Hoe funky ben je nou als je er niet eens een gehoorbeschadiging voor over hebt?quote:Paul Tekenbroek
Na drie nummers helaas de zaal moeten verlaten omdat de pijngrens was bereikt. De Funk was virtuoos en ik had er graag alles van gehoord. Deze Tsunami van decibellen was nergens voor nodig.
Heel NRC staat vol met deze commentaren, en ik kan me er best in vinden...quote:Op zaterdag 9 juli 2011 13:39 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
Hoe funky ben je nou als je er niet eens een gehoorbeschadiging voor over hebt?
Dat hoop ik, maar hij kan het onmogelijk gehoord hebben. Hopelijk heeft de geluidsman wel de reacties gelezen.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 13:44 schreef oh-oh het volgende:
Nou ja, als je net ergens ongelukkig staat qua geluid ga je toch ff ergens anders staan?
Ik vond het echt alleen op het eind even net te, maar verder nergens last van gehad.
Je hoeft natuurlijk niet met je oren naast die boxen te blijven staan
Maar goed, Prince kennende zal dat vanavond wel beter zijn toch?
Ik niet hoor, ben denk ik een van de jongere NSJ gangersquote:Op zaterdag 9 juli 2011 14:47 schreef RobertoCarlos het volgende:
Veel ouwe mensen daar! Zijn jullie ook al zo oud?
34 pas.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 14:47 schreef RobertoCarlos het volgende:
Ja.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 14:47 schreef RobertoCarlos het volgende:
Kom op man, gewoon gaan. 3 for 3. Vanavond wordt de beste van de 3 denk ik. In het begin zei hij iets van dat hij trots was er te staan en vroeg ook wie er morgen zou komen (beetje raar als je nauwelijks aan het concert waar je mee bezig bent begonnen) en toen meende ik te verstaan dat hij zei tomorrow will be special.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 14:53 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Lol. Me too.
Iemand btw nog kaartje nodig voor vanavond?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |