Hij kan nooit te weinig hits spelenquote:Op zaterdag 9 juli 2011 15:51 schreef psychosomatic het volgende:
Des te meer reacties ik lees des te meer ik het gevoel heb dat ik gisteren toch leuks heb gemist. De een is laaiend enthousiast, de ander loopt huilie huilie te doen omdat hij te weinig hits heeft gespeeld. Lekker controversieel zo'n show. Moet je maar durven voor een kleine 9.000 man terwijl je net zo makkelijk een setlist van 2 uur kunt maken die je ook in je dromen speelt en 95% van het publiek tevreden naar huis laat gaan.
Fixed.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 15:56 schreef Days-Of-Wild het volgende:
[..]
Hij kan nooit te weinig hits spelen improviseren
Dat zei ik toch ook?quote:
Ik heb Prince nog nooit kunnen betrappen op op de automatische piloot spelen of het zich heel gemakkelijk te maken.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 15:51 schreef psychosomatic het volgende:
Des te meer reacties ik lees des te meer ik het gevoel heb dat ik gisteren toch leuks heb gemist. De een is laaiend enthousiast, de ander loopt huilie huilie te doen omdat hij te weinig hits heeft gespeeld. Lekker controversieel zo'n show. Moet je maar durven voor een kleine 9.000 man terwijl je net zo makkelijk een setlist van 2 uur kunt maken die je ook in je dromen speelt en 95% van het publiek tevreden naar huis laat gaan.
Dat zou een verklaring kunnen zijn, maar mijn gehoor is uitstekend!quote:
Watje... ;-)quote:Op zaterdag 9 juli 2011 15:23 schreef Days-Of-Wild het volgende:
Precies. Dit jaar was een mooie lineup op NSJ, maar drie dagen tot 4 uur met concerten, dat wordt me te zwaar.
quote:
Voor fokbegrippen ben ik ook stokoud...quote:
Bambiquote:Op zaterdag 9 juli 2011 16:27 schreef psychosomatic het volgende:
Op mijn wish list voor vanavond staan Endorphin Machine, Bambi, The Ride, People Get Ready, Shh. Helaas neemt Prince niet op.
Ik dacht dat ie gister even People Get Ready zou gaan spelen.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 16:27 schreef psychosomatic het volgende:
Op mijn wish list voor vanavond staan Endorphin Machine, Bambi, The Ride, People Get Ready, Shh. Helaas neemt Prince niet op.
Ik heb mijn eerste Prince concert in 1987 gezien,was toen 16...reken maar uit hoe oud ik benquote:Op zaterdag 9 juli 2011 14:47 schreef RobertoCarlos het volgende:
Veel ouwe mensen daar! Zijn jullie ook al zo oud?
Nog ouder dan ikquote:Op zaterdag 9 juli 2011 17:56 schreef AnnaStesia het volgende:
[..]
Ik heb mijn eerste Prince concert in 1987 gezien,was toen 16...reken maar uit hoe oud ik ben
Have fun!!!quote:Op zaterdag 9 juli 2011 18:09 schreef psychosomatic het volgende:
Ik ga me zometeen maar eens douchen en aankleden, dan lekker uit eten en tegen de tijd dat wij daar volgevreten en goed uitgerust aankomen zijn de mensen die sinds vanmiddag buiten staan al aan het eind van hun latijn.
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 18:10 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nog ouder dan ik
Ik zag m voor het eerst op mn 14e in 88
Mijn 1e was 86, toen was ik net 21. Nu ben ik 25, met 21 jaar ervaringquote:Op zaterdag 9 juli 2011 17:56 schreef AnnaStesia het volgende:
[..]
Ik heb mijn eerste Prince concert in 1987 gezien,was toen 16...reken maar uit hoe oud ik ben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |