Ja die apps kosten geld, tussen de 20 en 50 euro voor de grote namen (tomtom, Navigon). En dan zou ik eerst even checken wat er beschikbaar is voor de blackberry.quote:Op woensdag 6 juli 2011 15:38 schreef zaishen het volgende:
Ok ok maar ik zit dan te denken aan blackberry bold of curve want dan kan ik ook gelijk pingen wat ook lekker meegenomen is. Maar ik heb dan nog één vraag:
Als ik de software van Tom Tom of iets anders op mijn blackberry zet, kost de navigatie software me geld dan? Alvast bedankt voor uw antwoord!
Dit heb ik ookquote:Op woensdag 6 juli 2011 15:07 schreef blackie007 het volgende:
Ik reis redelijk veel! En mijn telefoon functioneert als navigtatie! Werkt uitstekend. Als ik gebeld word (Bluetooth carkit) dan blijft de navigiatie gewoon draaien.
Telefoon : Desire HD
Besturing : Android 2.3
Navigatie : Sygic
Ik zou geen losse navigatie meer aanschaffen.
En ja je mag gewoon de gsm als navigatie gebruiken. Als je de telefoon maar niet vast houdt.
Sowieso is TomTom heel slecht met navigatie op je mobiel, is mijn persoonlijke ervaring.quote:Op woensdag 6 juli 2011 15:40 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Ja die apps kosten geld, tussen de 20 en 50 euro voor de grote namen (tomtom, Navigon). En dan zou ik eerst even checken wat er beschikbaar is voor de blackberry.
Ik wil graag een blackberry bold of curve halen. Ik heb gehoord dat een bold beter is, maar ik weet zelf niet waarom een bold beter is.quote:Op woensdag 6 juli 2011 15:40 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Ja die apps kosten geld, tussen de 20 en 50 euro voor de grote namen (tomtom, Navigon). En dan zou ik eerst even checken wat er beschikbaar is voor de blackberry.
Zou je je eerst niet eens focussen op welke GSM je waarom wel/niet wilt, en dan later bekijken wat de beste navigatie-optie voor die telefoon is?quote:Op woensdag 6 juli 2011 15:54 schreef zaishen het volgende:
[..]
Ik wil graag een blackberry bold of curve halen. Ik heb gehoord dat een bold beter is, maar ik weet zelf niet waarom een bold beter is.
Dat is een interessant dingetje, want ik zat toevallig te kijken voor een Brodit Proclip + Houder voor mn blackberry in m'n nieuwe auto over een paar weken, maar als dit er ook voor telefoons is is dat misschien nog wel een interessant alternatief.quote:Op woensdag 6 juli 2011 15:59 schreef fruityloop het volgende:
Ik heb een Tetrax Fixway voor onze Navigon, zo hangt hij mooi op het dashboard, en niet in mijn gezichtsveld op de voorruit.
Mét:
[ afbeelding ]
Zonder:
[ afbeelding ]
Je krijgt er een paar metalen "dopjes" bij, en die plak je op het te bevestigen apparaat. Die zijn even groot en dik als een 5ct muntstuk, dus dat moet je wel willen op je smartphone. Die klik je vervolgens in die houder, op het goudkleurige gedeelte in het midden. De rubberen X zorgt ervoor dat je gewoon je touchscreen kan gebruiken, zonder hem meteen uit de houder te drukken.quote:Op woensdag 6 juli 2011 16:01 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Dat is een interessant dingetje, want ik zat toevallig te kijken voor een Brodit Proclip + Houder voor mn blackberry in m'n nieuwe auto over een paar weken, maar als dit er ook voor telefoons is is dat misschien nog wel een interessant alternatief.
Precies, en dat wil ik dus niet. Ik heb gekeken of er al proclips zijn voor mijn nieuwe auto, en die zijn er, voor op de luchtroosters maar ook 1 voor ergens beneden bij de middenconsole. Die vind ik wel interessant.quote:Op woensdag 6 juli 2011 16:05 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Je krijgt er een paar metalen "dopjes" bij, en die plak je op het te bevestigen apparaat. Nee Xeno, de NHG wordt niet door de belastingbetaler betaald.. Die klik je vervolgens in die houder, op het goudkleurige gedeelte in het midden. De rubberen X zorgt ervoor dat je gewoon je touchscreen kan gebruiken, zonder hem meteen uit de houder te drukken.
De houder klem je met een krokodillenbek op een lamel van je verwarmingsrooster, en kan je zo er weer af halen als je wilt.
Kost rond de 30 euro bij de mediamarkt, of ~45 online.
Ik ben niet zo'n Mio fan, maar als je hem wilt bestellen, bestel hem dan in ieder geval bij Dixons, daar is ie nog iets goedkoper: Klik, ¤ 69,95quote:Op woensdag 6 juli 2011 17:46 schreef zaishen het volgende:
Ik heb besloten om voor een navigatiesysteem te gaan, want ik heb nu gehoord dat een smartphone met een navigatiesysteem soms vast loopt. En dat wil ik niet hebben.
Ik heb nu een navigatiesysteem gevonden en ik wil vragen of deze navigatiesysteem goed of niet goed is.
http://www.bol.com/nl/p/e(...)009058617/index.html
Ook wil ik weten of ik een houder mee krijg, want ik kan op die link niet lezen of ik een houder mee krijg. Alvast bedankt voor uw antwoord!!
Ik heb nog een vraagje daaroverquote:Op woensdag 6 juli 2011 18:01 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik ben niet zo'n Mio fan, maar als je hem wilt bestellen, bestel hem dan in ieder geval bij Dixons, daar is ie nog iets goedkoper: Klik, ¤ 69,95
Na wat googlewerk: Geen TMC, irritant stemgebruik, geen alternatieve routes, korte accuduur (2 uurtjes ongeveer), werkt niet met een Mac.
En eigenlijk mag je er wel vanuit gaan dat er een houder bij zit. Dat is zo'n beetje standaard, bij navigatiesystemen.
Een TMC ontvanger koop je los bij je navigatie. Losse TMC ontvangers zijn volgens mij best prijzig, dus daar zou ik niet aan beginnen.quote:Op woensdag 6 juli 2011 18:12 schreef zaishen het volgende:
[..]
Ik heb nog een vraagje daarover
Wat is het verschil tussen TMC en een TMC ontvanger? Want die optie zag ik op het internet.
En kent iemand er toevallig een navigatie systeem met TMC, alternatieve routes en een lange accuduur? Alvast bedankt!!!!!
Is dat niet een nadeel? Want als je de heletijd gaat opladen om TMC te gebruiken dan kan de accu toch overhit raken?quote:Op woensdag 6 juli 2011 19:51 schreef fruityloop het volgende:
Voordeel van Navigon is dat die het snoer van de oplader gebruikt als TMC-antenne, bij (oudere) TomTom modellen is dat nog een losse draadantenne. Verder heb je bij elk Navigon apparaat voor 25 a 30 euro 2 jaar lang kaartupdates, dat is ook iets wat de concurrentie niet heeft.Net als Anne ben ook ik een Navigon fan.
Dit slaat nergens op, en ik ga er niet op in, omdat het onzin is.quote:Op woensdag 6 juli 2011 20:04 schreef zaishen het volgende:
[..]
Is dat niet een nadeel? Want als je de heletijd gaat opladen om TMC te gebruiken dan kan de accu toch overhit raken?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |