http://www.youtube.com/cosmicpandaquote:Op zaterdag 9 juli 2011 11:29 schreef LolaLovesYou het volgende:
[..]
prettig,
mooie vormgeving altijd welkom
Idd.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 13:15 schreef themole het volgende:
Die cosmic panda shit is echt een goede verbetering.
Dat heb ik ook, 1 vriend heeft het en 2 mensen die ik vaag kenquote:Op zaterdag 9 juli 2011 13:46 schreef Agiath het volgende:
Ik heb het nu ook, alleen bijna niemand die ik ken heeft het, dus kan er nog niet zoveel mee
Mij mogen ze gerust nog een DM of PM sturen...quote:Op zaterdag 9 juli 2011 14:34 schreef picodealion het volgende:
Gelukkig kan je ook mensen blokkeren die wanhopig vragen of iedereen ze wil toevoegen.
Stuur mij een DM met je gmail adres en ik geef je een invitequote:Op zaterdag 9 juli 2011 14:41 schreef -Datdus- het volgende:
Hoe krijg je een invite? Snel even de op lezen.
Ja dat is zwaar klote, maar je kan ze nu blokkeren gelukkigquote:Op zaterdag 9 juli 2011 14:40 schreef picodealion het volgende:
Ik heb het niet over invites (die stuur ik met liefde), maar mensen op G+ die wanhopig proberen zoveel mogelijk followers te regelen
Ik had in deel 1 al een garp gemaakt:quote:Op zaterdag 9 juli 2011 14:48 schreef -Datdus- het volgende:
Wachtend op grapjes over hele nauwe kringetjes.
Diezelfde 'iemand' zal wel blij zijn dat hij/zij in Google+ wel volledige controle heeft over zijn Kringspier. Ja, erg flauw, ik weet hetquote:Op zaterdag 9 juli 2011 14:56 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Ik had in deel 1 al een garp gemaakt:
Zal hem nog eens vertellen
Het zal wel leuk zijn als iemand in je Kring "spier" heet, dan is het Kringspier
Ik moest heel hard lachenquote:Op zaterdag 9 juli 2011 15:02 schreef Inschrijven_valt_niet_mee het volgende:
[..]
Diezelfde 'iemand' zal wel blij zijn dat hij/zij in Google+ wel volledige controle heeft over zijn Kringspier. Ja, erg flauw, ik weet het
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |