Hans Teeuwen presteert al jaren niks meer fatsoenlijks wat boven niveau "grof doen is meteen al leuk" uitstijgt en de eerste shows waren eigenlijk ook alleen maar leuk toen ik nog een puber was. Inmiddels die humor wel ontgroeid eigenlijk.quote:Op woensdag 6 juli 2011 14:10 schreef Kreator het volgende:
[..]
Hans Teeuwen is een baas. Het is alleen beetje jammer dat de mainstream kenkerkneuzen ook doen alsof ze het tof vinden, terwijl ze diep van binnen moeten huilen.
...dat is de mening van alle mensen die het niet begrepen hebben. Of uberhaupt niet hebben gezien.quote:
Al opgeschoten met je dakterras?quote:Op woensdag 6 juli 2011 14:15 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
[..]
Ja, ik zie het... je bent er weer...
Net weer "de ezel" geluisterd.. Leuk nummerquote:Op woensdag 6 juli 2011 14:12 schreef vencodark het volgende:
[..]
En Harrie Jekkers. Die mag wel terug op het podium!
Weljaquote:Op woensdag 6 juli 2011 14:15 schreef Kreator het volgende:
[..]
...dat is de mening van alle mensen die het niet begrepen hebben. Of uberhaupt niet hebben gezien.
Je weet toch, voor tukkers is Hans Teeuwen al diepzinningquote:Op woensdag 6 juli 2011 14:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
WeljaWant Hans Teeuwen is enorm diepzinnig.
Kom op zeg!
Je kan Hans Teeuwen best leuk vinden hoor, maakt me verder geen bal uit... maar ga niet als argument geven dat het zo'n slimme diepere lagen hebbende humor is of zo
En ik heb ongeveer... 4 shows van hem gezien denk ik
Zei ik dat ergens? Ik zei alleen dat het meer is dan dom schelden en vloeken.quote:Op woensdag 6 juli 2011 14:18 schreef Ang3l het volgende:
... maar ga niet als argument geven dat het zo'n slimme diepere lagen hebbende humor is of zo
Iets beters kan je niet verzinnen?quote:Op woensdag 6 juli 2011 14:18 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Je weet toch, voor tukkers is Hans Teeuwen al diepzinning
Theoquote:Op woensdag 6 juli 2011 14:19 schreef Kluts het volgende:
Hans Teeuwen heeft soms wel van die momenten dat ik denk, nou, dat hoeft van mij dan weer niet. En ik ben op zich wel van de grove humor. Maar ik heb wel echt in een deuk gelegen om zijn shows vroeger.
Nu vind ik Theo Maassen eigenlijk leuker. Totaal anders wel.
Dat geldt ook voor vrouwen hoorquote:Op woensdag 6 juli 2011 14:19 schreef Ang3l het volgende:
Hmmz. Waarom dienen de mannen zich aan als je bezet bent en zijn ze in geen velden of wegen te bekennen als je single bent?
Kat. Spek. Miauw. Rawr.
Omdat U vwanhopigheid uitstraalt tijdens het single-zijn.quote:Op woensdag 6 juli 2011 14:19 schreef Ang3l het volgende:
Hmmz. Waarom dienen de mannen zich aan als je bezet bent en zijn ze in geen velden of wegen te bekennen als je single bent?
Kat. Spek. Miauw. Rawr.
Ik ook wel. Tenzij het op den duur bijna alleen nog maar daarop rust, het shock-moment van de grofheid.quote:Op woensdag 6 juli 2011 14:19 schreef Kluts het volgende:
Hans Teeuwen heeft soms wel van die momenten dat ik denk, nou, dat hoeft van mij dan weer niet. En ik ben op zich wel van de grove humor.
O, ik ook hoorquote:Maar ik heb wel echt in een deuk gelegen om zijn shows vroeger.
Die rij ik nog eens overhoopquote:Nu vind ik Theo Maassen eigenlijk leuker. Totaal anders wel.
Dat dus. Ik vind eigenlijk alleen 'Dat Dan Weer Wel' het afkijken waard. Doe mij maar Carlin (quote:Op woensdag 6 juli 2011 14:19 schreef Kluts het volgende:
Hans Teeuwen heeft soms wel van die momenten dat ik denk, nou, dat hoeft van mij dan weer niet. En ik ben op zich wel van de grove humor. Maar ik heb wel echt in een deuk gelegen om zijn shows vroeger.
Nu vind ik Theo Maassen eigenlijk leuker. Totaal anders wel.
Wees sterk, doe het niet!quote:Op woensdag 6 juli 2011 14:19 schreef Ang3l het volgende:
Kat. Spek. Miauw. Rawr.
Verre vanquote:Op woensdag 6 juli 2011 14:20 schreef Kreator het volgende:
[..]
Omdat U vwanhopigheid uitstraalt tijdens het single-zijn.
Leary jat een hoop van Hicks....quote:Op woensdag 6 juli 2011 14:22 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Dat dus. Ik vind eigenlijk alleen 'Dat Dan Weer Wel' het afkijken waard. Doe mij maar Carlin (). Of Leary. Of Murphy. Of Rock. Of Hicks.
Carlin is tof. Leary is te zenuwachtig, wel grappig soms. Rock's eerste show was de enige leuke. Wie de neuk is Hicks.quote:Op woensdag 6 juli 2011 14:22 schreef 100% Tukker het volgende:
Doe mij maar Carlin (). Of Leary. Of Murphy. Of Rock. Of Hicks.
Kleine kans dat dat gebeurt, 70% kans op regen dacht ik.quote:Op woensdag 6 juli 2011 14:19 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Weinig.Ga dit weekend weer verder... hoop ik. Als het weer een beetje meewerkt.
Je zei dat mensen het niet snapten.quote:Op woensdag 6 juli 2011 14:18 schreef Kreator het volgende:
[..]
Zei ik dat ergens? Ik zei alleen dat het meer is dan dom schelden en vloeken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |