nou nou? Kom dan met je discussie ~quote:Op woensdag 6 juli 2011 12:15 schreef Nyce het volgende:
[..]
Ik heb al een aantal keer discussies proberen aan te gaan maar dan wordt er gewoon niet (meer) gereageerd. Maar dat is meer een Fok! probleem geloof ik. Dus ik zal opzoek gaan naar een geschiktere plek daarvoor
Niet hier meer dus. Wel lezen hequote:Op woensdag 6 juli 2011 12:23 schreef LolaLovesYou het volgende:
[..]
nou nou? Kom dan met je discussie ~
Nou nou nou.. en ik toch maar een apart topic maken voor die uitnodigingen.quote:
Echt? Lijkt me sterk dat dat zo blijft,quote:Op woensdag 6 juli 2011 12:29 schreef Steffurt het volgende:
Een minpunt is wel de chat die links staat. Die kan blijkbaar enkel gebruikt worden als je contactpersonen geadd hebt via Gmail.
Met webcam is een andere feature eh.quote:Op woensdag 6 juli 2011 12:31 schreef LolaLovesYou het volgende:
[..]
Echt? Lijkt me sterk dat dat zo blijft,
denk dat ze even snel het chat systeem van gmail daar aan hebben gekoppelt zodat het werkten.. ze zijn officieel nog in test.
Als je je er erg aan stoort gewoon even feedbackje doen?
Ik heb hem nog niet geprobeerd want.. omg.. ik heb geen webcam
Dan zit ik anders te kijken naar mijn google+ dan jij :/quote:Op woensdag 6 juli 2011 12:32 schreef Steffurt het volgende:
[..]
Met webcam is een andere feature eh.
Jij hebt de hangouts voor.quote:Op woensdag 6 juli 2011 12:34 schreef LolaLovesYou het volgende:
[..]
Dan zit ik anders te kijken naar mijn google+ dan jij :/
misschien staat die hele feature er bij mij niet opdat ik geen gmail heb?
Ah daar hebben ze er ook een zie ik,quote:Op woensdag 6 juli 2011 12:46 schreef Downer het volgende:
Dit topic ook maar volgen dan![]()
Gaat eigenlijk over precies hetzelfde als in DIG topic toch? waarom dan 2 topics?
Maar de reeks gaat daar niet meer verder vanaf nu. Als ik het juist gelezen heb toch.quote:Op woensdag 6 juli 2011 12:46 schreef Downer het volgende:
Dit topic ook maar volgen dan![]()
Gaat eigenlijk over precies hetzelfde als in DIG topic toch? waarom dan 2 topics?
Bij mij doet ie het wel gewoon bij mensen die online zijn in mijn krijgen die ik toe laat...quote:Op woensdag 6 juli 2011 12:38 schreef Steffurt het volgende:
[..]
Jij hebt de hangouts voor.
[ afbeelding ]
=> Dat bedoel ik. Er staan nooit personen bij en als je zoekt vindt het de personen niet.
Dat is inderdaad vreemd.quote:Op woensdag 6 juli 2011 13:01 schreef LolaLovesYou het volgende:
[..]
Bij mij doet ie het wel gewoon bij mensen die online zijn in mijn krijgen die ik toe laat...
<___> raaaaar.. klagen bij google+
Zo verbaasde het mij toen ik zag hoeveel mensen nog hotmail gebruiken, en het lijkt wel of die moeilijker en minder snel de invite kunnen verwerken als iemand met een gmail.quote:Op woensdag 6 juli 2011 11:44 schreef LolaLovesYou het volgende:
Ze gillen al sinds gister ochtend dat ze niemand meer toe laten en ik ben ook gewoon binnen gerolt.
Maar er zijn wel een hoop nep uitnodigingen in omloop, wees daar voorzichtig mee.
Handig is wel om al een google account te hebben anders doet ie het volgens mij niet.
Ik kan nu ook uitnodigen op de plot hole manier, alleen duurt het enkele uren voor een uitnodigingen om aan te komen.
Dus je kan even je e-mail dm-en/pm-en
Ik had anders vooral mensen met Gmail die klaagden dat ze de invite niet aankregen.quote:Op woensdag 6 juli 2011 13:08 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Zo verbaasde het mij toen ik zag hoeveel mensen nog hotmail gebruiken, en het lijkt wel of die moeilijker en minder snel de invite kunnen verwerken als iemand met een gmail.
Mensen stap toch over op gmail, dat brakke hotmail is passé.
Die knop is inderdaad erg handig.quote:Op woensdag 6 juli 2011 13:13 schreef schommelstoel het volgende:
Deze optie is opzich wel handig als je het zeker wilt weten.
[ afbeelding ]
De optie downloaden was ook al zo'n optie dat gewoon handig is.Slim bedacht.
Dan download je in een zipje je contacten, profiel gegevens, foto's en je updates.
Waar vind ik die?quote:Op woensdag 6 juli 2011 13:13 schreef schommelstoel het volgende:
Deze optie is opzich wel handig als je het zeker wilt weten.
[ afbeelding ]
De optie 'downloaden' was ook al zo'n optie dat gewoon handig is.Slim bedacht.
Dan download je in een zipje je contacten, profiel gegevens, foto's en je updates.
Rechts bovenin klikken op je naam,AccountInstellingen.quote:
Volgens mij werd er net geconcludeerd dat het hier om google profielen gaat in het DIG topic.quote:Op woensdag 6 juli 2011 13:21 schreef Steffurt het volgende:
AMSTERDAM – Het sociale netwerk Google+ gaat alle privéprofielen na 31 juli verwijderen omdat de zoekgigant van mening is dat alle profielen openbaar moeten zijn zodat de volledige naam en het geslacht te zien is.
Stond in dat ander topic. Betekent dit nu dat we zichtbaarheid in google moeten veranderen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |