abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_99107480
Heb ff achterbandje vervangen voor nieuwe, maar nu zit ik alleen te klooien met de handrem.

Ik denk dat het zo moet:

Maar er zit een uitsteeksel op de "ronde schijf." Deze schijf kan niet 360 graden draaien. Hieronder heb ik hem 180 graden gedraaid, het is het onscherpe ding op de foto:

De vraag is wat ik ermee moet. Dat ding met rood past er niet in, omdat dan het ding met het vierkantje niet op de schijf past.

Misschien wat ingewikkeld, maar wie weet ziet iemand het direct.
pi_99108202
je moet even beginnen met dat lange uitsteeksel (ongeveer op 3 uur in bovenste foto) onder de metalen buis te hangen (dus boven in dit geval omdat je fiets op z'n kop staat). Vervolgens zie je daar een glimmend klemmetje op zitten, Als het goed is heb je een boutje met moertje daar uitgehaald voor je het wiel eruit haalde. Dit moet eerst weer even op z'n plek maar nog niet vast aangedraaid (bij het spannen van de ketting moet die rem houder nog kunnen bewegen).

Als dat eenmaal op z'n plek zit zie je vanzelf hoe de rest moet.. ik denk dat het je dan wel lukt.
  woensdag 6 juli 2011 @ 13:34:31 #3
31260 Finch
Stay close
pi_99108590
Zoiets toch... ? (uit mijn hoofd)

If a cluttered desk is a sign of a cluttered mind, of what then, is an empty desk?
- Albert Einstein
pi_99111022
thx (nog niet klaar, versnellingskabel kapot enzo)
pi_99117297
Alles zit op zijn plek, topic mag dicht en nogmaals dank.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')