en dan naar de garage.quote:
Vervelen is in op het moment.quote:Op donderdag 14 juli 2011 11:31 schreef maen het volgende:
tsja wat zal ik eens gaan doen vanmiddag...
ik doe al een weeek weinig anders, wil nu weer iets te doen hebbenquote:Op donderdag 14 juli 2011 11:42 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Vervelen is in op het moment.
je zou de eerste 5 afleveringen van de serie Falling Skies kunnen downloaden en die gaan kijken.quote:Op donderdag 14 juli 2011 11:45 schreef maen het volgende:
[..]
ik doe al een weeek weinig anders, wil nu weer iets te doen hebben
haha wat voor serie is het?quote:Op donderdag 14 juli 2011 11:46 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
je zou de eerste 5 afleveringen van de serie Falling Skies kunnen downloaden en die gaan kijken.
Succes/sterktequote:Op donderdag 14 juli 2011 12:18 schreef sproetjes het volgende:
zo. op naar t ziekenhuis. nog steeds honger
Sterkte inderdaad.quote:Op donderdag 14 juli 2011 12:48 schreef sproetjes het volgende:
Dankjullie! Ben er bijna... Heb vooral honger...zenuwen zullen zo wel komen
ik zal eens kijken of ik wat kan vindenquote:Op donderdag 14 juli 2011 12:55 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
SF-serie van Steven Spielberg.
Heb je al het rustgevende pilletje gekregen?..quote:Op donderdag 14 juli 2011 13:36 schreef sproetjes het volgende:
Ok now Im freaking out14.00 richting de ok..
Dan moet de verveling wel heel erg zijn...quote:Op donderdag 14 juli 2011 13:58 schreef maen het volgende:
argh, van ellende maar bezig gegaan met studieplanning.
jaquote:Op donderdag 14 juli 2011 14:40 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan moet de verveling wel heel erg zijn...
Whehe, en quanta costaquote:Op donderdag 14 juli 2011 14:51 schreef Mss het volgende:
In Spanje stonden btw wel gewillige dames langs de weg!
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aids.
quote:Op donderdag 14 juli 2011 16:16 schreef Mss het volgende:
[..]
[..]Nice!..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Als hier nou ook eens de zon ging schijnen..![]()
Downloading summer________35%....nachtrijder...Nachtzwelgje!
Mag niet voor een operatie, omdat je dan mogelijk onder narcose de OK onder poept..quote:
Oh, oké!..quote:Op donderdag 14 juli 2011 17:24 schreef sproetjes het volgende:
Hallo ben al klaar!! Hopelijk zsm een boterham
En dat laatste is het belangrijkstequote:Op donderdag 14 juli 2011 16:44 schreef sproetjes het volgende:
Fijn niks van alles werkte of was besproken.. maaar Im backwazige ervaring maar voel me wel ok eigenlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |